ogromny spadek temp silnika
-
- Posty: 21
- Rejestracja: 25 sie 2008, 23:42
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: Poznan
- Kontakt:
Witam
Bylem w sklepie w ktorym kupile termostat sprzedawca powiedzial ze to jest normalne jak sie ma klimatronik bo on wtedy dogrzewa wnetrze auta a nie dba o cieplote silnika.
Powiedział tez ze mam jeszcze 1 odpowietrzyc ulkad podjezdzajac przednimi kolami pod gorke zeby powietrze poszlo do gory,niestety nic to nie dalo.Chyba jednak czeka mnie wymiana termostetu na nówkę (a propos do tego modelu nie ma wkładow sa tylko cale z obudowa oto link termostatu [External Link Removed for Guests] jest to rzecz nierozbieralna) Sprzedawca ze sklepu jest wporzadku bo przyjmie reklamacje chociaz nie mam paragonu.Wkrotce dalsze informacje z przebiegu perypetii z termostatem.
Pozdrawiam Pietrek
ps: dzięki za zainteresowanie tematem
Bylem w sklepie w ktorym kupile termostat sprzedawca powiedzial ze to jest normalne jak sie ma klimatronik bo on wtedy dogrzewa wnetrze auta a nie dba o cieplote silnika.
Powiedział tez ze mam jeszcze 1 odpowietrzyc ulkad podjezdzajac przednimi kolami pod gorke zeby powietrze poszlo do gory,niestety nic to nie dalo.Chyba jednak czeka mnie wymiana termostetu na nówkę (a propos do tego modelu nie ma wkładow sa tylko cale z obudowa oto link termostatu [External Link Removed for Guests] jest to rzecz nierozbieralna) Sprzedawca ze sklepu jest wporzadku bo przyjmie reklamacje chociaz nie mam paragonu.Wkrotce dalsze informacje z przebiegu perypetii z termostatem.
Pozdrawiam Pietrek
ps: dzięki za zainteresowanie tematem
pietrek
-
- Posty: 140
- Rejestracja: 21 gru 2008, 22:06
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: Lublin
- Kontakt:
-
- Posty: 21
- Rejestracja: 25 sie 2008, 23:42
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: Poznan
- Kontakt:
kolego DAFT jestes mistrzem swiata.Jak bedziesz w poznaniu to masz u mnie beczke browara
Pewnie bym kupil caly,a tak jutro zamawiam sam wklad.
Teraz pytanie : Czy to co opisałem
(Po osiagnieciu temperatury roboczej tj. ok 88st włączam dmuchawe z ciepłym powietrzem i temperatura silnika spada w oczach do zera,wyłączam dmuchawe i temperatura rośnie do 88st.Co moze byc przyczyną tej awarii,dodam ze około miesiac temu wymieniłem termostat.) dodam ze auto stoi w garazu!!!!!!!!!!!!!!!!!! TO MOZE BYC WINA TERMOSTATU?????????????? Jak mozecie to zrobcie taki eksperyment na swoich autach i wypowiedzcie sie moze to jest normalne.
Chociaz brachol ma audi (benzyna) i u niego nie ma takiego czegos włacza dmuchawe a temp rosnie.
Pozdro 4 everybody
Pewnie bym kupil caly,a tak jutro zamawiam sam wklad.
Teraz pytanie : Czy to co opisałem
(Po osiagnieciu temperatury roboczej tj. ok 88st włączam dmuchawe z ciepłym powietrzem i temperatura silnika spada w oczach do zera,wyłączam dmuchawe i temperatura rośnie do 88st.Co moze byc przyczyną tej awarii,dodam ze około miesiac temu wymieniłem termostat.) dodam ze auto stoi w garazu!!!!!!!!!!!!!!!!!! TO MOZE BYC WINA TERMOSTATU?????????????? Jak mozecie to zrobcie taki eksperyment na swoich autach i wypowiedzcie sie moze to jest normalne.
Chociaz brachol ma audi (benzyna) i u niego nie ma takiego czegos włacza dmuchawe a temp rosnie.
