1. Witam serdecznie i prosze was o pomoc mam astre taka jak wyzej napisalem w tytule i mam problem ze zwiekszonym zuzyciem ropy bo jest to diesek wydaje mi sie ze spala wiecej niz przejezdza kilometrow. Nie wiem gdzie szukac przyczyny tego.
2. Drugi problem to to jak silnik pracuje na biegu jaowym to slychac jakby stukot ; halas przypominajacy jakby cos stukalo o blache.
3. Trzeci problem to podczas ruszania tez stuknanie takie: tryk tryk tryk no i wlasnie tez ten sam jakby o blache stukotalo. Ktos mi mowil ze to tarcza sprzeglowa ze cos sie tam odkrecilo ale wydaje mi sie ze moze to byc ktoras z poduszek silnika tylko ktora taprzednia ??
Prosze was bardzo o pomoc niech sie tez wypowiedza mechanicy i facowcy . Doradzcie mi co z tymi fantami robic.
.
2.0 DTL 82KM - duże spalanie, coś stuka.
- slawekpolice
- Posty: 2
- Rejestracja: 18 sty 2009, 21:55
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: Szczecin
- Kontakt:
2.0 DTL 82KM - duże spalanie, coś stuka.
Ostatnio zmieniony 19 sty 2009, 15:26 przez slawekpolice, łącznie zmieniany 1 raz.
- wesoł
- Posty: 4890
- Rejestracja: 28 lut 2007, 15:39
- Imię: Paweł
- Auto: VW
- Województwo: zachodniopomorskie
- Lokalizacja: Goleniow
- Pomocny: 34 razy
- Kontakt:
Ciezko powiedziez tak na odleglosc ale moze byc wszystko od stukania przegubu czy innych elementow zawieszenia jak i jakiegos defektu w silniku( cos sie sypie wewnatrz), moze cos w skrzyni. Podaj ile Ci pali bo narazie to nie wiemy czy duzo i gdzie smigasz
A i masz silnik DI a nie DL jak juz i ma 82 KM a nie 86
A i masz silnik DI a nie DL jak juz i ma 82 KM a nie 86
Touran BLS i 2xCAYC wszystko zawirusowane
Diagnostyka OPEL i VAG
Diagnostyka OPEL i VAG
- slawekpolice
- Posty: 2
- Rejestracja: 18 sty 2009, 21:55
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: Szczecin
- Kontakt:
Powem tak w jezdzie po miscie po ktorymś odpalaniu wyraznie widac jak wskazowka paliwa opada. Tankowalem prawie caly bak moze troche przed koncem obecnie mam na pierwszej kresce przed czerwona i wskaznik pokazuje ze przejechalem 387 km. a stukanie nie jest od przegubu albo silnika to jestem pewien tylko chyba poduszka albo sprzeglo. Kupilem ja i niezagladane bylo do sprzegla tak dzieje sie tylko jak ruszam z jedynki, potem jest wszystko ok. Prosze jeszcze o podpowiedz jak rozszyfrowac wskaznik poziomu paliwa ile to jest jedna kreska. jezdze ogolnie po miscie u siebie szczegolnie do pracy. Prace mam na odleglosc 3 km. do miasta rzadko takze pewnie niezdazy sie diesel dobrze nagrzac ale to chyba nie jest ten problem. podejrzewalem po zachowaniu czujnik poziomu paliwa. A i jeszcze jedno czy czujnik poziomu paliwa jest wymienialny sam czy razem z pompa i gdzie jest czy w zbiorniku??
-
- Posty: 47
- Rejestracja: 19 maja 2008, 21:43
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: Polska
- Kontakt:
Pompy nie ma w zbiorniku a zeby czujnik wydostac to trzeba zbiornik wyjac.Moze zatankuj do pelna zrob 100km i dostankuj ponowinie i bedziesz wiedzial ile ci pali.Sky Knight pisze:A i jeszcze jedno czy czujnik poziomu paliwa jest wymienialny sam czy razem z pompa i gdzie jest czy w zbiorniku??