Problem z DTL
-
- Posty: 60
- Rejestracja: 03 mar 2009, 9:12
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: P_ń
- Kontakt:
-
- Posty: 29
- Rejestracja: 08 cze 2008, 11:25
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: Częstochowa/Jaskrów
- Kontakt:
-
- Posty: 60
- Rejestracja: 03 mar 2009, 9:12
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: P_ń
- Kontakt:
- wesoł
- Posty: 4890
- Rejestracja: 28 lut 2007, 15:39
- Imię: Paweł
- Auto: VW
- Województwo: zachodniopomorskie
- Lokalizacja: Goleniow
- Pomocny: 34 razy
- Kontakt:
Nie tak prosto bo napotyka po drodze elektorozaworek -na nadkolu jest umieszczony.wujasss pisze:Przewod podcisnienia (ten czarny wychodzący z trójnika) idzie spod Vacu prosto do zaworu od turbiny.
Jesli myslis zo przeróbce DTL na DTH to nie bedzie i tak pasowac P&P niestety.wujasss pisze:masz DTI mogłbys mi wstawic fote układu IC. intercooler z mocowaniem i jak sa weze poprowadzone?
Touran BLS i 2xCAYC wszystko zawirusowane
Diagnostyka OPEL i VAG
Diagnostyka OPEL i VAG
-
- Posty: 60
- Rejestracja: 03 mar 2009, 9:12
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: P_ń
- Kontakt:
Byc moze, bardziej chodziło mi o to, ze nie ma problemu z połaczeniami miedzy zaworami.wesoł pisze: Nie tak prosto bo napotyka po drodze elektorozaworek -na nadkolu jest umieszczony..
Sprawdze, jutro napisze.
Napisz mi jak to wyglada w silnikach VAG :mwesoł pisze: Jesli myslis zo przeróbce DTL na DTH to nie bedzie i tak pasowac P&P niestety.
Nie mysle o tym, nawet gdyby to było mozliwe to wole "zrobionego DTL" od zwyklego DTH Asia była zawirusowana szmat czasu temu, byłem bardzo zadowolony z przyrostu NM i km. Ale niestety apetyt rośnie.. Jezeli chodzi o IC to w zależnosci od projektu i dł. wezy wybór padnie pewnie na:
1,9TDI
lub
19 CDTI
lub
Transit 2.8
Troche zabawy bedzie, mam nadzieje, ze starczy zapału i checi na kombinacje.
Potem hamownia i mały up softu.
Dzisiaj doszedł kolektor wydechowy, wiec od jutra zaczynam go obrabiac. Poszerzenie i poler kanałów, planowanie.
Jezeli bedzie poprawa w osiagach to samo zrobie z ssacym, ale bez poleru na lustro.
Zdr
- wesoł
- Posty: 4890
- Rejestracja: 28 lut 2007, 15:39
- Imię: Paweł
- Auto: VW
- Województwo: zachodniopomorskie
- Lokalizacja: Goleniow
- Pomocny: 34 razy
- Kontakt:
wujasss, Wydaje mi sie ze przyrostu wielkiego nie bedzie. Sam sie dowiadywalem co i jak ale odrazu Ci powiem ze IC da moze z 5KM wiecej nie. Do tego przydałaby sie korekta softu co kosztuje. Nikt ci nie zagwarantuje ze dolozenie IC spowoduje przyrost20-25 KM- co by sugerowalo z racji ze wtedy bylby to "malowany" DTH + program a one mialy 120-125 KM. ICek tyle nie da mozesz byc pewny. Moc sie bierze z podlania gnojówki oraz odpowiedniego doladowania. IC tylko nie pozwala zeby ta moc spadla po drugim czy trzecim zbutowaniu.
Touran BLS i 2xCAYC wszystko zawirusowane
Diagnostyka OPEL i VAG
Diagnostyka OPEL i VAG
-
- Posty: 60
- Rejestracja: 03 mar 2009, 9:12
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: P_ń
- Kontakt:
I na tym zalezy mi najbardziej.wesoł pisze:wujasss, . IC tylko nie pozwala zeby ta moc spadla po drugim czy trzecim zbutowaniu.
Nigdzie nie pisałem, ze spodziewam sie sie 20 koni wiecej
Założe IC potem na rolki(porównam wykres po samym wirusie z wirem+IC) i wtedy zobaczymy jak duzy bedzie musiał byc Up mapy.
