witam
posiadam astre G 2001r. 1.7DTi wszystko ladnie pieknie.. podczas mrozow ponad 20stopni odpalala na dotyk zadnego problemu z zapaleniem..
a ostatnio juz dwa razy zdazyla sie dziwna sytuacja:
po wlozeniu kluczyka i przekreceniu do kontrolek...auto szaleje...wszystko sie swieci na desce
a wskazowki od predkosciomierza i obrotonierza wychylaja sie ponizej zera...
proboje odpalic bo rozgrzaniu swiec i nic... nawet nie ma sily zakrecic....
dopiero reanimacja na kablach z drugiego przywraca w nim zycie... potem wszystko chodzi ok...
akumulator mam bezobslugowy GM a oczko jest zielone wiec wszystko ok..
podejrzewam ze czasami pojawia sie jakies zwarcie... pytanie tylko co je powoduje...
wymienialem ostatnio glosnik w prawych drzwiach ale tak jest zbyt maly prad by mogl miec cos wspolnego...
bardzo prosze forumowiczow o pomoc... w wyszukiwarce nie znalazlem podobnego tematu dlatego zakladam nowy...
czekam na podpowiedzi..
pozdrawiam
esk2
zwarcie?!
- esk2
- Posty: 255
- Rejestracja: 18 gru 2008, 22:40
- Imię: Jacek
- Auto: Vectra C OPC
- Silnik: 1.8 16v
- Województwo: mazowieckie
- Lokalizacja: Kobyłka
- Kontakt:
-
- Posty: 621
- Rejestracja: 24 cze 2008, 22:28
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: Rzeszów
- Kontakt:
- kaslo
- Posty: 327
- Rejestracja: 17 mar 2008, 15:34
- Imię: Paweł
- Auto: Astra , Zafira, Corsa
- Województwo: mazowieckie
- Lokalizacja: Warszawa
Daj sobie spokój z tymi oczkami w aku to jedna wielka ściema! Albo masz trafiony aku albo brak masy między połączeniem do karoserii. Do sprawdzenia aku dla amatorów służy miernik jeszcze podejrzewam że twój aku ma powyżej 3 wiosen i to on jest winien
[External Link Removed for Guests]" onclick="window.open(this.href);return false;
Elektryka, mechanika, klimatyzacja, regeneracja - czyszczenie dpf, modernizacja oprogramowania, diagnostyka Tech 2-MDI
Norwida 4 T. 501807749
Elektryka, mechanika, klimatyzacja, regeneracja - czyszczenie dpf, modernizacja oprogramowania, diagnostyka Tech 2-MDI
Norwida 4 T. 501807749
- esk2
- Posty: 255
- Rejestracja: 18 gru 2008, 22:40
- Imię: Jacek
- Auto: Vectra C OPC
- Silnik: 1.8 16v
- Województwo: mazowieckie
- Lokalizacja: Kobyłka
- Kontakt:
jezeli to wina aku to jak wytlumaczyc palenie na dotyk przy -20stopniach.??Daj sobie spokój z tymi oczkami w aku to jedna wielka ściema! Albo masz trafiony aku albo brak masy między połączeniem do karoserii. Do sprawdzenia aku dla amatorów służy miernik jeszcze podejrzewam że twój aku ma powyżej 3 wiosen i to on jest winien
a jesli chodzi o podlaczenie masy do karoserii, to gdzie tego szukac by sprawdzic?
dziekuje i pozdrawiam
[ Dodano: 2009-02-23, 00:00 ]
problem rozwiazany.. kupilem nowy aku Centry i wszystko jak reka odjal...pali super..jest nawet inny dzwiek silnika...
Żyj tak, byś umierał godnie..