Powazny problem - silnik zgasł zalany olejem

Awatar użytkownika
maajeranek

Użytkownik
Posty: 2
Rejestracja: 27 mar 2009, 8:35
Województwo: Zagranica - Inne
Lokalizacja: ciechanów
Kontakt:

Powazny problem - silnik zgasł zalany olejem

#1

Nieprzeczytany post autor: maajeranek »

Witam
Siostra ma Astre z 1999r 1,7 TD motor Oplowski
Wczoraj miała nieciekawe zdrzenie ...jadac ..najpierw zapaliła jej sie kontrolka oleju i po chwili samochod zgasł .... Jak do niej przyjechałem to sie załamałem ... silnik od góry cały zawalony olejem (bardziej po prawej stronie - stojąc przodem do samochodu) nawet wyciszenie maski zawalone (tak mysle ze to olej) Takze silnik od góry do samego dolu zaolejony -potem zobaczylem ze pod samochodem jest reszta oleju takze tak jakby wyciekl caly - (w zbiorniczku wyruwnawczym płynu jest OK ...płyn jest dobry i poziom jest OK)
Moze ktos mi podpowiedzieć co to moglo się stać moze ktoś miał podobny przypadek .

Z góry dziekuje za informację
Pozdr MAriusz

wujasss

Astro-maniak
Posty: 60
Rejestracja: 03 mar 2009, 9:12
Województwo: Zagranica - Inne
Lokalizacja: P_ń
Kontakt:

#2

Nieprzeczytany post autor: wujasss »

Kiedys miałem podobną sytuację w 2.0 DTL. W ciagu 3 min wyciekł mi cały olej, okazało się ze poszedł uszczelniacz na wale korbowym( z tego co pamietam). Koszt naprawy to 100 zł plus olej:)
Tez cała lewa strona silnika, grodzi, maski była w oleju.

Najlepiej zaciagnac samochod do zaufanego mechanika, który nie naciagnie na zmiane silnika.

Awatar użytkownika
maajeranek

Użytkownik
Posty: 2
Rejestracja: 27 mar 2009, 8:35
Województwo: Zagranica - Inne
Lokalizacja: ciechanów
Kontakt:

#3

Nieprzeczytany post autor: maajeranek »

Rozmawiałem wlasnie z mechanikiem powiedzial ze faktycznie to moze byc to ....ale generalnie musi jeszcze sprawdzic czy oby na pewno i czy silnikowi nic sie nie stalo

wertus1

Astro-maniak
Posty: 1888
Rejestracja: 28 kwie 2008, 16:41
Imię: Wiktor
Auto: Astra G
Silnik: Y17DT
Województwo: wielkopolskie
Kontakt:

#4

Nieprzeczytany post autor: wertus1 »

maajeranek, a czy wizualnie ogłądałeś silnik??
Jest również opcja, że korbowód przebił blok (niestety zdarza się to w tych silnikach :/)
Też mogą być takie objawy, właśnie byś musiał obejrzeć dokładnie blok silnika, bo może tu siedzi przyczyna, a wtedy już niesttety pozostaje nowy dół kupić, bądź cały silnik.
A jeśli to tylko uszczelniacz to by nie było tak źle jeszcze.

ODPOWIEDZ