Brak mocy 2.0 DTL pomocy

Gość

#11

Nieprzeczytany post autor: Gość »

Spokojnie...

Dzisiaj po pracy byla pierwsza wolna chwila zeby to sprawdzic.

Uszczelniacz od strony rozrzadu.
Koncowka jeszcze sie nie tlucze, ale czasem puka wiec wole zmienic zawczasu.

przebieg 182000 na liczniku ale tak naprawde to nie wiem.

Uszczelniacz to rzeczywiscie niecodzienna wymiana, ale koncowka? filtr? olej?
Co nazywasz powaznym remontem?

Powazny remont to jak u mojego kolegi w Ibizie 1.4 po 180000 zerwal sie pasek, ale to juz inna historia.

pzdr

paljus

Użytkownik
Posty: 35
Rejestracja: 04 lut 2008, 15:52
Województwo: Zagranica - Inne
Lokalizacja: B-B
Kontakt:

#12

Nieprzeczytany post autor: paljus »

Witam
mam dokładnie ten sam problem,
auto jest strasznie słabe nie pójdzie więcej niż 140 km/h co jakiś czas z niewiadomych powodów zapala się podczas jazdy kontrolka silnika i wtedy auto jeszcze bardziej słabnie.
Napiszciemi proszę jak sprawdzić szczelność tych przewodów wystarczy wzrokowo czy trzaba je przedmuchać jakoś. A i w którym miejscu mam szukać tego zaworu egr.
Poprzedni właściciel wymienił przepływkę więc to raczej odpada

Gość

#13

Nieprzeczytany post autor: Gość »

Witam,

Przewody szukaj pomiedzy akumulatorem a pasem przednim. U mnie sa dwa czarne i jeden bialy. ZObacz tez czy nie jest ktorys luzno w tej gumowej zlaczce.

Tez chcialem przedmuchac ale po dokladnym obejrzeniu wyszlo ze sa przeterte (widac to doskonale)

Jak tylko masz podejrzenie ze jest przetarty to sprobuj obkurczyc w tym miejscu koszulke termokurczliwa. U mnie pomoglo - rozwiaznie tymczasowe bo nigdzie nie moge dostac takich przewodow.

Po jedzie probnej mam wrazenie ze juz wczesniej cos bylo nie tak bo teraz Astra ma takiego kopa ze hoho (jak na 82km oczywiscie:)

Powodzenia

paljus

Użytkownik
Posty: 35
Rejestracja: 04 lut 2008, 15:52
Województwo: Zagranica - Inne
Lokalizacja: B-B
Kontakt:

#14

Nieprzeczytany post autor: paljus »

Dzięki, może jeszcze mi powiesz gdzie mam szukać tego xzaworu EGR ? :?:

Gość

#15

Nieprzeczytany post autor: Gość »

Myślę ze to Ci pomoze:

[External Link Removed for Guests]

Powodzenia

paljus

Użytkownik
Posty: 35
Rejestracja: 04 lut 2008, 15:52
Województwo: Zagranica - Inne
Lokalizacja: B-B
Kontakt:

#16

Nieprzeczytany post autor: paljus »

Dzięki muskiel bardzo mi pomogłeś!!
Przeczyściłem zawór egr był strasznie zasyfiony, moczyłem go w benzynie chyba z dwie godziny. Wymieniłem też filtr paliwa i to co zobaczyłem to po prostu zgroza- do połowy był zawalony jakąś galaretą po prostu pełno syfu. To co leje się na polskich stacjach to po prostu istny KOSZMAR.
Po tych wymianach samochód chodzi jak nigdy wcześniej, kontrolka póki co nie zapaliła się jeszcze ani razu :mrgreen:

Gość

#17

Nieprzeczytany post autor: Gość »

Prosze bardzo

Kolejny zadowolony uzytkownik Asterki. I tak ma byc.

Swoja droga to nigdy nie wiadomo...moze Ty mi kiedys pomozesz....

Pozdrawiam i szerokiej drogi..

Muskiel

Awatar użytkownika
adibani

Użytkownik
Posty: 6
Rejestracja: 18 lis 2008, 19:45
Województwo: Zagranica - Inne
Lokalizacja: sekowo
Kontakt:

#18

Nieprzeczytany post autor: adibani »

witam moja Astra 2.0 16 v DI podczas jazdy niekiedy momentalnie ganie i nie moge jej pózniej odpalic może mi ktoś pomóc w tej sprawie dzieki

[ Dodano: 2008-11-18, 20:47 ]
pompa wtryskowa po naprawie autko ma przejechane ok 200 tys
filtry powymieniane
nie wiem co dalej robić :?:
adrian

ODPOWIEDZ