problem: Wycieraczki przód
-
- Posty: 20
- Rejestracja: 20 lis 2007, 16:34
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: z nienacka
- Kontakt:
problem: Wycieraczki przód
Napotkalem na dziwny problem, mianowicie:
Jest zima, mroz z rana wlaczam wycieraczki, ktore nie startują, widać leciutkie drgnięcie wycieraczką, po czym nie rusza sie ona... gdy reka nadam "rozruch" to chodzi, wroci i potem to samo. Same zaczynaja krecic dopiero gdy sie "zagrzeją" (tzn. pochodza kilkadziesiat razy..)
Gdy juz chodzą mają momenty, ze zatrzymuja sie na srodku szyby ,albo w pozycji 1/3 i po paru chwilach idą dalej.
Problem nie wystepuje gdy nie ma mrozu - więc raczej wykluczam sam silniczek(jest chyba najdrozszy w tym calym syfie) Natomiast nasila sie gdy robi sie zimniej. Wyglada na to jakby cos przymarzało..
Wierzę, że ktos mi pomoze.
Jest zima, mroz z rana wlaczam wycieraczki, ktore nie startują, widać leciutkie drgnięcie wycieraczką, po czym nie rusza sie ona... gdy reka nadam "rozruch" to chodzi, wroci i potem to samo. Same zaczynaja krecic dopiero gdy sie "zagrzeją" (tzn. pochodza kilkadziesiat razy..)
Gdy juz chodzą mają momenty, ze zatrzymuja sie na srodku szyby ,albo w pozycji 1/3 i po paru chwilach idą dalej.
Problem nie wystepuje gdy nie ma mrozu - więc raczej wykluczam sam silniczek(jest chyba najdrozszy w tym calym syfie) Natomiast nasila sie gdy robi sie zimniej. Wyglada na to jakby cos przymarzało..
Wierzę, że ktos mi pomoze.
-
- Posty: 53
- Rejestracja: 12 maja 2007, 1:03
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: Hel, Gdynia
- Kontakt:
Mialem tak samo i po tygodnu wkoncu spalil mi sie silniczek. Zaciera ci sie stopniowo mechanizm. musisz go wyciągnąć, najlepiej rozebrać, przeczyścić i bedzie hulac.Użyj do tego ropy:) Nowy mechanizm w aso- okolo 950zł także do roboty
Wczesniej astra GSi 1.8 125KM 1993r
Teraz astra II sportive 1.8 115KM 1998r
GO HARD, OR DIE TRYING
Teraz astra II sportive 1.8 115KM 1998r
GO HARD, OR DIE TRYING
-
- Posty: 4227
- Rejestracja: 22 gru 2006, 14:37
- Imię: Marek
- Auto: astra f, insignia, fiat 125P
- Województwo: kujawsko-pomorskie
- Lokalizacja: Bydgoszcz
- Kontakt:
-
- Posty: 20
- Rejestracja: 20 lis 2007, 16:34
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: z nienacka
- Kontakt:
-
- Posty: 53
- Rejestracja: 12 maja 2007, 1:03
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: Hel, Gdynia
- Kontakt:
Dokładnie tak .Jak juz poczulem swad spalonej elektryki (silniczek) i dobralem sie do wnetrza okazalo sie ze tez tulej e byly tak zapieczone ze nawet po wyjeciu nie moglem ich ruszyc. Jak juz dostanie se woda zaczne sie korozja to taki efekt jest murowany:)
Wczesniej astra GSi 1.8 125KM 1993r
Teraz astra II sportive 1.8 115KM 1998r
GO HARD, OR DIE TRYING
Teraz astra II sportive 1.8 115KM 1998r
GO HARD, OR DIE TRYING
-
- Posty: 70
- Rejestracja: 20 lis 2007, 17:48
- Imię: Łukasz
- Auto: Astra G
- Silnik: Z16SE
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
Napewno zatarty powoli mechanizm wycieraczek...
Taki sam objaw mialem w Escorcie az wkoncu silniczek sie przypalil i wlaczniki krancowe poszly z dymem (na szczescie tylko tyle...). W moim przypadku jednak pomogla dopiero wymiana mechanizmu na nowy (czytaj sprawny)...
Taki sam objaw mialem w Escorcie az wkoncu silniczek sie przypalil i wlaczniki krancowe poszly z dymem (na szczescie tylko tyle...). W moim przypadku jednak pomogla dopiero wymiana mechanizmu na nowy (czytaj sprawny)...
[External Link Removed for Guests]
-
- Posty: 20
- Rejestracja: 20 lis 2007, 16:34
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: z nienacka
- Kontakt:
Wykręciłem silniczek i powiem szczerze, że sie przestraszyłem i aż dziw bierze, że w ogóle chodził. Z tego co zauważyłem to prócz zabawy z rdzą będą szczotki do wymiany, tzn. stare odlutować i nowe przylutować...
Tak czy inaczej, dziękuję za zainteresowanie tematem, pomoc i mobilizację do rozkręcenia tego dziadostwa;) Problem leżał na szczęście nie w mechanizmie, a w silniczku.
Tak czy inaczej, dziękuję za zainteresowanie tematem, pomoc i mobilizację do rozkręcenia tego dziadostwa;) Problem leżał na szczęście nie w mechanizmie, a w silniczku.
-
- Posty: 54
- Rejestracja: 04 lis 2007, 13:08
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: wlkp
- Kontakt:
sprawa jest taka ze w astrze G wycieraczki dzialają mi tylko na najwyzszym biegu. czyli 3. jezeli w trakcie pracy (na 3 ) przelacze na bieg 2 to wycieraczki zatrzymuja sie w aktualnej pozycji. - w polowie szyby nawet.co to moze byc ? pomozecie ??
-
- Posty: 4227
- Rejestracja: 22 gru 2006, 14:37
- Imię: Marek
- Auto: astra f, insignia, fiat 125P
- Województwo: kujawsko-pomorskie
- Lokalizacja: Bydgoszcz
- Kontakt:
zen86 trochę nie ten dział to jest techniczny astry g a nie f
Ale poradzę coś
po pierwsze sprawdź przekaźnik i przełącznik
po drugie sprawdź mechanizm wycieraczek bo lubi się zacierać
po trzecie sprawdź silniczek bo jak masz zatarty mechanizm to lubi się psuć silniczek
ale na początek podmień przekaźnik wycieraczek - pasuje od skody, VW
Ale poradzę coś
po pierwsze sprawdź przekaźnik i przełącznik
po drugie sprawdź mechanizm wycieraczek bo lubi się zacierać
po trzecie sprawdź silniczek bo jak masz zatarty mechanizm to lubi się psuć silniczek
ale na początek podmień przekaźnik wycieraczek - pasuje od skody, VW
-
- Posty: 54
- Rejestracja: 04 lis 2007, 13:08
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: wlkp
- Kontakt: