Witam mam nastepujący problem. Ostatnio tak się stało że musiałem wymienić głowice w swoim aucie ponieważ 2 świece żarowe nie dały się odkrecić. A że akurat miałem to mowie czemu nie. Po rozebraniu wymiane i złozęniu samochód odpala idealnie ale.....nie ma mocy . Po podpieciu do tech okazalo sie ze to przeplywomierz. Wymieniłem przepływomierz i na 3 biegu powyzej 3000 tys jesli przyspieszam na pelnym gazie samochod tak przyspiesza ale buja. Czy to nadal moze byc wina przeplywomierza czy moze cos innego. Moj zakup to
[External Link Removed for Guests],
P.S. świece wszystkie 4 to beru
Silnik 2.0 dti i bujanie przy wyższych obrotach.
- iver
- Posty: 11
- Rejestracja: 23 lis 2008, 23:34
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: Sochaczew
- Kontakt:
- Quakow
- Posty: 877
- Rejestracja: 21 gru 2006, 21:30
- Imię: Tomek
- Auto: Astra J ST OPC Line 160+++
- Silnik: A20DTH
- Województwo: pomorskie
- Lokalizacja: 3City
- Kontakt:
Mam ten sam problem ale przy silniku 2,2 i podejrzewam Zawór elektr.EGR OPEL 09158200iver pisze:Witam mam nastepujący problem. Ostatnio tak się stało że musiałem wymienić głowice w swoim aucie ponieważ 2 świece żarowe nie dały się odkrecić. A że akurat miałem to mowie czemu nie. Po rozebraniu wymiane i złozęniu samochód odpala idealnie ale.....nie ma mocy . Po podpieciu do tech okazalo sie ze to przeplywomierz. Wymieniłem przepływomierz i na 3 biegu powyzej 3000 tys jesli przyspieszam na pelnym gazie samochod tak przyspiesza ale buja. Czy to nadal moze byc wina przeplywomierza czy moze cos innego. Moj zakup to
[External Link Removed for Guests],
P.S. świece wszystkie 4 to beru
tu masz link do [External Link Removed for Guests]
ale polecam kupić nowy .U mnie słychać przy odpalonym silniku i oczywiście otwartej masce charakterystyczne "trykanie " ( nie wiem czy kumasz ) przy tym zaworze .Byłem ostatnio na hamowni i na wydruku zauważyłem spadek o ok 10 KM i 30 Nm przy ok 3000 obr/min .Nie każę ci kupić tego zaworka ale posluchaj przynajmniej czy też tak u ciebie brzęczy .
----Diagnozy OP-COM-programowanie także ASTRA J---
- wesoł
- Posty: 4898
- Rejestracja: 28 lut 2007, 15:39
- Imię: Paweł
- Auto: VW
- Województwo: zachodniopomorskie
- Lokalizacja: Goleniow
- Pomocny: 34 razy
- Kontakt:
Ten elektrozawor ma soebie wlasnie tak tyrkotac bo to oznacza ze pracuje poprawnie to po poerwsze. Po drugie to raczej dosc nieczesto sie psuje bo zacina sie juz sam element wykonawczy czyli EGR ewentualnie klapy zawirowań. Po trzecie zawsze mozna je sobie zamienic na probe bo sa trzy takie same elektrozawory: od WG, EGR i klap zawirowań.
Touran BLS i 2xCAYC wszystko zawirusowane
Diagnostyka OPEL i VAG
Diagnostyka OPEL i VAG
- Quakow
- Posty: 877
- Rejestracja: 21 gru 2006, 21:30
- Imię: Tomek
- Auto: Astra J ST OPC Line 160+++
- Silnik: A20DTH
- Województwo: pomorskie
- Lokalizacja: 3City
- Kontakt:
Wydaje mi się że są 2 takie zawory -jeden przy turbo a drugi przy aku ,i ten drugi przy aku ma inne oznaczenia choć tak samo wygląda i nie "tryka"wesoł pisze: Po trzecie zawsze mozna je sobie zamienic na probe bo sa trzy takie same elektrozawory: od WG, EGR i klap zawirowań.
----Diagnozy OP-COM-programowanie także ASTRA J---