Problem z DTL

Przemmekk

Astro-maniak
Posty: 609
Rejestracja: 18 wrz 2007, 18:01
Imię: Przemek
Auto: Astra H
Silnik: 19DTH
Województwo: lubelskie
Lokalizacja: Świdnik

#11

Nieprzeczytany post autor: Przemmekk »

AG miały koledze padła dwumasa Y20DTH, ale bodajze 2003 r
1.9 SPORT 150KM

wujasss

Astro-maniak
Posty: 60
Rejestracja: 03 mar 2009, 9:12
Województwo: Zagranica - Inne
Lokalizacja: P_ń
Kontakt:

#12

Nieprzeczytany post autor: wujasss »

Szubrawy foto dla Ciebie, sorry za niska jakosc ale robione na właczonym silniku :)
[External Link Removed for Guests]

szubrawy

Użytkownik
Posty: 29
Rejestracja: 08 cze 2008, 11:25
Województwo: Zagranica - Inne
Lokalizacja: Częstochowa/Jaskrów
Kontakt:

#13

Nieprzeczytany post autor: szubrawy »

ok dzieki a zrobil bys mi jeszcze fotke jak da rade tego przewodu podcisnienia co jest podlaczony do turbinki?
Lewy pas gaz i płyne...

wujasss

Astro-maniak
Posty: 60
Rejestracja: 03 mar 2009, 9:12
Województwo: Zagranica - Inne
Lokalizacja: P_ń
Kontakt:

#14

Nieprzeczytany post autor: wujasss »

Przewod podcisnienia (ten czarny wychodzący z trójnika) idzie spod Vacu prosto do zaworu od turbiny.

Szubrawy widze, ze masz DTI mogłbys mi wstawic fote układu IC. intercooler z mocowaniem i jak sa weze poprowadzone?

Zdr

Awatar użytkownika
wesoł

Moderator Techniczny
Posty: 4890
Rejestracja: 28 lut 2007, 15:39
Imię: Paweł
Auto: VW
Województwo: zachodniopomorskie
Lokalizacja: Goleniow
Pomocny: 34 razy
Kontakt:

#15

Nieprzeczytany post autor: wesoł »

wujasss pisze:Przewod podcisnienia (ten czarny wychodzący z trójnika) idzie spod Vacu prosto do zaworu od turbiny.
Nie tak prosto bo napotyka po drodze elektorozaworek -na nadkolu jest umieszczony.
wujasss pisze:masz DTI mogłbys mi wstawic fote układu IC. intercooler z mocowaniem i jak sa weze poprowadzone?
Jesli myslis zo przeróbce DTL na DTH to nie bedzie i tak pasowac P&P niestety.
Touran BLS i 2xCAYC wszystko zawirusowane
Diagnostyka OPEL i VAG

wujasss

Astro-maniak
Posty: 60
Rejestracja: 03 mar 2009, 9:12
Województwo: Zagranica - Inne
Lokalizacja: P_ń
Kontakt:

#16

Nieprzeczytany post autor: wujasss »

wesoł pisze: Nie tak prosto bo napotyka po drodze elektorozaworek -na nadkolu jest umieszczony..
Byc moze, bardziej chodziło mi o to, ze nie ma problemu z połaczeniami miedzy zaworami.
Sprawdze, jutro napisze.

wesoł pisze: Jesli myslis zo przeróbce DTL na DTH to nie bedzie i tak pasowac P&P niestety.
Napisz mi jak to wyglada w silnikach VAG :m
Nie mysle o tym, nawet gdyby to było mozliwe to wole "zrobionego DTL" od zwyklego DTH :mrgreen: Asia była zawirusowana szmat czasu temu, byłem bardzo zadowolony z przyrostu NM i km. Ale niestety apetyt rośnie.. Jezeli chodzi o IC to w zależnosci od projektu i dł. wezy wybór padnie pewnie na:

1,9TDI
lub
19 CDTI
lub
Transit 2.8

Troche zabawy bedzie, mam nadzieje, ze starczy zapału i checi na kombinacje.
Potem hamownia i mały up softu.

Dzisiaj doszedł kolektor wydechowy, wiec od jutra zaczynam go obrabiac. Poszerzenie i poler kanałów, planowanie.
Jezeli bedzie poprawa w osiagach to samo zrobie z ssacym, ale bez poleru na lustro.