Pozdro 4 everybody
pietrek
-
- Posty: 205
- Rejestracja: 15 paź 2008, 13:40
- Imię: Michal
- Auto: Astra G / Mondeo IV
- Silnik: 1,7 DTI / 2,0 TDCI
- Województwo: pomorskie
- Lokalizacja: Gostomko
- Kontakt:
pietrek, ja mam w swoim climatronik i póki miałem sprawny termostat nie miałem problemu z opadającą temperaturą silnika nawet jak ustawiłem nawiew na temerature Hi oraz na szybę przednia. teraz gdy termostat mam uszkodzony (mam nadzieje że jutro wreszcie dojdzie i mój mechanik będzie miał czas by go wymienić) to auto zachowuje się dokładnie tak jak twoje oczywiście oprócz innych objawów uszkodzonego termostatu jakie u mnie wystąpiły przy mrozach sięgających 28 stopni.
[External Link Removed for Guests] - jeździdło - Astra G Kombi
[External Link Removed for Guests] - zabawka - Vectra C GTS
[External Link Removed for Guests] - zabawka - Vectra C GTS
-
- Posty: 21
- Rejestracja: 25 sie 2008, 23:42
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: Poznan
- Kontakt:
Witam
Dzieki pomocy kolegi DAFT mam juz termostat ([External Link Removed for Guests]) po zamowieniu wczoraj kolo 14 dziaisj juz jest na miejscu w sobote wymiana
Kontakt ze sprzedajacymi rewelacyjny dodali tez przyrząd do montazu.Polecam
Wkrotce napisze czy wymiana cos dała,mam nadzieje ze wszystko wroci do normy.
Dzieki pomocy kolegi DAFT mam juz termostat ([External Link Removed for Guests]) po zamowieniu wczoraj kolo 14 dziaisj juz jest na miejscu w sobote wymiana
Kontakt ze sprzedajacymi rewelacyjny dodali tez przyrząd do montazu.Polecam
Wkrotce napisze czy wymiana cos dała,mam nadzieje ze wszystko wroci do normy.
pietrek
-
- Posty: 205
- Rejestracja: 15 paź 2008, 13:40
- Imię: Michal
- Auto: Astra G / Mondeo IV
- Silnik: 1,7 DTI / 2,0 TDCI
- Województwo: pomorskie
- Lokalizacja: Gostomko
- Kontakt:
Termostat dotarł firmy Gates został wymieniony i niestety objawy są dalej takie same. auto rozgrzewa sie bo 14-16 kilometrach do temperatury 87 stopni. po włączeniu nawiewu na szybę przednią temperatura spada drastycznie. układ oczywiście był odpowietrzany.
pomyślałem że nowy termostat jest uwalony wiec po nocce odpaliłem autko i rozgrzewałem je trzymając jednocześnie kabel poniżej termostatu i o dziwo był zimny do temperatury 85-87 stopni i zrobił się gorący gwałtownie. Czyli teoretycznie termostat jest sprawny więc moje pytanie tyczy się tego co może być powodem powolnego nagrzewania się silnika oraz spadku temperatury po włączeniu nawiewu na szybę.
czy może to być czujnik wody uwalony ?? cze może coś innego.
pomóżcie bo nie wiem czy zamawiać termostat wahlera (chociaż facet w sklepie powiedział mi że już 3 w ciągu tygodnia ma reklamowany i polecał jakiś francuski) ??
doradzcie coś bo już głupieje.
pomyślałem że nowy termostat jest uwalony wiec po nocce odpaliłem autko i rozgrzewałem je trzymając jednocześnie kabel poniżej termostatu i o dziwo był zimny do temperatury 85-87 stopni i zrobił się gorący gwałtownie. Czyli teoretycznie termostat jest sprawny więc moje pytanie tyczy się tego co może być powodem powolnego nagrzewania się silnika oraz spadku temperatury po włączeniu nawiewu na szybę.
czy może to być czujnik wody uwalony ?? cze może coś innego.
pomóżcie bo nie wiem czy zamawiać termostat wahlera (chociaż facet w sklepie powiedział mi że już 3 w ciągu tygodnia ma reklamowany i polecał jakiś francuski) ??
doradzcie coś bo już głupieje.
