Czy regulować zawory 1.7DTL Astra II ???

Awatar użytkownika
wesoł

Moderator Techniczny
Posty: 4890
Rejestracja: 28 lut 2007, 15:39
Imię: Paweł
Auto: VW
Województwo: zachodniopomorskie
Lokalizacja: Goleniow
Pomocny: 34 razy
Kontakt:

#11

Nieprzeczytany post autor: wesoł »

Z tego co mi wiadomo to chyba oba 1.7 maja IC ale moge juz mieszac sie z astrami F. Mozesz sam sprawdzic bo jak uniesiesz maske to po praweij stronie powinna byc taka nieduza a gruba chlodnica powietrza, a zaraz obok po lewej jest wiatrak na chlodnicy wody.
Touran BLS i 2xCAYC wszystko zawirusowane
Diagnostyka OPEL i VAG

rafal278

Astro-maniak
Posty: 68
Rejestracja: 01 lut 2008, 15:01
Województwo: Zagranica - Inne
Lokalizacja: Jelenia Góra
Kontakt:

#12

Nieprzeczytany post autor: rafal278 »

mam taką samą sytuacje z tymi obrotami jak ty Halny obroty spadają w momencie kiedy auto stanie jak sie toczy nawet na luzie wszystko jest ok.....niewiem co jest przyczyną ale chyba tak musi byc ...mam silnik 1,7 Dti ISUZU

Awatar użytkownika
MaRxK

Astro-maniak
Posty: 91
Rejestracja: 12 lut 2008, 21:56
Imię: Mariusz
Auto: Astra IV
Silnik: 1.6T
Województwo: mazowieckie
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

#13

Nieprzeczytany post autor: MaRxK »

a apropos regulacji zaworów, czy ktoś regulował w silniku Y17DT zawory ?
Pytam ponieważ w ISUZU powinna być regulacja po 150000 a gdy pytałem mechanika z serwisu specjalizującego się w Oplach usłyszałem że w tym silniku się nie reguluje.

Dj K

Użytkownik
Posty: 21
Rejestracja: 08 paź 2008, 21:06
Województwo: Zagranica - Inne
Lokalizacja: Pułtusk
Kontakt:

#14

Nieprzeczytany post autor: Dj K »

halny pisze:Może ktoś mnie wkońcu oświeci czy w silniku 1.7 DTL 68 KM. 98r. Astra II są samoregulatory czy trzeba by je wyregulować 160 tyś. przebiegu.
Trzepie silnikiem na wolnych obrotach gdy samochód stoi a gdy toczy się bez gazu obroty są wyzsze no i wtedy nie trzęsie. Spalanie chyba tez za duze latem spokojna jazda na trasie 6.3 litra.
I co z tym zrobić ???
U mnie to samo x17dtl na biegu jałowym bardzo drży. Poduszka pod skrzynią była wymieniana i dalej to samo. Co to może być? Myślałem że to może coś ze sprzegłemm/skrzynią bo jak lekko wcisnę sprzęgło to czuć jak bije a poza tym żadnych problemów nie ma. Biegi wchodzą dobrze może to koło zamachowe bo dwumasy w tym modelu nie ma co?

Awatar użytkownika
wesoł

Moderator Techniczny
Posty: 4890
Rejestracja: 28 lut 2007, 15:39
Imię: Paweł
Auto: VW
Województwo: zachodniopomorskie
Lokalizacja: Goleniow
Pomocny: 34 razy
Kontakt:

#15

Nieprzeczytany post autor: wesoł »

MaRxK pisze:a apropos regulacji zaworów, czy ktoś regulował w silniku Y17DT zawory ?
Pytam ponieważ w ISUZU powinna być regulacja po 150000 a gdy pytałem mechanika z serwisu specjalizującego się w Oplach usłyszałem że w tym silniku się nie reguluje.
Reguluje sie a raczje powinno sie sprawdzic i ewentualanie skorygowac luz.
Dj K pisze:U mnie to samo x17dtl na biegu jałowym bardzo drży. Poduszka pod skrzynią była wymieniana i dalej to samo. Co to może być? Myślałem że to może coś ze sprzegłemm/skrzynią bo jak lekko wcisnę sprzęgło to czuć jak bije a poza tym żadnych problemów nie ma. Biegi wchodzą dobrze może to koło zamachowe bo dwumasy w tym modelu nie ma co?
dwumasy nie ma. Lekko bis bedzie pedal sprzegla bo to normalne- mam tak w polo 1.9D oraz golfie 4 1.9 TDI i mialem tak w astrze X20DTL.
Touran BLS i 2xCAYC wszystko zawirusowane
Diagnostyka OPEL i VAG

Dj K

Użytkownik
Posty: 21
Rejestracja: 08 paź 2008, 21:06
Województwo: Zagranica - Inne
Lokalizacja: Pułtusk
Kontakt:

#16

Nieprzeczytany post autor: Dj K »

Wesoł a myślisz że regulacja zaworów coś pomoże z tym drżeniem na biegu jałowym?

Awatar użytkownika
wesoł

Moderator Techniczny
Posty: 4890
Rejestracja: 28 lut 2007, 15:39
Imię: Paweł
Auto: VW
Województwo: zachodniopomorskie
Lokalizacja: Goleniow
Pomocny: 34 razy
Kontakt:

#17

Nieprzeczytany post autor: wesoł »

raczje nie ale mozna sprobowac. Z tym ze w isuzu mozna regulowac zawory w oplowskim 1.7 si etego nie robi bo tam sa hydrauliczne. Jakie masz obroty jałowe- ile??
Touran BLS i 2xCAYC wszystko zawirusowane
Diagnostyka OPEL i VAG

Dj K

Użytkownik
Posty: 21
Rejestracja: 08 paź 2008, 21:06
Województwo: Zagranica - Inne
Lokalizacja: Pułtusk
Kontakt:

#18

Nieprzeczytany post autor: Dj K »

850-900 były już podkręcane bo wcześniej było jeszcze gorzej. Juz nie mam pomysłów co z tym zrobić :?

Awatar użytkownika
wesoł

Moderator Techniczny
Posty: 4890
Rejestracja: 28 lut 2007, 15:39
Imię: Paweł
Auto: VW
Województwo: zachodniopomorskie
Lokalizacja: Goleniow
Pomocny: 34 razy
Kontakt:

#19

Nieprzeczytany post autor: wesoł »

Bylo sprawdzqane cisnienie na cylindrach. Moze byl robiony remont i wymieniny np jeden tlok. Moz etak robil poprzedni wlasciciel. Nie zaleca sie wymiany jednego tloka a napewno musowo sie sprawdza wage ich a najlpiej jeszcz ejest je samemu zwazyc. Rozne masy tkolow moga powodowac ze co 3 miesiace poduszki beda do wymiany. Moz ejakie sproblemy z ukladem wtryskowym,(pompą lub koncowkami wtryskowymi- ktoras leje) Moze zawor ktorys nie otwiera sie do konca itp itp...
Touran BLS i 2xCAYC wszystko zawirusowane
Diagnostyka OPEL i VAG

Dj K

Użytkownik
Posty: 21
Rejestracja: 08 paź 2008, 21:06
Województwo: Zagranica - Inne
Lokalizacja: Pułtusk
Kontakt:

#20

Nieprzeczytany post autor: Dj K »

Tłoki raczej nie były ruszane a na sprawdzenie kompresji właśnie się zabieram jechać przy okazji sprawdzanie wtrysków i się okaże. Silnik wydaje się być zdrowy żadne błędy się nie świecą ma swoją moc tylko chyba wtryski leja ale to sprawdzę i będę pisał. Dzięki Wesoł

ODPOWIEDZ