Zdr

Awatar użytkownika
wesoł

Moderator Techniczny
Posty: 4890
Rejestracja: 28 lut 2007, 15:39
Imię: Paweł
Auto: VW
Województwo: zachodniopomorskie
Lokalizacja: Goleniow
Pomocny: 34 razy
Kontakt:

#17

Nieprzeczytany post autor: wesoł »

wujasss, Wydaje mi sie ze przyrostu wielkiego nie bedzie. Sam sie dowiadywalem co i jak ale odrazu Ci powiem ze IC da moze z 5KM wiecej nie. Do tego przydałaby sie korekta softu co kosztuje. Nikt ci nie zagwarantuje ze dolozenie IC spowoduje przyrost20-25 KM- co by sugerowalo z racji ze wtedy bylby to "malowany" DTH + program a one mialy 120-125 KM. ICek tyle nie da mozesz byc pewny. Moc sie bierze z podlania gnojówki oraz odpowiedniego doladowania. IC tylko nie pozwala zeby ta moc spadla po drugim czy trzecim zbutowaniu.
Touran BLS i 2xCAYC wszystko zawirusowane
Diagnostyka OPEL i VAG

wujasss

Astro-maniak
Posty: 60
Rejestracja: 03 mar 2009, 9:12
Województwo: Zagranica - Inne
Lokalizacja: P_ń
Kontakt:

#18

Nieprzeczytany post autor: wujasss »

wesoł pisze:wujasss, . IC tylko nie pozwala zeby ta moc spadla po drugim czy trzecim zbutowaniu.
I na tym zalezy mi najbardziej.
Nigdzie nie pisałem, ze spodziewam sie sie 20 koni wiecej ;)
Założe IC potem na rolki(porównam wykres po samym wirusie z wirem+IC) i wtedy zobaczymy jak duzy bedzie musiał byc Up mapy.
A koszty nie są na tyle przerazajace, zeby nie zaryzykowac.
Jedyne co moge stracic to czas.

Zrobił sie mały off top. Ma ktos moze pomysł na probelmy z 1-szej strony?

Zdr

kbjanek

Astro-maniak
Posty: 118
Rejestracja: 11 lut 2007, 11:28
Województwo: Zagranica - Inne
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

#19

Nieprzeczytany post autor: kbjanek »

wujasss,
jak mocno trzesie buda to moze lapki przy silniku poszly,
czesto w serwisach je obrywaja w astrach ,
spadek mocy masz takie wrazenie, czy muli go rzeczywiscie?
nalej vpower diesel na prawie pusty bak i zobacz czy poprzepala skrzepy.
sorry za offa
kiedy przeprogramowales mape wtrysku,
ja mam tez 250 tysi i zastec niechce mi zrobis softu,
pozdrawiam
Grasz w HT? Ja też - kbjanek prezes Bayer'ky

wujasss

Astro-maniak
Posty: 60
Rejestracja: 03 mar 2009, 9:12
Województwo: Zagranica - Inne
Lokalizacja: P_ń
Kontakt:

#20

Nieprzeczytany post autor: wujasss »

kbjanek,

w łapy wątpie, ale oblukam je w chiwli wolnego, moze jakas jesst peknięta.
Jeżeli chodzi o paliwo, Asia jest lana Vervą, Ultimatem, V- powerem co drugie tankowanie.

Sprawa mapy:

Odmówił bo ogledzinach, czy spojrzeniu na licznik? :m
Masz 250 tys km , regenerowałes juz pompe, jesli tak to kiedy?

Była zmieniana przy przebiegu ~185 tys.
Chociaż przebieg nie swiadczy o stanie samochodu. Kiedy chipowałem, pompa była 40 tys po regeneracji, a to od niej najwiecej zalezy(turbo etc tez musi grac oczywiscie). Przez chwile Aska była ustawiona na 108,7 km ale wtedy czarno było za mna, jezdze na 105 i jest ok.

Odradzam magików, którzy chca Ci cos wlutowac, zamiast zmiany mapy.

IC bedzie gotowy mysle do maja, wiec dymienie powinno zniknąc całkowice :)
Jak bedzie zamontowany zrobie mała fotorelacje, bo duzo osob sie nad tym zastanawia w DTL, a osobicie nie widziałem zeby ktos to uczynił.
Bedzie to FMIC. Koszty szacuje na 400zł. Układ bedzie sie składał głownie z kwasówki 8)

Pytanie do posiadaczy DTH, macie moze jakis MAP sensor na węzach od Intercoolera?


Zdr

ODPOWIEDZ