Wylot powietrza
- bartek9052
- Posty: 9
- Rejestracja: 31 gru 2008, 20:43
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: Lubawa
- Kontakt:
Wylot powietrza
Witam!
Parują mi szyby w astrze filtr wymieniony, w środku sucho, w rynience na podszybiu czyściutko, obieg zamknięty działa prawidłowo . Może są jeszcze jakieś odpływy wody gdzieś są ukryte ?
Gdzie jest w astrze G wylot powietrza?? (wersja komfort - a tak przy okazji czym ona różni się od zwykłej ??)
Parują mi szyby w astrze filtr wymieniony, w środku sucho, w rynience na podszybiu czyściutko, obieg zamknięty działa prawidłowo . Może są jeszcze jakieś odpływy wody gdzieś są ukryte ?
Gdzie jest w astrze G wylot powietrza?? (wersja komfort - a tak przy okazji czym ona różni się od zwykłej ??)
-
- Posty: 590
- Rejestracja: 29 maja 2008, 16:06
- Imię: Tomek
- Auto: Astra G Sport
- Silnik: 2.0 DTH
- Województwo: śląskie
- Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
- Kontakt:
Kolego żeby szybki nie parowały musisz mieć ustawiony obieg powietrza otwarty żeby nie brał powietrza z wewnątrz auta, poza tym wykręć schowek i sprawdź czy oby na pewno klapka od obiegu się zamyka.
Moja Asia [External Link Removed for Guests]
Niebo mnie nie chce a piekło boi się, że nim zawładnę ......
Niebo mnie nie chce a piekło boi się, że nim zawładnę ......
- bartek9052
- Posty: 9
- Rejestracja: 31 gru 2008, 20:43
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: Lubawa
- Kontakt:
- pool-64
- Posty: 13
- Rejestracja: 06 kwie 2008, 16:50
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: NDM
- Kontakt:
- kobe
- Posty: 9
- Rejestracja: 30 sty 2009, 0:44
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: Cz-wa/Cork,Irl
- Kontakt:
Witam,
Podczepie sie pod ten temat zeby nie robic nowego watku...
Otoz chodzi o parowanie szyb i moj mechanizm od wlaczania/wylaczania obiegu zew/wew. zalaczam zdjecie i zastanawiam sie jak sie tam dostac i jak zamknac ta kopulke zeby zostawic obieg zewnetrzny...
[External Link Removed for Guests]
[External Link Removed for Guests]
i grzebiac tam dalej reka i probujac zrobic zdjecie....
[External Link Removed for Guests]
[External Link Removed for Guests]
generalnie to ciezko sie tam dostac..
a i gdyby ktos sie zastanawial to kierownica jest po prawej stronie
pozdr.
Podczepie sie pod ten temat zeby nie robic nowego watku...
Otoz chodzi o parowanie szyb i moj mechanizm od wlaczania/wylaczania obiegu zew/wew. zalaczam zdjecie i zastanawiam sie jak sie tam dostac i jak zamknac ta kopulke zeby zostawic obieg zewnetrzny...
[External Link Removed for Guests]
[External Link Removed for Guests]
i grzebiac tam dalej reka i probujac zrobic zdjecie....
[External Link Removed for Guests]
[External Link Removed for Guests]
generalnie to ciezko sie tam dostac..
a i gdyby ktos sie zastanawial to kierownica jest po prawej stronie
pozdr.
- qujtek
- Posty: 4
- Rejestracja: 28 lis 2008, 19:51
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: gardeja
- Kontakt:
Witam
Teraz uważajcie.... mi też szyby parowały i byłem bardzo na to wkurzony ...okazało się że klapka od wyboru obiegu powietrza działa...ale na odwrót....kiedy przełączasz na szybę powinien być obieg automatycznie-pobieranie powietrza z zewnątrz... a u mnie na odwrót ;/ więc ustawiłem na obieg zewnętrzny i wypiąłem kabelek prądu od silniczka sterowania i teraz chyba będzie git:) ewentualnie jak poprawić by działało to dobrze?
Teraz uważajcie.... mi też szyby parowały i byłem bardzo na to wkurzony ...okazało się że klapka od wyboru obiegu powietrza działa...ale na odwrót....kiedy przełączasz na szybę powinien być obieg automatycznie-pobieranie powietrza z zewnątrz... a u mnie na odwrót ;/ więc ustawiłem na obieg zewnętrzny i wypiąłem kabelek prądu od silniczka sterowania i teraz chyba będzie git:) ewentualnie jak poprawić by działało to dobrze?
- kobe
- Posty: 9
- Rejestracja: 30 sty 2009, 0:44
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: Cz-wa/Cork,Irl
- Kontakt: