Silnik 2.0 dti i bujanie przy wyższych obrotach.

Awatar użytkownika
iver

Użytkownik
Posty: 11
Rejestracja: 23 lis 2008, 23:34
Województwo: Zagranica - Inne
Lokalizacja: Sochaczew
Kontakt:

Silnik 2.0 dti i bujanie przy wyższych obrotach.

#1

Nieprzeczytany post autor: iver »

Witam mam nastepujący problem. Ostatnio tak się stało że musiałem wymienić głowice w swoim aucie ponieważ 2 świece żarowe nie dały się odkrecić. A że akurat miałem to mowie czemu nie. Po rozebraniu wymiane i złozęniu samochód odpala idealnie ale.....nie ma mocy :(. Po podpieciu do tech okazalo sie ze to przeplywomierz. Wymieniłem przepływomierz i na 3 biegu powyzej 3000 tys jesli przyspieszam na pelnym gazie samochod tak przyspiesza ale buja. Czy to nadal moze byc wina przeplywomierza czy moze cos innego. Moj zakup to
[External Link Removed for Guests],
P.S. świece wszystkie 4 to beru :)

Awatar użytkownika
Quakow

V.I.P.
Posty: 877
Rejestracja: 21 gru 2006, 21:30
Imię: Tomek
Auto: Astra J ST OPC Line 160+++
Silnik: A20DTH
Województwo: pomorskie
Lokalizacja: 3City
Kontakt:

#2

Nieprzeczytany post autor: Quakow »

iver pisze:Witam mam nastepujący problem. Ostatnio tak się stało że musiałem wymienić głowice w swoim aucie ponieważ 2 świece żarowe nie dały się odkrecić. A że akurat miałem to mowie czemu nie. Po rozebraniu wymiane i złozęniu samochód odpala idealnie ale.....nie ma mocy :(. Po podpieciu do tech okazalo sie ze to przeplywomierz. Wymieniłem przepływomierz i na 3 biegu powyzej 3000 tys jesli przyspieszam na pelnym gazie samochod tak przyspiesza ale buja. Czy to nadal moze byc wina przeplywomierza czy moze cos innego. Moj zakup to
[External Link Removed for Guests],
P.S. świece wszystkie 4 to beru :)
Mam ten sam problem ale przy silniku 2,2 i podejrzewam Zawór elektr.EGR OPEL 09158200

tu masz link do [External Link Removed for Guests]

ale polecam kupić nowy .U mnie słychać przy odpalonym silniku i oczywiście otwartej masce charakterystyczne "trykanie " ( nie wiem czy kumasz ) przy tym zaworze .Byłem ostatnio na hamowni i na wydruku zauważyłem spadek o ok 10 KM i 30 Nm przy ok 3000 obr/min .Nie każę ci kupić tego zaworka ale posluchaj przynajmniej czy też tak u ciebie brzęczy .
----Diagnozy OP-COM-programowanie także ASTRA J---

Awatar użytkownika
wesoł

Moderator Techniczny
Posty: 4890
Rejestracja: 28 lut 2007, 15:39
Imię: Paweł
Auto: VW
Województwo: zachodniopomorskie
Lokalizacja: Goleniow
Pomocny: 34 razy
Kontakt:

#3

Nieprzeczytany post autor: wesoł »

Ten elektrozawor ma soebie wlasnie tak tyrkotac bo to oznacza ze pracuje poprawnie to po poerwsze. Po drugie to raczej dosc nieczesto sie psuje bo zacina sie juz sam element wykonawczy czyli EGR ewentualnie klapy zawirowań. Po trzecie zawsze mozna je sobie zamienic na probe bo sa trzy takie same elektrozawory: od WG, EGR i klap zawirowań.
Touran BLS i 2xCAYC wszystko zawirusowane
Diagnostyka OPEL i VAG

Awatar użytkownika
Quakow

V.I.P.
Posty: 877
Rejestracja: 21 gru 2006, 21:30
Imię: Tomek
Auto: Astra J ST OPC Line 160+++
Silnik: A20DTH
Województwo: pomorskie
Lokalizacja: 3City
Kontakt:

#4

Nieprzeczytany post autor: Quakow »

wesoł pisze: Po trzecie zawsze mozna je sobie zamienic na probe bo sa trzy takie same elektrozawory: od WG, EGR i klap zawirowań.
Wydaje mi się że są 2 takie zawory -jeden przy turbo a drugi przy aku ,i ten drugi przy aku ma inne oznaczenia choć tak samo wygląda i nie "tryka"
----Diagnozy OP-COM-programowanie także ASTRA J---

Awatar użytkownika
wesoł

Moderator Techniczny
Posty: 4890
Rejestracja: 28 lut 2007, 15:39
Imię: Paweł
Auto: VW
Województwo: zachodniopomorskie
Lokalizacja: Goleniow
Pomocny: 34 razy
Kontakt:

#5

Nieprzeczytany post autor: wesoł »

Sa trzy. dwa przy aku( sterowanie EGR i klap zawirowań) oraz trzeci elektrozaworek niedaleko ukladu dolotowego- steruje zaworem WG turbiny. To ze sa trzynie znaczy ze wszystkie musza tyrkotac na raz.
Touran BLS i 2xCAYC wszystko zawirusowane
Diagnostyka OPEL i VAG

ODPOWIEDZ