astar skacze jak zając
astar skacze jak zając
Witam Wszystkich!
Mam problem z Astrą 1.4 99r .Auto zachowuje sie ok na zimnym silniku, na cieplym skacze jak zajączek na 1 i 2 biegu. Na reszcie biegów jest bez zarzutów. Tragedia jest jak muszę wjechać pod góre na 2 skacze jak zając. Samochód był podłanczany pod komputer żadnych błędów. Został wymieniony filtr powietrza, filtr paliwa, taka listwa na górze silnika z 4 gumami, przepływomierz powietrza ,takie malutkie coś na samej górze na środku zaraz przy szybie. Generalnie nikt nie wie co jest grane.
Pozdrawiam
Mam problem z Astrą 1.4 99r .Auto zachowuje sie ok na zimnym silniku, na cieplym skacze jak zajączek na 1 i 2 biegu. Na reszcie biegów jest bez zarzutów. Tragedia jest jak muszę wjechać pod góre na 2 skacze jak zając. Samochód był podłanczany pod komputer żadnych błędów. Został wymieniony filtr powietrza, filtr paliwa, taka listwa na górze silnika z 4 gumami, przepływomierz powietrza ,takie malutkie coś na samej górze na środku zaraz przy szybie. Generalnie nikt nie wie co jest grane.
Pozdrawiam
-
- Posty: 484
- Rejestracja: 13 sty 2008, 14:11
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: Ruda Śląska
- Kontakt:
ja mam takie same objawy tylko że mi na samej 2 "skacze" i żaden mechanik mi nie pomógł ;( Bardzo chętnie dowiedziałbym się co to jest. Bo to tak chyćby przez moment nie palił na wszystkie gary co nie? potem jest taki moment "kopniak w dupe" choćby znowu zaczą palić. co nie ?
[External Link Removed for Guests]
[External Link Removed for Guests]
U mnie diagnostyka Asi
[External Link Removed for Guests]
U mnie diagnostyka Asi
- miroos
- Posty: 8
- Rejestracja: 23 cze 2008, 22:26
- Imię: Mirek
- Auto: Astra-G Caravan automat
- Silnik: x16xel
- Województwo: małopolskie
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
-
- Posty: 50
- Rejestracja: 19 lip 2008, 6:44
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: Sanok
- Pomocny: 1 raz
- Kontakt:
U mnie jest podobna sprawa Ale przyczyną jest coś z układem paliwowym Jeśli bak jest pełny w 1/4 to autko podczas próby szybszego startu dławi się i nagle mocno przyśpieszy i tak w kółko a co do jazdy pod górę to lepiej nie pisać
Dodam że wystarczy dotankować auto i wszystko ustaje dopóki, do póty pojemność baku nie spadnie do 1/4
Filtr paliwa wymieniałem, świece, odkręcając korek baku nie czuje aby było pod lub nad ciśnienie.
Dodam że wystarczy dotankować auto i wszystko ustaje dopóki, do póty pojemność baku nie spadnie do 1/4
Filtr paliwa wymieniałem, świece, odkręcając korek baku nie czuje aby było pod lub nad ciśnienie.
-
- Posty: 1334
- Rejestracja: 21 gru 2006, 14:20
- Imię: Leszek
- Silnik: Diesel
- Lokalizacja: Gdańsk
- Kontakt:
- czarneś
- Posty: 265
- Rejestracja: 28 gru 2007, 14:01
- Imię: Marcin
- Silnik: 2.0
- Województwo: mazowieckie
- Lokalizacja: Płock
- Kontakt:
-
- Posty: 1063
- Rejestracja: 22 gru 2006, 6:27
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: gdansk / penarth uk
- Kontakt:
ew sprawdz odpowietrzenie zdiornika po jezdzie odkrec korek jak ci zassie sporo powietrza to moze byc przyczyna
Pozdrawiam Misiek.
Moje maszynki w dziale dla zaprzyjaznionych
audi 90 Quattro
audi 80 Quattro
ford escort - sold
audi 100 - RIP
renault super 5 - RIP
Volvo 440 1.9 TDI - sold
[External Link Removed for Guests]
Moje maszynki w dziale dla zaprzyjaznionych
audi 90 Quattro
audi 80 Quattro
ford escort - sold
audi 100 - RIP
renault super 5 - RIP
Volvo 440 1.9 TDI - sold
[External Link Removed for Guests]
- lisek10
- Posty: 11
- Rejestracja: 23 cze 2008, 1:11
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: Włocławek / Toruń
- Kontakt:
Witam,
Ja mam podobny objaw ale opiszę go dokładnie:
Objawy w postaci szarpania pojawiają się wyłącznie w określonym zakresie obrotów a mianowicie od 1500 do 2500 ale najczęściej około 2000 rpm. Po wymianie świec jakby lepiej ale jednak nadal szarpie... mechanik podłączył autko pod komputer i okazało się że błąd wyskakuje podczas testu wtryskiwaczy. On podejrzewa że możne być gdzieś słabe stykanie jakiegoś przewodu od wtrysków albo przetarty jakiś kabel czy coś takiego... Możliwe też że coś z wysokim napięciem (ta część - zintegrowana cewka z przewodami - nie wiem jak to się nazywa) i tu moja prośba czy ktoś z Torunia albo Włocławka by się nie pisał na podmiankę tej części na chwilę żeby to sprawdzić...
Mój silnik to 16 XLE
Może ktoś się już spotkał z czymś takim?
Ja mam podobny objaw ale opiszę go dokładnie:
Objawy w postaci szarpania pojawiają się wyłącznie w określonym zakresie obrotów a mianowicie od 1500 do 2500 ale najczęściej około 2000 rpm. Po wymianie świec jakby lepiej ale jednak nadal szarpie... mechanik podłączył autko pod komputer i okazało się że błąd wyskakuje podczas testu wtryskiwaczy. On podejrzewa że możne być gdzieś słabe stykanie jakiegoś przewodu od wtrysków albo przetarty jakiś kabel czy coś takiego... Możliwe też że coś z wysokim napięciem (ta część - zintegrowana cewka z przewodami - nie wiem jak to się nazywa) i tu moja prośba czy ktoś z Torunia albo Włocławka by się nie pisał na podmiankę tej części na chwilę żeby to sprawdzić...
Mój silnik to 16 XLE
Może ktoś się już spotkał z czymś takim?
[External Link Removed for Guests]