Astra 2.0 DTL
Astra 2.0 DTL
Witam
Mam możliwość kupienia Astrę II - z silnikiem 2.0 DTL, wersja kombi,
rocznik 2000 z pewnego źródła - od dobrego kolegi, około 140 tyś km
przebiegu.
Chcę je kupić rodzicom, którzy potrzebują spokojnego, bezawaryjnego
wozidełka na zakupy, działkę, a czasami na dłuższy wypad.
Jakie macie opinie na temat tego auta z tym silnikiem ?
Z tego co wiem to często klima robi się nieszczelna (gdzies na chłodnicy), a
największą bolączką jest awaria pompy wtryskowej boscha (ze względu na
polskie ON), która to kosztuje nie mało i to mnie martwi.
Inne pytanie - czemu taka astra kosztuje tak dużo (18-22 tyś ) w porównaniu
do konkurenta forda focusa też z dieslem czy nawet mondeo ?
Co sprawdzić przed zakupem ?
Czy w tej astrze jest regulowana kierownica - nie mogę nic takie znaleźć.
I pewnie tradycyjne pytanie początkujących oplowców - jak się włącza lampkę
wewnętrzną ?
Jak sprawdzić ile ma poduszek ?
Czy gdzieś po nr VIN można się czegoś dowiedzieć o historii auta lub wyposażeniu ?
Pozdrawiam
Roger
Mam możliwość kupienia Astrę II - z silnikiem 2.0 DTL, wersja kombi,
rocznik 2000 z pewnego źródła - od dobrego kolegi, około 140 tyś km
przebiegu.
Chcę je kupić rodzicom, którzy potrzebują spokojnego, bezawaryjnego
wozidełka na zakupy, działkę, a czasami na dłuższy wypad.
Jakie macie opinie na temat tego auta z tym silnikiem ?
Z tego co wiem to często klima robi się nieszczelna (gdzies na chłodnicy), a
największą bolączką jest awaria pompy wtryskowej boscha (ze względu na
polskie ON), która to kosztuje nie mało i to mnie martwi.
Inne pytanie - czemu taka astra kosztuje tak dużo (18-22 tyś ) w porównaniu
do konkurenta forda focusa też z dieslem czy nawet mondeo ?
Co sprawdzić przed zakupem ?
Czy w tej astrze jest regulowana kierownica - nie mogę nic takie znaleźć.
I pewnie tradycyjne pytanie początkujących oplowców - jak się włącza lampkę
wewnętrzną ?
Jak sprawdzić ile ma poduszek ?
Czy gdzieś po nr VIN można się czegoś dowiedzieć o historii auta lub wyposażeniu ?
Pozdrawiam
Roger
- wesoł
- Posty: 4898
- Rejestracja: 28 lut 2007, 15:39
- Imię: Paweł
- Auto: VW
- Województwo: zachodniopomorskie
- Lokalizacja: Goleniow
- Pomocny: 34 razy
- Kontakt:
Hej. Pompą sie nie przejmuj w wiekszosci przypadkow wina sa nieszczelnosci przewodow i uszczelek. Czemu kosztuje tak duzo? Bo jest duzo lepsza od forda-nie kupuje sie samochodow na litere "F" fiat ford i made in france. Astra ma pancerne zawieszenie i blacharka wytrzyma napewno dluzej. Kierownica w astrach G jest regulowana-w kazdej. Lampke wlanczamy pociagajac do siebie galke od swiatel. Po nr vin to tylko w aso sie dowiesz co bylo robione.
Touran BLS i 2xCAYC wszystko zawirusowane
Diagnostyka OPEL i VAG
Diagnostyka OPEL i VAG
-
- Posty: 1562
- Rejestracja: 09 cze 2007, 23:11
- Imię: Artur
- Auto: AG
- Silnik: Y20DTH
- Województwo: podlaskie
- Lokalizacja: Białystok
Jeżeli z pewnego źródła to nie ma się o co zbytnio martwić. Wystarczy tylko dopatrzeć wszystkiego za czasu a potem cieszyć się bezawaryjną jazdą przy prawidłowym użytkowaniu auta Wiadomo że auta z turbiną nie gasi się od razu po zaparkowaniu, zwłaszcza po ostrzejszej jeździe. No i lepiej jest nie katować na zimnym (zresztą nie tylko z turbiną )
Na każdej poduszce powietrznej powinien być napis airbag. Ja na żywo widziałem max 4 poduszki więc mogę powiedzieć gdzie są najczęściej - kierownica, nad schowkiem i na bokach foteli.
Podejrzewam że mogą być jeszcze na słupkach, ewentualnie na boczkach drzwi (analogicznie do innych producentów), ale to tylko domysł.
Na każdej poduszce powietrznej powinien być napis airbag. Ja na żywo widziałem max 4 poduszki więc mogę powiedzieć gdzie są najczęściej - kierownica, nad schowkiem i na bokach foteli.
Podejrzewam że mogą być jeszcze na słupkach, ewentualnie na boczkach drzwi (analogicznie do innych producentów), ale to tylko domysł.
-
- Posty: 42
- Rejestracja: 21 cze 2007, 6:58
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
-
- Posty: 1562
- Rejestracja: 09 cze 2007, 23:11
- Imię: Artur
- Auto: AG
- Silnik: Y20DTH
- Województwo: podlaskie
- Lokalizacja: Białystok
Mam jeszcze pytanka:
1. W tym egzemplarzu jest problem z kasowaniem licznika dziennego - chyba jest jakiś problem z mikrostykiem w licznikach. Da się to jakoś napawić ? Przez to świeci się inspekcja, bo nie można jej wykasować.
2. Gdzie się reguluje położenie kierownicy ?
3. Czemu ten silnik tak się długo nagrzewa (przynajmniej tak wskazuje licznik), muszę przejechać z 10 km, żeby osiągnąć 90 stopni ?
4. Silnik czasami gaśnie - gdy stoję i próbuję wrzucić jedynkę, dodaję gazu, puszczam sprzęgło i obroty nagle spadają i auto gaśnie (jakby zaciągnięty był ręczny). Co to może być ?
1. W tym egzemplarzu jest problem z kasowaniem licznika dziennego - chyba jest jakiś problem z mikrostykiem w licznikach. Da się to jakoś napawić ? Przez to świeci się inspekcja, bo nie można jej wykasować.
2. Gdzie się reguluje położenie kierownicy ?
3. Czemu ten silnik tak się długo nagrzewa (przynajmniej tak wskazuje licznik), muszę przejechać z 10 km, żeby osiągnąć 90 stopni ?
4. Silnik czasami gaśnie - gdy stoję i próbuję wrzucić jedynkę, dodaję gazu, puszczam sprzęgło i obroty nagle spadają i auto gaśnie (jakby zaciągnięty był ręczny). Co to może być ?
-
- Posty: 392
- Rejestracja: 30 sty 2007, 10:23
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: Międzyrzec Podl.
- Kontakt:
-
- Posty: 1562
- Rejestracja: 09 cze 2007, 23:11
- Imię: Artur
- Auto: AG
- Silnik: Y20DTH
- Województwo: podlaskie
- Lokalizacja: Białystok