Astra 2 1.7 DTL - Brak mocy - Jedzie jakby miała polowe mocy
Astra 2 1.7 DTL - Brak mocy - Jedzie jakby miała polowe mocy
Co sie moglo Panowie stac ? Mial ktos podobny problem ? Auto odpala idealnie, ale jest bardzo słąbe, jak się wcisnie gaz do podlogi to i tak nic nie zmienia, przyśpiesza jakby miało o polowe mocy mniej
-
- Posty: 35
- Rejestracja: 04 lut 2008, 15:52
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: B-B
- Kontakt:
-
- Posty: 32
- Rejestracja: 22 sty 2008, 15:13
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: Płock
- Kontakt:
Wiem , ze to ogolnie jest slabe, ale w tym przypadku jest tak , ze na dwojce czy trojce jak sie przyspiesza to ledwo co do przodu jedzie, a gaz w podloge wcisniety, autentycznie jakby mial z 20 czy 30km a nie 75 Najlepsze jest to , ze silnik pracuje idealnie, nie szarpie, nie kopci, rano pali na dotyk, tylko z tą mocą, a max predkosc to jakies 70-80, wiecej nie pojedzie bo nie ma sily.
Disiaj postawilem ja na warsztat i sprawdzają po kolei, zobaczymy co z tego wyjdzie, macie jakies pomysły ?
[ Dodano: 2008-02-25, 19:22 ]
Disiaj postawilem ja na warsztat i sprawdzają po kolei, zobaczymy co z tego wyjdzie, macie jakies pomysły ?
[ Dodano: 2008-02-25, 19:22 ]
Ten zawor egr gdzie jest umieszczony ? Dzis na warsztat postawilem ją , pewnie będą o nim wiedzieć ? Mam tylko jutro podrzucic im przeplywomierz na podmianke, bo ponoć tez moze byc wina przeplywkipaljus pisze:Też tak miałem, wmoim przypadku był to zabrudzony zawór EGR
-
- Posty: 32
- Rejestracja: 22 sty 2008, 15:13
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: Płock
- Kontakt:
Może to być faktycznie wina przepływomierza ale nie koniecznie, chociaż przepływka możę się zwalić też w różny sposób. Może to być też wina zaworu podciśnienia turbiny który nie trzyma ciśnienia, auto wtedy też normalnie się prawuje pali nie kopci ale nie ma siły. Po za tym w dtl oplowski 1.7 EGR jest mało skomplikowany. Po za tym co do turbiny to w ogóle ona działa?? Może stanęła? Puchnie CI przewód turbo po przegazowaniu?? Najlepiej zatrudnić jakiegoś pomocnika i wtedy sprawdzić. A co do Egr znajduje się za głowicą po prawej stronie jak patrzysz od przodu silnika.
Rzeczywistość! Trzeba walczyć!
-
- Posty: 32
- Rejestracja: 22 sty 2008, 15:13
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: Płock
- Kontakt:
- hedrox
- Posty: 11
- Rejestracja: 09 lut 2008, 8:06
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: Poznań
- Kontakt:
witam
mam podobny problem tzn autko muli jak niema obrotow powyzej 2000 i niewiem czemu.
a jak leci sie ok 120-130 to zapala sie CE i to jest czujnik powietrza doladowanego blad P1125. wiecie panowie od czego mam sie zabrac i gdzie szukac przyczyny?? chcial bym miec autko sprawdne. mechanior mowil ze nic sei nei dzieje jak to tylko czujnik pow dol ale wiecie ze jak jest blad to blad i niema opcji ze nic on nierobi
czytalem wiele i piszecie o przeplywce ale czy napewno to jest to ??
mam podobny problem tzn autko muli jak niema obrotow powyzej 2000 i niewiem czemu.
a jak leci sie ok 120-130 to zapala sie CE i to jest czujnik powietrza doladowanego blad P1125. wiecie panowie od czego mam sie zabrac i gdzie szukac przyczyny?? chcial bym miec autko sprawdne. mechanior mowil ze nic sei nei dzieje jak to tylko czujnik pow dol ale wiecie ze jak jest blad to blad i niema opcji ze nic on nierobi
czytalem wiele i piszecie o przeplywce ale czy napewno to jest to ??
- hedrox
- Posty: 11
- Rejestracja: 09 lut 2008, 8:06
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: Poznań
- Kontakt:
Moi koledzy podpowiedzieli mi by przy braku ciagu, wymienić wszystkie filtry, i dopiero jak to nie da efektu skontrolować Zawór turbiny EGR i ewentualnie przeplywomierz... Dopiero bede to robił więc nie wiem czy to da jakiś efekt.. Napisze jeszcze posta po "naprawach"..
Prowadź z wyobraźnią.. Astre masz jedną.