A koszty nie są na tyle przerazajace, zeby nie zaryzykowac.
Jedyne co moge stracic to czas.
Zrobił sie mały off top. Ma ktos moze pomysł na probelmy z 1-szej strony?
Zdr
-
- Posty: 118
- Rejestracja: 11 lut 2007, 11:28
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: Łódź
- Kontakt:
wujasss,
jak mocno trzesie buda to moze lapki przy silniku poszly,
czesto w serwisach je obrywaja w astrach ,
spadek mocy masz takie wrazenie, czy muli go rzeczywiscie?
nalej vpower diesel na prawie pusty bak i zobacz czy poprzepala skrzepy.
sorry za offa
kiedy przeprogramowales mape wtrysku,
ja mam tez 250 tysi i zastec niechce mi zrobis softu,
pozdrawiam
jak mocno trzesie buda to moze lapki przy silniku poszly,
czesto w serwisach je obrywaja w astrach ,
spadek mocy masz takie wrazenie, czy muli go rzeczywiscie?
nalej vpower diesel na prawie pusty bak i zobacz czy poprzepala skrzepy.
sorry za offa
kiedy przeprogramowales mape wtrysku,
ja mam tez 250 tysi i zastec niechce mi zrobis softu,
pozdrawiam
Grasz w HT? Ja też - kbjanek prezes Bayer'ky
-
- Posty: 60
- Rejestracja: 03 mar 2009, 9:12
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: P_ń
- Kontakt:
kbjanek,
w łapy wątpie, ale oblukam je w chiwli wolnego, moze jakas jesst peknięta.
Jeżeli chodzi o paliwo, Asia jest lana Vervą, Ultimatem, V- powerem co drugie tankowanie.
Sprawa mapy:
Odmówił bo ogledzinach, czy spojrzeniu na licznik? :m
Masz 250 tys km , regenerowałes juz pompe, jesli tak to kiedy?
Była zmieniana przy przebiegu ~185 tys.
Chociaż przebieg nie swiadczy o stanie samochodu. Kiedy chipowałem, pompa była 40 tys po regeneracji, a to od niej najwiecej zalezy(turbo etc tez musi grac oczywiscie). Przez chwile Aska była ustawiona na 108,7 km ale wtedy czarno było za mna, jezdze na 105 i jest ok.
Odradzam magików, którzy chca Ci cos wlutowac, zamiast zmiany mapy.
IC bedzie gotowy mysle do maja, wiec dymienie powinno zniknąc całkowice
Jak bedzie zamontowany zrobie mała fotorelacje, bo duzo osob sie nad tym zastanawia w DTL, a osobicie nie widziałem zeby ktos to uczynił.
Bedzie to FMIC. Koszty szacuje na 400zł. Układ bedzie sie składał głownie z kwasówki 8)
Pytanie do posiadaczy DTH, macie moze jakis MAP sensor na węzach od Intercoolera?
Zdr
w łapy wątpie, ale oblukam je w chiwli wolnego, moze jakas jesst peknięta.
Jeżeli chodzi o paliwo, Asia jest lana Vervą, Ultimatem, V- powerem co drugie tankowanie.
Sprawa mapy:
Odmówił bo ogledzinach, czy spojrzeniu na licznik? :m
Masz 250 tys km , regenerowałes juz pompe, jesli tak to kiedy?
Była zmieniana przy przebiegu ~185 tys.
Chociaż przebieg nie swiadczy o stanie samochodu. Kiedy chipowałem, pompa była 40 tys po regeneracji, a to od niej najwiecej zalezy(turbo etc tez musi grac oczywiscie). Przez chwile Aska była ustawiona na 108,7 km ale wtedy czarno było za mna, jezdze na 105 i jest ok.
Odradzam magików, którzy chca Ci cos wlutowac, zamiast zmiany mapy.
IC bedzie gotowy mysle do maja, wiec dymienie powinno zniknąc całkowice
Jak bedzie zamontowany zrobie mała fotorelacje, bo duzo osob sie nad tym zastanawia w DTL, a osobicie nie widziałem zeby ktos to uczynił.
Bedzie to FMIC. Koszty szacuje na 400zł. Układ bedzie sie składał głownie z kwasówki 8)
Pytanie do posiadaczy DTH, macie moze jakis MAP sensor na węzach od Intercoolera?
Zdr