Witam
Siostra ma Astre z 1999r 1,7 TD motor Oplowski
Wczoraj miała nieciekawe zdrzenie ...jadac ..najpierw zapaliła jej sie kontrolka oleju i po chwili samochod zgasł .... Jak do niej przyjechałem to sie załamałem ... silnik od góry cały zawalony olejem (bardziej po prawej stronie - stojąc przodem do samochodu) nawet wyciszenie maski zawalone (tak mysle ze to olej) Takze silnik od góry do samego dolu zaolejony -potem zobaczylem ze pod samochodem jest reszta oleju takze tak jakby wyciekl caly - (w zbiorniczku wyruwnawczym płynu jest OK ...płyn jest dobry i poziom jest OK)
Moze ktos mi podpowiedzieć co to moglo się stać moze ktoś miał podobny przypadek .
Z góry dziekuje za informację
Pozdr MAriusz
Powazny problem - silnik zgasł zalany olejem
- maajeranek
- Posty: 2
- Rejestracja: 27 mar 2009, 8:35
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: ciechanów
- Kontakt:
-
- Posty: 60
- Rejestracja: 03 mar 2009, 9:12
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: P_ń
- Kontakt:
Kiedys miałem podobną sytuację w 2.0 DTL. W ciagu 3 min wyciekł mi cały olej, okazało się ze poszedł uszczelniacz na wale korbowym( z tego co pamietam). Koszt naprawy to 100 zł plus olej:)
Tez cała lewa strona silnika, grodzi, maski była w oleju.
Najlepiej zaciagnac samochod do zaufanego mechanika, który nie naciagnie na zmiane silnika.
Tez cała lewa strona silnika, grodzi, maski była w oleju.
Najlepiej zaciagnac samochod do zaufanego mechanika, który nie naciagnie na zmiane silnika.
- maajeranek
- Posty: 2
- Rejestracja: 27 mar 2009, 8:35
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: ciechanów
- Kontakt:
-
- Posty: 1888
- Rejestracja: 28 kwie 2008, 16:41
- Imię: Wiktor
- Auto: Astra G
- Silnik: Y17DT
- Województwo: wielkopolskie
- Kontakt:
maajeranek, a czy wizualnie ogłądałeś silnik??
Jest również opcja, że korbowód przebił blok (niestety zdarza się to w tych silnikach :/)
Też mogą być takie objawy, właśnie byś musiał obejrzeć dokładnie blok silnika, bo może tu siedzi przyczyna, a wtedy już niesttety pozostaje nowy dół kupić, bądź cały silnik.
A jeśli to tylko uszczelniacz to by nie było tak źle jeszcze.
Jest również opcja, że korbowód przebił blok (niestety zdarza się to w tych silnikach :/)
Też mogą być takie objawy, właśnie byś musiał obejrzeć dokładnie blok silnika, bo może tu siedzi przyczyna, a wtedy już niesttety pozostaje nowy dół kupić, bądź cały silnik.
A jeśli to tylko uszczelniacz to by nie było tak źle jeszcze.