Witam, szukałem podobnego tematu ale niestety nic znalazłem wiec zakładam nowy temat.
Od kilku dni pedał hamulca "zaczął" ciężej chodzić , byłem dzisiaj u mechanika , pobieżnie sprawdził mi serwo i stwierdził , że jest ok. Powiedział , że najprawdopodobniej uszkodził się lub zaciął korektor hamowania , jest to możliwe , że przez to ciężej pracuje pedał hamulca ? jestem umówiony na jutro na dokładne sprawdzenie , ale chciałbym się upewnić czy to może być to(nie chce żeby wcisnął mi kit i powymieniał niepotrzebne części) z góry dziękuje za pomoc.
Objawy uszkodzonego korektora hamowania
-
- Posty: 621
- Rejestracja: 24 cze 2008, 22:28
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: Rzeszów
- Kontakt:
-
- Posty: 60
- Rejestracja: 03 mar 2009, 9:12
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: P_ń
- Kontakt:
-
- Posty: 621
- Rejestracja: 24 cze 2008, 22:28
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: Rzeszów
- Kontakt:
dopiero jutro sprawdzi, zaraz wejdę pod auto i sam coś wykombinuje
[ Dodano: 2009-03-09, 17:23 ]
Wszedłem pod auto i nie mogłem nigdzie znaleźć korektora hamowania w książce sam naprawiam opla astrę II jest wspomniane , że jest mechaniczny regulator hamowania ale nie jest nigdzie napisane gdzie on się znajduję , jest jeszcze elektroniczna regulacja ale to przez ABS, Jutro mechanik dokładnie oglądnie auto i napisze co było nie tak, dzięki za zainteresowanie
[ Dodano: 2009-03-10, 09:43 ]
Temat do zamknięcia, okazało się , że był stary płyn hamulcowy
[ Dodano: 2009-03-09, 17:23 ]
Wszedłem pod auto i nie mogłem nigdzie znaleźć korektora hamowania w książce sam naprawiam opla astrę II jest wspomniane , że jest mechaniczny regulator hamowania ale nie jest nigdzie napisane gdzie on się znajduję , jest jeszcze elektroniczna regulacja ale to przez ABS, Jutro mechanik dokładnie oglądnie auto i napisze co było nie tak, dzięki za zainteresowanie
[ Dodano: 2009-03-10, 09:43 ]
Temat do zamknięcia, okazało się , że był stary płyn hamulcowy
[External Link Removed for Guests]