Ciężko pracująca skrzynia biegów w 2.0 DTL

Awatar użytkownika
wesoł

Moderator Techniczny
Posty: 4890
Rejestracja: 28 lut 2007, 15:39
Imię: Paweł
Auto: VW
Województwo: zachodniopomorskie
Lokalizacja: Goleniow
Pomocny: 34 razy
Kontakt:

#11

Nieprzeczytany post autor: wesoł »

Tak to normalne to nie silnik elektryczny przeciez. Mam tak samo w VW 1.9TDI
Touran BLS i 2xCAYC wszystko zawirusowane
Diagnostyka OPEL i VAG

cucek

Astro-maniak
Posty: 67
Rejestracja: 12 gru 2008, 13:42
Województwo: Zagranica - Inne
Lokalizacja: kujawsko-pomorskie
Kontakt:

#12

Nieprzeczytany post autor: cucek »

W moim 1.6 benzyna tego nie mam a mam okazję kupić właśnie 2.0 DTL i chyba się skusze na niego tylko mnie zaniepokoiło to sprzęgło. Wesoł czyli mówisz ze te drżenie pedału sprzęgła to normalka w dieslu i nie ma się tym co przejmowac? A czy wogóle w tym silniku jest sprzegło dwumasowe czy zwykłe?

Awatar użytkownika
wesoł

Moderator Techniczny
Posty: 4890
Rejestracja: 28 lut 2007, 15:39
Imię: Paweł
Auto: VW
Województwo: zachodniopomorskie
Lokalizacja: Goleniow
Pomocny: 34 razy
Kontakt:

#13

Nieprzeczytany post autor: wesoł »

W silnikach x20dtl gdzie byla skrzynia f18 to jest zwykle kolo zamachowe a w tych ze skrzynia f23 ponoc ( nie ma pewnosci) jest dwumasa. Niby w Y20DTH jest dwumasa ale czy w tym slabszym tez byla z ta sama skrzynia to nie wiem.
Touran BLS i 2xCAYC wszystko zawirusowane
Diagnostyka OPEL i VAG

Przemmekk

Astro-maniak
Posty: 609
Rejestracja: 18 wrz 2007, 18:01
Imię: Przemek
Auto: Astra H
Silnik: 19DTH
Województwo: lubelskie
Lokalizacja: Świdnik

#14

Nieprzeczytany post autor: Przemmekk »

z tego co wiem w Y20DTH byla dwumasa od 2002 albo 03 roku. Silnik wizaulnie troszke inaczej wyglada, ma inna plastikowa pokrywe
1.9 SPORT 150KM

Awatar użytkownika
poger

Użytkownik
Posty: 7
Rejestracja: 22 lut 2009, 11:45
Województwo: Zagranica - Inne
Lokalizacja: Łomża
Kontakt:

#15

Nieprzeczytany post autor: poger »

Witam
Przyszły dodatnie temperatury a moja skrzynia chodzi nadal ciężko .Co prawda nie zawsze , ale często .Chodzi dokładnie o jedynkę , dwójkę oraz wsteczny . Czasami jest tak że ruszam rano i jest ok , a za chwilę nadchodzi moment że trzeba siły by włączyć jedynkę . Myślałem że dzieje się to przez mrozy ale przy dodatnich temperaturach to samo się dzieje . Noże ktoś z was wie co to może być ? Jak już pisałem wczesniej , olej jest nowy , skrzynia nie zgrzyta , nie wyje , żadnych wycieków .Jedna wielka zagadka ???

maloniak

Użytkownik
Posty: 31
Rejestracja: 28 sty 2009, 22:18
Województwo: Zagranica - Inne
Lokalizacja: Toruń
Kontakt:

#16

Nieprzeczytany post autor: maloniak »

Co do skrzyni i oleju to jedno mnie ciekawi nie wazne czy silnik cieply czy zimny jak stoje na swiatlach i wloze 1 to po chwili jest takie pociagniecie tak jakby bieg dopiero wszedl, tez tak macie ??? mam skrzynie F23 i nowy olej oryginalny oplowski, po wymianie ofekt jest zdecydowanie mniej odczuwalny a sama skrzynia zdecydowanie precyzyjniej i lzej pracuje. Koszt to bylo 64 w ASO za olej polecam :)

Awatar użytkownika
wesoł

Moderator Techniczny
Posty: 4890
Rejestracja: 28 lut 2007, 15:39
Imię: Paweł
Auto: VW
Województwo: zachodniopomorskie
Lokalizacja: Goleniow
Pomocny: 34 razy
Kontakt:

#17

Nieprzeczytany post autor: wesoł »

a linki tez smarowales??
Touran BLS i 2xCAYC wszystko zawirusowane
Diagnostyka OPEL i VAG

maloniak

Użytkownik
Posty: 31
Rejestracja: 28 sty 2009, 22:18
Województwo: Zagranica - Inne
Lokalizacja: Toruń
Kontakt:

#18

Nieprzeczytany post autor: maloniak »

a widzisz nie, to pewnie pod lewarkiem w konsoli srodkowej ? czy przy skrzyni tez smarowac ??

ODPOWIEDZ