Astra G Di odpala ale przygasa i strasznie dymi :(
-
- Posty: 609
- Rejestracja: 18 wrz 2007, 18:01
- Imię: Przemek
- Auto: Astra H
- Silnik: 19DTH
- Województwo: lubelskie
- Lokalizacja: Świdnik
Srube sie normalnie reka odkreca tylko moze byc bardzo mocno przykrecona. A pozatym u mnie jest tak nie wygodne dojscie ze ledwo reke włożylem zeby ja odkrecic.. plus jeszcze podłożyc jakis słoik zeby zlac rope z tej sruby.. tak jak opisywali w ksiazce.. Choc tam radzili calkiem ja odrecic i cała ta obudowe wyjac.. ale stwierdzilem ze nie ma sensu mordowac sie odkrecac calkowicie i przykrecjajac spowrotem. Ten pojemnik mialem raczej czytsty wiec włozylem zalalem zbiornik ropa, nowe uszczelki. Odpalilem tak jak radziles z pona d 2 tys obr przez polminuty..Wiec zoabczymy jutro. Zmienilem tez dzis filtr powietrza i roberalem schowek wyjmujac filtr przeciwpylkowy.. Z tego co widze musialem mieczwykly filtr bo te weglowe widze w necie sa ciemne nie biale. Ale koszt na allegro 70 zl jakies firmy man. Ale moze warto sie szarpnac na ten weglowy drozszy? Ciekawe czy w jakis "domowy"spsosb samemu bez servisu odgrzybic uklad?
-
- Posty: 609
- Rejestracja: 18 wrz 2007, 18:01
- Imię: Przemek
- Auto: Astra H
- Silnik: 19DTH
- Województwo: lubelskie
- Lokalizacja: Świdnik
hehe umnie w oplu ten filtr jest za schowkiem czyli naprzeciwko prawego fotela, a vaxualu pewnie musialbyc analogicznie na drugiej stronie. Tylko pytanie czy oni ci go zamienili po europejsku
[ Dodano: 2008-04-16, 08:40 ]
po wymianie tego filtru palia, wczoraj juz mi nie zadmil jak odpalilem. :> Zoabczymy dzisiaj. Ten filtr ktory mialem chyba nie byl zbyt brudny... zółty byl raczej. Ale co ciekawe rope w obudowie filtru mailem zołta a norlanie chyba jest bardziej neibeiskia;)
[ Dodano: 2008-04-16, 08:40 ]
po wymianie tego filtru palia, wczoraj juz mi nie zadmil jak odpalilem. :> Zoabczymy dzisiaj. Ten filtr ktory mialem chyba nie byl zbyt brudny... zółty byl raczej. Ale co ciekawe rope w obudowie filtru mailem zołta a norlanie chyba jest bardziej neibeiskia;)
dokladnie ...
tydzien temu .. zgasiłem pod bankomatem i juz nie zapalił
angol mechanik powiedzial ze nie oplaca sie robic .. ze lepiej wymienic.. tydzien szukalem silnika... inne są .. 2.0 benzyny,.1.7 8 zaworowe i cdti.. mojego 1.7 dti nie ma.. tzn są ale w nie normalnej cenie...
ale znalazłem goscia co mi zrobi szlif za normalna cene około 500 funtów
+ planowanie głowicy za 50 funtów..
nacieszyłem sie asterką 2 tygodnie.. nawet nie chce mi sie myslec jaka była przyczyna
tydzien temu .. zgasiłem pod bankomatem i juz nie zapalił
angol mechanik powiedzial ze nie oplaca sie robic .. ze lepiej wymienic.. tydzien szukalem silnika... inne są .. 2.0 benzyny,.1.7 8 zaworowe i cdti.. mojego 1.7 dti nie ma.. tzn są ale w nie normalnej cenie...
ale znalazłem goscia co mi zrobi szlif za normalna cene około 500 funtów
+ planowanie głowicy za 50 funtów..
nacieszyłem sie asterką 2 tygodnie.. nawet nie chce mi sie myslec jaka była przyczyna
-
- Posty: 72
- Rejestracja: 11 kwie 2008, 13:39
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: włocławek
- Kontakt: