uszlachetniacze, magnetyzatory itp... czy to dziala?
- wesoł
- Posty: 4890
- Rejestracja: 28 lut 2007, 15:39
- Imię: Paweł
- Auto: VW
- Województwo: zachodniopomorskie
- Lokalizacja: Goleniow
- Pomocny: 34 razy
- Kontakt:
No to mi nie pisz takich bredni ze zanotowales 2 konie mniej. To nie miernik napiecia ze sobie stwierdzasz takie wartosci. A co masz do chlopakow z coupe? Oni bynajmniej maja co hamowac a i sa wśród nich fachowcy ktorzy na codzien siedza w tuningowaniu silnikow opla na turbinie- zagadaj do Kuby albo Sir Adama to ci wszytko wyjasnia. Dla nich LET, LEH czy LER to chleb powszedni.
Touran BLS i 2xCAYC wszystko zawirusowane
Diagnostyka OPEL i VAG
Diagnostyka OPEL i VAG
-
- Posty: 3024
- Rejestracja: 26 mar 2007, 11:34
- Imię: mam i ja
- Auto: Opel
- Silnik: całkiem spory
- Województwo: mazowieckie
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Ta i na shellu kupują bene prosto z niemiec.... I są masta, co tam do nich chłopak, który na co dzień dłubie w autkach...wesoł pisze:A co masz do chlopakow z coupe? Oni bynajmniej maja co hamowac a i sa wśród nich fachowcy ktorzy na codzien siedza w tuningowaniu silnikow opla na turbinie
No ale nic, ja kończę to przepychankę bo tylko offtopic z tego się powiększa, a Ty nie wierz we wszystko co w internecie piszą.
-
- Posty: 628
- Rejestracja: 26 lut 2007, 14:55
- Imię: Michał
- Auto: astra,bmw
- Województwo: małopolskie
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
hahaha no niezła jazda az sie ciekawie czyta :D
Kiedyś siedziałem u mojego guru , Darka ...
kolo składa rajdówki , robi tylko mechanikę i wzmacnia samochody itp itd , także startuje , jeśli ktoś może słyszał .. Dariusz Kuc .. w każdym razie on np stwierdził że do zwykłych samochodów jak zalejesz v-powery i inne wynalazki to jedynie mogą Ci coś tam wyczyścić i nic więcej ... paliwo wyżej oktanowe ma sens jak sie ma grzebnięty zapłon itp , lub znacznie podniesioną moc ... sorki vrx ale 7KM na paliwie to przy 100 konnym aucie to wzrost mocy o 7% ! to więcej niż ze stożka baaa to nie wiem czy zmiana kolektora wydechowego tyle da :D:D:D Pan Godula nazywa takie coś tuningiem psychologicznym np stożek 7 - 10% , magnetyzer 8% , końcowy wydech 10% , strumienica kolejne powiedzmy 5 % no i oczywiście v-power kolejne 7% i tak z auta 100 konnego mamy już 37 % więcej mocy :D
Kiedyś siedziałem u mojego guru , Darka ...
kolo składa rajdówki , robi tylko mechanikę i wzmacnia samochody itp itd , także startuje , jeśli ktoś może słyszał .. Dariusz Kuc .. w każdym razie on np stwierdził że do zwykłych samochodów jak zalejesz v-powery i inne wynalazki to jedynie mogą Ci coś tam wyczyścić i nic więcej ... paliwo wyżej oktanowe ma sens jak sie ma grzebnięty zapłon itp , lub znacznie podniesioną moc ... sorki vrx ale 7KM na paliwie to przy 100 konnym aucie to wzrost mocy o 7% ! to więcej niż ze stożka baaa to nie wiem czy zmiana kolektora wydechowego tyle da :D:D:D Pan Godula nazywa takie coś tuningiem psychologicznym np stożek 7 - 10% , magnetyzer 8% , końcowy wydech 10% , strumienica kolejne powiedzmy 5 % no i oczywiście v-power kolejne 7% i tak z auta 100 konnego mamy już 37 % więcej mocy :D
==========82%===========
-
- Posty: 3024
- Rejestracja: 26 mar 2007, 11:34
- Imię: mam i ja
- Auto: Opel
- Silnik: całkiem spory
- Województwo: mazowieckie
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
-
- Posty: 628
- Rejestracja: 26 lut 2007, 14:55
- Imię: Michał
- Auto: astra,bmw
- Województwo: małopolskie
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
Wiem wiem VRx, chciałem dać tylko przykład na moc , jaką wywierają koncerny na nasz mózg ... to tak jak z dietami , koleżanka mojego taty schudła na diecie kapuścianej 15 kg a mój staruszek przybrał 2kg ale za to czuł się lekko hahaha niezły przykład cooo oczywiście w niektórych przypadkach napewno takie paliwo może działać w specyficzny sposób ...
==========82%===========
-
- Posty: 40
- Rejestracja: 09 sty 2008, 17:21
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: Z Góra/Szczecin
- Kontakt:
Co do paliwa na naszych stacjach ma ktoś na prawdę pewne informacje? Ja słyszałem (nie mówię, że to prawda) że wszyscy w Polsce mają benę z orlenu, podobno tylko Jet z Czech. Czy to pradwa i jak kto ją rozwadnia/domieszkuje nie wnika, ciekawi mnie czy to prawda.
