rozrząd 1.7DTI ISUZU

Awatar użytkownika
svider1

Użytkownik
Posty: 5
Rejestracja: 31 mar 2008, 16:29
Województwo: Zagranica - Inne
Lokalizacja: plawy
Kontakt:

rozrząd 1.7DTI ISUZU

#1

Nieprzeczytany post autor: svider1 »

Witam ponownie szukam materjałów dotyczących wymiany rozrzadu(co i jak kolejno) w mojej asterce. Jesli macie to bede wdzieczny pozdrawiam

kszychu

Astro-maniak
Posty: 392
Rejestracja: 30 sty 2007, 10:23
Województwo: Zagranica - Inne
Lokalizacja: Międzyrzec Podl.
Kontakt:

#2

Nieprzeczytany post autor: kszychu »

Jeśli szukasz materiałów, to rada... nie bierz się za to. Wymianę rozrządu lepiej zlecić komuś, kto się na tym zna. Ja robiłem to w ASO.
"Błogosławieni, którzy nie mając nic do powiedzenia, trzymają język za zębami." /Oscar Wilde/

de_roll

Użytkownik
Posty: 37
Rejestracja: 01 kwie 2008, 7:47
Imię: Marcin
Auto: Astra J
Silnik: 14NET
Województwo: śląskie
Lokalizacja: Gliwice
Kontakt:

#3

Nieprzeczytany post autor: de_roll »

kszychu, sorry ale sie z toba nie zgodze, w zeszlym roku we wrzesniu kupilem Astre T98 1,7 cdti i przy wymianie pomagal mi szwagier, Gwiazdolot kula sie do tej pory.

Nie jestem mechanikiem zawodowym ale lubie podlubac przy samochodzie.

svider1, w tdi wydaje mi sie wyglada to podobnie jak w cdti, robota nie jest skomplikowana, ale jak mam byc szczery odtworzyc po koleji kazdy krok mialbym problem.

Z mojej strony to co pamietam co sprawilo najwieksze problemy przy wymianie to:
- zabezpieczenie silnika po odkreceniu lapy
- odkrecenie plastikowej obudowy (w obudowie sa metalowe tuleje, latwo je wyrwac z plastiku)
- zablokowanie tlokow i pompy w odpowiednich pozycjach, bardzo przydaja sie oryginalne szpilki do tego
- do regulacji naciagu paska mialem specjalny przyrzad, warto sie o niego postarac, chociaz wiekszosc warsztatow pasek naciaga na wyczucie!!

ODPOWIEDZ