[External Link Removed for Guests] - jeździdło - Astra G Kombi
[External Link Removed for Guests] - zabawka - Vectra C GTS
[External Link Removed for Guests] - zabawka - Vectra C GTS
-
- Posty: 21
- Rejestracja: 25 sie 2008, 23:42
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: Poznan
- Kontakt:
hello
U mnie ta sama sytuacja wymieniłem termostat na nowy(juz drugi w ciagu 2 tygodni) i objawy takie same jak u kolegi SNAJPI84 po dogrzaniu sie wąż od chlodnicy robi sie goracy,wlaczam ogrzewanie i temp silnika w dół w ciagu okolo 3-4 minut Jutro jade po nowy czujnik temperatury silnika moze z nim jest cos nie tak,a jak nie to juz nie wiem co moze byc,bo jezeli spada temp silnika to terostat powinien sie zamknac.Dodam ze auto stoi w garazu.Mile widziane jakies podpowiedzi.
POZDRAWIAM WSZYSTKICH
U mnie ta sama sytuacja wymieniłem termostat na nowy(juz drugi w ciagu 2 tygodni) i objawy takie same jak u kolegi SNAJPI84 po dogrzaniu sie wąż od chlodnicy robi sie goracy,wlaczam ogrzewanie i temp silnika w dół w ciagu okolo 3-4 minut Jutro jade po nowy czujnik temperatury silnika moze z nim jest cos nie tak,a jak nie to juz nie wiem co moze byc,bo jezeli spada temp silnika to terostat powinien sie zamknac.Dodam ze auto stoi w garazu.Mile widziane jakies podpowiedzi.
POZDRAWIAM WSZYSTKICH
pietrek
-
- Posty: 621
- Rejestracja: 24 cze 2008, 22:28
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: Rzeszów
- Kontakt:
-
- Posty: 205
- Rejestracja: 15 paź 2008, 13:40
- Imię: Michal
- Auto: Astra G / Mondeo IV
- Silnik: 1,7 DTI / 2,0 TDCI
- Województwo: pomorskie
- Lokalizacja: Gostomko
- Kontakt:
MlodySZalony, jutro sprawdze u siebie obieg wewnętrzny bo na zewnętrzny obieg temperatura silnika się obniża i napisze jak to wyglada przy climatronicku i obiegu wewnetrznym.
[ Dodano: 2009-01-20, 08:18 ]
sprawdzałem i jestem dość mocno zaniepokojony ponieważ zarówno na wewnętrznym obiegu jak i zewnętrznym przy gorącym powietrzu i maksymalnej sile nawiewu temperatura silnika spada mi dość znacząco. termostat mam wymieniony, nie wiem co jest auto nagrzewa sie po 13 kilometrach a jak sprawdzałem na sucho to rura poniżej termostatu nie nagrzewa się wraz z silnikiem tylko robi się gorąca przy temperaturze na okolo 85-87 stopni.
nie wiem co mam podejrzewać, termostat wydaję się byc sprawny więc co jeszcze należało by wymienić ??
[ Dodano: 2009-01-20, 08:18 ]
sprawdzałem i jestem dość mocno zaniepokojony ponieważ zarówno na wewnętrznym obiegu jak i zewnętrznym przy gorącym powietrzu i maksymalnej sile nawiewu temperatura silnika spada mi dość znacząco. termostat mam wymieniony, nie wiem co jest auto nagrzewa sie po 13 kilometrach a jak sprawdzałem na sucho to rura poniżej termostatu nie nagrzewa się wraz z silnikiem tylko robi się gorąca przy temperaturze na okolo 85-87 stopni.
nie wiem co mam podejrzewać, termostat wydaję się byc sprawny więc co jeszcze należało by wymienić ??
-
- Posty: 21
- Rejestracja: 25 sie 2008, 23:42
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: Poznan
- Kontakt: