Na klapie wlewu paliwa mam 2,4 i 2,2 i mam takie cisnienie ale problem mam z letnimi 195/60/15
otoz z przodu gdzie mam cisnienie 2,4 systematycznie co jakis czas cisnienie spada
do 2,2 nie wiem co jest:/ wentyle mam nowe,
ma ktos jakis pomysl?
Wydaje mi sie, jeszcze dokladnie tego nie sprawdzilem ze spalanie mam teraz takie same jak w zimie badz troche wieksze:/ mozliwe ze przez rozmiar opon? zimowe mam 185/65/15
spadajace cisnienie w oponach letnich
-
- Posty: 133
- Rejestracja: 30 mar 2008, 13:22
- Imię: Łukasz
- Auto: Astra J
- Silnik: A14NET
- Województwo: śląskie
- Lokalizacja: Bytom - Woźniki
- Kontakt:
-
- Posty: 128
- Rejestracja: 29 maja 2007, 22:03
- Imię: Bartek
- Auto: Opel Astra J
- Silnik: 1.4 16V
- Województwo: małopolskie
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
Wiesz różnica 0,1 atmosfery nie robi żadnej różnicy dla opon ani dla spalania, albo robi tak znikome, że praktycznie jest nie zauważalne. Ale różnica ciśnienia, jeśli opona nie jest "dziurawa" a zawory są sprawne może wynikać, że pomiary wykonujesz przy innych warunkach zewnętrznych. Jak jest ciepło lub trochę pojeździsz opona się nagrzewa i ciśnienie w niej wzrasta
Pozdrawiam
Pozdrawiam
-
- Posty: 33
- Rejestracja: 23 paź 2008, 22:41
- Imię: jacek
- Auto: AG x 2
- Silnik: 1.7 dti , 1.4 x14xe
- Województwo: małopolskie
- Lokalizacja: miechów
- Kontakt:
jako że jeżdże od kilkunastu lat , zauważyłem na własnych doświadczeniach , że opony polskiej produkcji lubią ,,popuszczać" powietrze , natomiast nawet stare micheliny czy dunlopy trzymaja ciśnienie przez cały sezon , nawet teraz tej zimy można powiedzieć testowałem z braku kasy ....... 12 letnie dunlopy :m i jak je napompowano w listopadzie do dziś trzymaja 2,4 i 2,2 , natomiast szczególnie opony z grupy dębica trzeba systematycznie pompować , nawet nowe , to tak z mich doświadczeń.
- Konradopel
- Posty: 607
- Rejestracja: 02 wrz 2007, 19:24
- Imię: Konrad
- Auto: "Czekoladka"
- Silnik: A14NET
- Województwo: kujawsko-pomorskie
- Lokalizacja: Grudziądz
- Kontakt:
-
- Posty: 757
- Rejestracja: 20 sty 2009, 21:05
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: Radzionków
- Pomocny: 1 raz
- Kontakt:
Problem spadającego cisnienia przy w 100% sprawnej oponie - zakładam ze nie masz ekstremalnie starej opony zadnego wbitego wkreta, i niezidentyfikowanych dziurek.
1. wentyl >> wymiana w domowych warynkach i po sprawie
2. "kominek" czyli element w ktory wkreca się wentyl ... czasem sie podłamuje a czasem zwyczajnie korozja dookoła otworu rozszczelnia uklad >> warsztat
3. korozja na wewnetrznym rancie felgi na ktorym uszczelnia sie opona >> warsztat.
Ale w tym punkcie troszke sie zatrzymam nie wystarczy tu samo "podklejenie" rantu przypilnuj aby porzadnie ci ten cały syf wyczyscili druciana rotacyjna albo czyms podobnym co działa z przekonaniem ...
no i
4. najmniej miły i najzadziej spotykany problem felga tak skorodowana ze przepuszcza bo jest sitkiem lub tez pęknięcie felgi >> kupno nowej/uzywanej felgi i warsztat
Pozdro
1. wentyl >> wymiana w domowych warynkach i po sprawie
2. "kominek" czyli element w ktory wkreca się wentyl ... czasem sie podłamuje a czasem zwyczajnie korozja dookoła otworu rozszczelnia uklad >> warsztat
3. korozja na wewnetrznym rancie felgi na ktorym uszczelnia sie opona >> warsztat.
Ale w tym punkcie troszke sie zatrzymam nie wystarczy tu samo "podklejenie" rantu przypilnuj aby porzadnie ci ten cały syf wyczyscili druciana rotacyjna albo czyms podobnym co działa z przekonaniem ...
no i
4. najmniej miły i najzadziej spotykany problem felga tak skorodowana ze przepuszcza bo jest sitkiem lub tez pęknięcie felgi >> kupno nowej/uzywanej felgi i warsztat
Pozdro