TERMOSTAT C18NZ
-
- Posty: 231
- Rejestracja: 15 sty 2008, 16:09
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: Zgierz
- Kontakt:
TERMOSTAT C18NZ
Czy w astrze 1.8 z 99 roku jest konieczność wymiany całego termostatu wraz z obudowa czy można wymieić tylko sam wkład? Pracochlonnośc jednakowa ale różnica finansowa znacząca i w jaki sposób jak co poznac czy obudowa tez musi zostac wymieniona? dzieki PZDR
edycja tematu // JunioR
edycja tematu // JunioR
Ostatnio zmieniony 17 sty 2008, 14:25 przez 16czarny16, łącznie zmieniany 1 raz.
- wesoł
- Posty: 4890
- Rejestracja: 28 lut 2007, 15:39
- Imię: Paweł
- Auto: VW
- Województwo: zachodniopomorskie
- Lokalizacja: Goleniow
- Pomocny: 34 razy
- Kontakt:
Mozesz wymienic sam wklad. Ostatnio wymienialem w swoim ( 2.0 DTL) i tez niby jest z obudowa ale mozliwe jest kupienie samego wkladu. Polecam marki takie jak "wahler" lub "quinton hazell" Pierwsza niemiecka a druga angielska.
Dodam jeszcze ze temostaty jak sie okazuje nie musza sie popsuc na pozycji zamknietej czy tez otwartej na max. Lubia sie przyciac w pozycji polotwartej i wtwdy silnik sie dlugo nagrzewa. Po wymianie mam temp 89 stop a wczesniej bylo po troszke dluzszej jezdzie 85. Quintona kupilem za 45 zl- czas wymiany (dojscie w dieslu jest ciezkie ale poszlo w miare szybko)okolo 20 min. Polecam jeszcze przed zamontowaniem nowego sprawdzic jego reakcje w garnku z woda.
Dodam jeszcze ze temostaty jak sie okazuje nie musza sie popsuc na pozycji zamknietej czy tez otwartej na max. Lubia sie przyciac w pozycji polotwartej i wtwdy silnik sie dlugo nagrzewa. Po wymianie mam temp 89 stop a wczesniej bylo po troszke dluzszej jezdzie 85. Quintona kupilem za 45 zl- czas wymiany (dojscie w dieslu jest ciezkie ale poszlo w miare szybko)okolo 20 min. Polecam jeszcze przed zamontowaniem nowego sprawdzic jego reakcje w garnku z woda.
Touran BLS i 2xCAYC wszystko zawirusowane
Diagnostyka OPEL i VAG
Diagnostyka OPEL i VAG
-
- Posty: 231
- Rejestracja: 15 sty 2008, 16:09
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: Zgierz
- Kontakt:
-
- Posty: 1129
- Rejestracja: 02 sty 2007, 19:09
- Imię: Łukasz
- Auto: chrysler 300M
- Silnik: 2,7
- Województwo: pomorskie
- Lokalizacja: Gdynia-Cisowa
- Kontakt:
- wesoł
- Posty: 4890
- Rejestracja: 28 lut 2007, 15:39
- Imię: Paweł
- Auto: VW
- Województwo: zachodniopomorskie
- Lokalizacja: Goleniow
- Pomocny: 34 razy
- Kontakt:
Jak dlugo sie grzeje to moze byc termostat. Jesli ktos lubi sie pobawic to polecam wyjac termostat i do garnka z nim sprawdzic czy reaguje i czy tloczek chodzi w miare nie za cieżko. Co do zimnego powietrza przy duzych predkosciach to bardzo dziwne bo raczej bym powiedzial ze powinno byc odwrotnie( wyzsze obroty to szybciej krąży woda w ukladzie). Mozew przypchana jest nagrzewnica.
Touran BLS i 2xCAYC wszystko zawirusowane
Diagnostyka OPEL i VAG
Diagnostyka OPEL i VAG
-
- Posty: 1129
- Rejestracja: 02 sty 2007, 19:09
- Imię: Łukasz
- Auto: chrysler 300M
- Silnik: 2,7
- Województwo: pomorskie
- Lokalizacja: Gdynia-Cisowa
- Kontakt:
-
- Posty: 133
- Rejestracja: 30 mar 2008, 13:22
- Imię: Łukasz
- Auto: Astra J
- Silnik: A14NET
- Województwo: śląskie
- Lokalizacja: Bytom - Woźniki
- Kontakt:
A dlugo grzeje tzn. ile? Moja DTL potrzebuje ok. 14 km. na trasie do 2000 obr. i temp. wskakuje na 80-82 stopnie a zeby osiagnac 90 stopni to musi byc porzadny korek, cieple powietrze do kabiny leci praktycznie odrazu, jak myslisz?wesoł pisze:Jak dlugo sie grzeje to moze byc termostat. Jesli ktos lubi sie pobawic to polecam wyjac termostat i do garnka z nim sprawdzic czy reaguje i czy tloczek chodzi w miare nie za cieżko. Co do zimnego powietrza przy duzych predkosciach to bardzo dziwne bo raczej bym powiedzial ze powinno byc odwrotnie( wyzsze obroty to szybciej krąży woda w ukladzie). Mozew przypchana jest nagrzewnica.