jak podkrecic 1,6 v16 na ok 125KM??
- krasny
- Posty: 5
- Rejestracja: 13 kwie 2008, 13:25
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: warszawa
- Kontakt:
- Luki S
- Posty: 1318
- Rejestracja: 01 paź 2008, 19:34
- Imię: Łukasz
- Auto: GTC Turbo 283 KM Stage 3+
- Silnik: Z20LER
- Województwo: pomorskie
- Lokalizacja: Gdańsk
- Kontakt:
No wiadomo, że łatwiej jest wymienić silnik a najlepiej całe auto... Co do silnika to weź proszę znajdź mi taki silnik, który będziesz miał pewność, że jest w dobrym stanie i to co się o nim wypowiada sprzedawca jest prawdą... No chyba, że jesteś specem w tej dziedzinie to co innego ale w przypadku zwykłego śmiertelnika jest to trudne.
Z tego co napisał JunioR wychodzi 2500 zł, silnik może kupisz za 2 tys ale za 500 go napewno nie wymienisz i dodatkowo ponosiś duże ryzyk a tak... gmerasz w czymś co jest już Ci bardzi dobrze znane...
Z tego co napisał JunioR wychodzi 2500 zł, silnik może kupisz za 2 tys ale za 500 go napewno nie wymienisz i dodatkowo ponosiś duże ryzyk a tak... gmerasz w czymś co jest już Ci bardzi dobrze znane...
- krasny
- Posty: 5
- Rejestracja: 13 kwie 2008, 13:25
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: warszawa
- Kontakt:
-
- Posty: 616
- Rejestracja: 06 lis 2007, 22:19
- Imię: Marcin
- Auto: BLACK WIDOW
- Silnik: X16XEL
- Województwo: wielkopolskie
- Kontakt:
-
- Posty: 4227
- Rejestracja: 22 gru 2006, 14:37
- Imię: Marek
- Auto: astra f, insignia, fiat 125P
- Województwo: kujawsko-pomorskie
- Lokalizacja: Bydgoszcz
- Kontakt:
nie wiem jak skrzynia ale reszta nie podejdzie :/ to jest przejście z małego bloku na duży a tu jest więcej do wymianymam pytanie po wymianie na 2.0 czy z 1.6 16V będzie mi pasować skrzynia, kolektor, komputer, itp....
Ogólnie nawet jeśli trzeba wymienić masę rzeczy to swap wyjdzie korzystniej niż kręcenie starego silnika. Tzn Masz dużo mocniejszą niewyżyłowaną jednostkę no i wychodzi dużo taniej.
A jak już by się ktoś uparł to na pierwszy ogień idą kolektory wydechowy i dolotowy do zrobienia, potem wałki wydech i na koniec zmiana map. Wyciągniesz z tego może tyle co ma w serii 2 litrowa jednostka i będziesz miał wyżyłowany silniczek
-
- Posty: 75
- Rejestracja: 30 paź 2008, 19:07
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: Ostrołęka
- Kontakt:
Moim zdaniem jedyne wyjscie to sprzedać i kupić drugi z większym silnikiem .
Oczywiście na forum można pisać modyfikacja modyfikacje a i tak w wiekszości przypadków kończa się te modyfikacje zakupem filtra stozkowego najtanszej firmy z allegro .
Niech osoby zainteresowane przerobkami zorientują się ile kosztuje dobry dedykowany układ wydechowy od kolektora do konca wtedy przejdzie im pewnie apetyt .
Druga sprawa to są dwie strony medalu. Nie wystarczy zwiększyć moc trzeba przeciez tę moc zatrzymać dalej modyfikacja hamulców , nie bez kozery w 2.0 są wieksze tarcze przecież . Także wniosek jeden czyt zd. pierwsze. Zwłaszcza przy 1.6
Oczywiście na forum można pisać modyfikacja modyfikacje a i tak w wiekszości przypadków kończa się te modyfikacje zakupem filtra stozkowego najtanszej firmy z allegro .
Niech osoby zainteresowane przerobkami zorientują się ile kosztuje dobry dedykowany układ wydechowy od kolektora do konca wtedy przejdzie im pewnie apetyt .
Druga sprawa to są dwie strony medalu. Nie wystarczy zwiększyć moc trzeba przeciez tę moc zatrzymać dalej modyfikacja hamulców , nie bez kozery w 2.0 są wieksze tarcze przecież . Także wniosek jeden czyt zd. pierwsze. Zwłaszcza przy 1.6
-
- Posty: 105
- Rejestracja: 02 cze 2008, 21:49
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: Ostrów Wielkopolski
- Kontakt:
- krasny
- Posty: 5
- Rejestracja: 13 kwie 2008, 13:25
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: warszawa
- Kontakt: