Wiesz co w tych kablach co lecą do pompy jeden (czerwony ) jest do jednego bezpiecznika-jest ok. Ale jak znajde czas jutro to się biorę za wykręcanie jej(ciasno jest żeby bez wykręcania sprawdzic) żeby sprawdzić czy jest przepływ prądu +12 i masykaslo pisze:W tych dużych jeden to zasilanie pompy
[ Dodano: 2009-02-08, 23:34 ]
A czy wiecie może, byłaby mozliwość podpięcia do aku bez tej jednej wtyczki z pinami i czy sie włączy jak np podepne do aku pracującego auta ???
[ Dodano: 2009-02-09, 23:13 ]
Pompę wykręciłem bo ciężko sie dostać do tej czarnej pokrywki na pompie. Sprawdziłem po wyciagnięciu przewodność kabli (+12 i masa) i jest w porządku, tylko nie wiem do czego tego ta wtyczka dwupinowa??
Teraz moje pytanie....jakbym teraz podpiął te kable do samochodu i zobaczył czy pompa działa tzn czy rzygnie ? Bo jak była pompeczka zamontowana i autko było uruchomione to dotykałem czy jakieś dragania tzn czy działał to nic nie było...
Co myślicie o tym ???
[ Dodano: 2009-02-10, 14:30 ]
mam na oku nową pompę i wygląda identycznie(wtyczki , mocowania te same) jak na pierwszym moim poście. Tylko że koleś ma to z silnika 1,4 16V(astra II).
Czy będzie to pasować??? NR pompy jest taki sam jak u mnie: OPEL 9191970
26078682