Witam
Chyba znalazlem zrodlo problemu :/ wymienilem olej na nowy i nadal go przybywa ale w raz z tym ubywa plynu chlodniczego wiec wygodzi na to ze USZCZELKA POD GLOWICA.
Czy mozna sie jakos upewnic na 100% ze to uszczelka?? np. pomiarem cisnienia na cylindrach?
W co sie zaopatrzyc "uszczelka i cos jeszcze?" przed rozebraniem silnika i na co zwrocic uwage przy demontarzu jak i montarzu???
Bede wdzieczny za kazda podpowiedz bo jeszcze neiwiem czy bede to robic sam czy oddam auto do mechanika ale mimo to chcial bym wiedziec co i jak.
Prosze o podpowiedzi i rady
Pozdrawiam i dzieki za wszystko
POMOCY ! Za dużo oleju 1.7 DTI
- krzysiekp
- Posty: 2
- Rejestracja: 30 mar 2008, 9:47
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: lubuskie
- Kontakt:
proponował bym najpierw sprwadzic chłodnicę oleju gdyż może sie przez nią dostawać woda do oleju koszt około 500 zł. zrob to szybko zanim turbina ci sie nie rozleci gdyz jak bedziesz jeździł na takim oleju to dojdzie tobie też turbina do regeneracji
Podobno chłodnice lubią się uszkadzać ale pewno jak wszystko czasami ma swój konieć
Podobno chłodnice lubią się uszkadzać ale pewno jak wszystko czasami ma swój konieć
Moje zdanie odnońie poziomu oleju w astrze jest następujące:
Mam astre 1.7dti i w porównaniu z moimi innymi autami a sa to przeważnie VW, olej spływa do miski niesamowicie woolno przy pierwszej wymianie aoleju miałem straszne dylematy bo wlałem 5 litrów a wciaz było za mało a rano jak sprawdziłem to było półtora stanu. Wniosek taki gdy sprawdza sie olej po np godzinie postoju stan jest zupełnie inny niz rano dlatego teraz odstawiam auto na noc i rano sprawdzam olej uważam ze to jedyna i najlepsza metoda. Również równosć terenu ma niesamowite znaczenie bo wystarcze niewielki epochylenie i różnice odczytu sa ogromne w tych silnikach. Pozdrawiam
Mam astre 1.7dti i w porównaniu z moimi innymi autami a sa to przeważnie VW, olej spływa do miski niesamowicie woolno przy pierwszej wymianie aoleju miałem straszne dylematy bo wlałem 5 litrów a wciaz było za mało a rano jak sprawdziłem to było półtora stanu. Wniosek taki gdy sprawdza sie olej po np godzinie postoju stan jest zupełnie inny niz rano dlatego teraz odstawiam auto na noc i rano sprawdzam olej uważam ze to jedyna i najlepsza metoda. Również równosć terenu ma niesamowite znaczenie bo wystarcze niewielki epochylenie i różnice odczytu sa ogromne w tych silnikach. Pozdrawiam