Liczba oktanowa nie ma żadnego związku z wartością opałową danego paliwa. Jest to odporność paliwa na spalanie stukowe, czyli samoczynny i niekontrolowany zapłon mieszanki paliwowo powietrznej w cylindrze od żarzącego się nagaru/gorących elementów itp. Zapłon taki nie dość, że następuje przedwcześnie, to prędkość rozchodzenia się spalin jest znacznie wyższa niż przy zwykłym kontrolowanym zapłonie i przekracza prędkość dźwięku. Objawia się gównie wyraźnym "stukiem" (stąd nazwa) w silniku. Jest to zjawisko bardzo niepożądane i niezbyt zbawcze dla silnika. Wysokooktanową benzynę leje się do silników o podwyższonym sprężu, bardzo wysilonych, chipowanych, doładowanych (nie zawsze)... generalnie mocno dłubniętych
Różnice w mocach i spalaniu jakie niektórzy obserwują wynikają z tego, że paliwa 98 często są czystsze, mniej podrabiane/"rozwadniane", bardziej uszlachetnione, a nie dlatego, że mają więcej oktanów. Teoretycznie benzyna wysokooktanowa powinna nawet toszkę zmulać zwykłe silniki, bo w końcu gorzej się ją powinno zapalać no nie?
Co do hamowania to... no właśnie... temat rzeka... Na wynik ma wpływ mnóstwo czynników nie związanych z samochodem np: temp powietrza, ciśnienie atmosferyczne, wilgotność powietrza; tak jak kolega napisał, unieruchomienie samochodu na stanowisku... a samochód? od temp silnika, przez filtry, ilość paliwa w baku(wpływ na ciśnienie paliwa jakie daje pompa), gówniane paliwo. Teoretycznie końcowy wynik hamowania, to powinna być średnia z kilku pomiarów przeprowadzona po sobie; a jeżeli chcemy wiele razy hamować po różnych modyfikacjach powinniśmy robić to dbając o zachowanie zbliżonych warunków atmosferycznych, po wymianach filtrów zawsze, z taką samą ilością paliwa w baku
No dobra koniec pisania... napisałem, co wiedziałem
pozdrawiam
Liczba oktanowa nie ma żadnego związku z wartością opałową danego paliwa. Jest to odporność paliwa na spalanie stukowe, czyli samoczynny i niekontrolowany zapłon mieszanki paliwowo powietrznej w cylindrze od żarzącego się nagaru/gorących elementów itp. Zapłon taki nie dość, że następuje przedwcześnie, to prędkość rozchodzenia się spalin jest znacznie wyższa niż przy zwykłym kontrolowanym zapłonie i przekracza prędkość dźwięku. Objawia się gównie wyraźnym "stukiem" (stąd nazwa) w silniku. Jest to zjawisko bardzo niepożądane i niezbyt zbawcze dla silnika. Wysokooktanową benzynę leje się do silników o podwyższonym sprężu, bardzo wysilonych, chipowanych, doładowanych (nie zawsze)... generalnie mocno dłubniętych
Różnice w mocach i spalaniu jakie niektórzy obserwują wynikają z tego, że paliwa 98 często są czystsze, mniej podrabiane/"rozwadniane", bardziej uszlachetnione, a nie dlatego, że mają więcej oktanów. Teoretycznie benzyna wysokooktanowa powinna nawet toszkę zmulać zwykłe silniki, bo w końcu gorzej się ją powinno zapalać no nie?
Co do hamowania to... no właśnie... temat rzeka... Na wynik ma wpływ mnóstwo czynników nie związanych z samochodem np: temp powietrza, ciśnienie atmosferyczne, wilgotność powietrza; tak jak kolega napisał, unieruchomienie samochodu na stanowisku... a samochód? od temp silnika, przez filtry, ilość paliwa w baku(wpływ na ciśnienie paliwa jakie daje pompa), gówniane paliwo. Teoretycznie końcowy wynik hamowania, to powinna być średnia z kilku pomiarów przeprowadzona po sobie; a jeżeli chcemy wiele razy hamować po różnych modyfikacjach powinniśmy robić to dbając o zachowanie zbliżonych warunków atmosferycznych, po wymianach filtrów zawsze, z taką samą ilością paliwa w baku
No dobra koniec pisania... napisałem, co wiedziałem
pozdrawiam
-
- Posty: 22
- Rejestracja: 08 sty 2008, 20:41
- Imię: Patryk
- Auto: Opel Astra G
- Silnik: 1,6 8V (Z16SE)
- Lokalizacja: Skierniewice
- Kontakt:
Wiem, że temat nie jest już na topie, ale ostatnio spotkałem sie z uszlachetniaczami do LPG (także STP). Podobno leje sie do do benzyny i viola. Tylko problem jest czy mi sie opłaca niby lać pełen zbiornik benzyny i dolać ten uszlachetniacz (producent zaleca) jak zaraz po uzyskaniu odpowiedniej temperatury (teraz będzie to z kilometr jak lato jest) włączam Gaz. Czy może tylko dolać pół specyfiku na pół zbiornika, wyjeździć 200-300 km na benzynie...
Czy ktoś z obecnych stosował takie cudo do LPG?
Czy ktoś z obecnych stosował takie cudo do LPG?