Brak mocy Astra G
Brak mocy Astra G
Silnik chodzi idealnie na wolnych obrotach odpala od kopa ale brak mu mocy. Jedzie bo jedzie ale nie ma w ogole przyspieszenia zachowuje sie jakby mial 30KM. jezdzilem vectra b z tym samym silnikiem i jest 100 razy mocniejsza.
Moj silnik 16.16 v X16XEL 101KM. Ma ogromny problem zeby zamielic kołami na 1 biegu i to na piachu. to samo jest na gazie i na benzynie. CZy ktos ma podobny problem i wie o co chodiz? EGR wyczyszczony swiece zmienione i nic. Filtr powietrza ok.
Moj silnik 16.16 v X16XEL 101KM. Ma ogromny problem zeby zamielic kołami na 1 biegu i to na piachu. to samo jest na gazie i na benzynie. CZy ktos ma podobny problem i wie o co chodiz? EGR wyczyszczony swiece zmienione i nic. Filtr powietrza ok.
-
- Posty: 44
- Rejestracja: 21 lut 2008, 21:57
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: Krotoszyn
- Kontakt:
Sprawa załatwiona rwie asfalt przyczyna bylo poluzowanie sie kola tego co napedza pasek klinowy. Wyrobila sie tam dziorka i klinik i byl maly luz i kolo sie przestawilo i czujnik zle wyczytywal polozenie zapłonu i dlatego tak sie dzialo. Zapłon był spozniony Poprawienie tego kola pomoglo:) Pozdrawiam check sie nie palił
-
- Posty: 325
- Rejestracja: 25 lut 2008, 21:46
- Imię: Mateusz
- Auto: Focus MK2 FL
- Silnik: 1.8 TDCI
- Województwo: mazowieckie
- Lokalizacja: Płońsk
- Kontakt:
Nie mozna.... Bylem u goscia podpial techa zadnych bledow... pogazowal troche i stwierdzil ze zaplon jest spozniony. sorki ze tak dlugo nie widzialem posta.. Ale mam jeszcze jedno pytanie do posiadaczy astr 1.6 16v benzyna. Mianowicie czy wasza astra jest zrywna?? np na czystym asfalcie w suchy dzien to mojej jest ciezko dac ostro po piskach.. jak puszcze sprzeglo tak przy 2tys obrotow to tylko spadaja do 1tys i astra nie piszczy tylko spokojnie nabiera predkosci. Czy to sa za mlae obroty czy jak?? Jak jezdzilem vectra b znajomego to wydaje mi sie jeszcze jakby byla mocniejsza i szybciej wchodzila na obroty a jest to ten sam silnik 1.6 16v. Zrobilem te kółko i mam przesuniety cech na kółku o jakis milimetr do tego na obudowie. Czy to robi jakąs róznice?? czy dopiero o caly zabek zaczyna inaczej pracowac?
rostex jak Ci sie to jeszcze przyda to ja sam sprawdzalem ustawienie zapłony. Mianowicie ustawialem rozrzad na cechach(fabrycznych) i patrzylem jak wg cechów ułozone jest te kolo pasowe. Pozdrawiam
rostex jak Ci sie to jeszcze przyda to ja sam sprawdzalem ustawienie zapłony. Mianowicie ustawialem rozrzad na cechach(fabrycznych) i patrzylem jak wg cechów ułozone jest te kolo pasowe. Pozdrawiam
-
- Posty: 325
- Rejestracja: 25 lut 2008, 21:46
- Imię: Mateusz
- Auto: Focus MK2 FL
- Silnik: 1.8 TDCI
- Województwo: mazowieckie
- Lokalizacja: Płońsk
- Kontakt:
U mnie objawy sa nastepujace:
1. Gdy jade powiedzmy ok. 60 km/h to gwaltowne dodanie gazu na 3 biegu nie rozni sie niczym od zwyklego, stopniowego dodawania gazu.
2. Podobnie jest na 5 biegu przy predkosci 100 km/h, auto nie ma takiej dynamiki jak na swoje 100 koni. Predkosc zwieksza sie jakby normalnie dodawac gazu, nie zwaza na depniecia.
3. Po uruchomieniu silnika obroty faluja i przy zwyklym ruszaniu az przygasaja swiatla. Gdy silnik sie rozgrzeje jest ok. Przy wlaczonej klimie na zimnym silniku nieprawidlowosci zwiazanych z obrotami brak.
EGR, krokowca i przepustnice mialem czyszczona. Rozrzad wymieniany przez goscia z ASO, wiec nie podejrzewam nic co zwiazane z rozrzadem.
Na autokaciku wiele userow x16xel ma takie same objawy i do tej pory nie znaleziono na to lekarstwa
Bylem przedwczoraj w ASO i mechanior powiedzial, ze ciezko jest zbadac droznosc kata i tlumikow, byc moze okaze sie to na analizie, ale nie ma pewnosci.
1. Gdy jade powiedzmy ok. 60 km/h to gwaltowne dodanie gazu na 3 biegu nie rozni sie niczym od zwyklego, stopniowego dodawania gazu.
2. Podobnie jest na 5 biegu przy predkosci 100 km/h, auto nie ma takiej dynamiki jak na swoje 100 koni. Predkosc zwieksza sie jakby normalnie dodawac gazu, nie zwaza na depniecia.
3. Po uruchomieniu silnika obroty faluja i przy zwyklym ruszaniu az przygasaja swiatla. Gdy silnik sie rozgrzeje jest ok. Przy wlaczonej klimie na zimnym silniku nieprawidlowosci zwiazanych z obrotami brak.
EGR, krokowca i przepustnice mialem czyszczona. Rozrzad wymieniany przez goscia z ASO, wiec nie podejrzewam nic co zwiazane z rozrzadem.
Na autokaciku wiele userow x16xel ma takie same objawy i do tej pory nie znaleziono na to lekarstwa
Bylem przedwczoraj w ASO i mechanior powiedzial, ze ciezko jest zbadac droznosc kata i tlumikow, byc moze okaze sie to na analizie, ale nie ma pewnosci.
No to ja mam praktycznie to samo. Chodz z tymi swiatłami to jest u mnie dobrze.... ale z tymi biegami to podobnie gwałtowne dodanie gazu praktycznie nie wprowadza zadnych zmian.. samochód zaczyna tak naprawde ciagnac od około 3 tys obrotów wtedy naprawde czuc ta moc i wciska w fotel. Ale ponizej to jest no mozna powiedziec mul. Mam 2 samochod punto z 2001 roku silnik 1.1 tyle ze 8v i ciagnie chyba lepiej od astry. wiem ze 16 v rozkrecaja sie dopiero na wysokich obrotach ale jak mowilem vectra z tym smamym silnikiem 1.6 16v bije moja asterke na łeb! tam czuć te przyspieszenie odrazu po wcisnieciu gazu..... niestety nikt nie ma oczywiscie takiej astry jak ja no i niemoge porownac ale ta wektra jest mocniejsza... zeby dac po "zrywach" to tez jest ciezko. ostatnio wkładalem w tłumik drut o długosci siegajacej do kata i wszedł cały wiec chyba wydech jest ok... jeszcze moge po kombinowac z tym kołem pasowym ale mysle ze tam przesuniecie o 1 milimetr nie gra zadnej roli.. no i licze na pomoc... a moze te x16xel juz takie sa?? pozdrawiam rostex napisz co wyjdzie po tych badaniach