rozrząd 1.7DTI ISUZU
- svider1
- Posty: 5
- Rejestracja: 31 mar 2008, 16:29
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: plawy
- Kontakt:
rozrząd 1.7DTI ISUZU
Witam ponownie szukam materjałów dotyczących wymiany rozrzadu(co i jak kolejno) w mojej asterce. Jesli macie to bede wdzieczny pozdrawiam
-
- Posty: 392
- Rejestracja: 30 sty 2007, 10:23
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: Międzyrzec Podl.
- Kontakt:
-
- Posty: 37
- Rejestracja: 01 kwie 2008, 7:47
- Imię: Marcin
- Auto: Astra J
- Silnik: 14NET
- Województwo: śląskie
- Lokalizacja: Gliwice
- Kontakt:
kszychu, sorry ale sie z toba nie zgodze, w zeszlym roku we wrzesniu kupilem Astre T98 1,7 cdti i przy wymianie pomagal mi szwagier, Gwiazdolot kula sie do tej pory.
Nie jestem mechanikiem zawodowym ale lubie podlubac przy samochodzie.
svider1, w tdi wydaje mi sie wyglada to podobnie jak w cdti, robota nie jest skomplikowana, ale jak mam byc szczery odtworzyc po koleji kazdy krok mialbym problem.
Z mojej strony to co pamietam co sprawilo najwieksze problemy przy wymianie to:
- zabezpieczenie silnika po odkreceniu lapy
- odkrecenie plastikowej obudowy (w obudowie sa metalowe tuleje, latwo je wyrwac z plastiku)
- zablokowanie tlokow i pompy w odpowiednich pozycjach, bardzo przydaja sie oryginalne szpilki do tego
- do regulacji naciagu paska mialem specjalny przyrzad, warto sie o niego postarac, chociaz wiekszosc warsztatow pasek naciaga na wyczucie!!
Nie jestem mechanikiem zawodowym ale lubie podlubac przy samochodzie.
svider1, w tdi wydaje mi sie wyglada to podobnie jak w cdti, robota nie jest skomplikowana, ale jak mam byc szczery odtworzyc po koleji kazdy krok mialbym problem.
Z mojej strony to co pamietam co sprawilo najwieksze problemy przy wymianie to:
- zabezpieczenie silnika po odkreceniu lapy
- odkrecenie plastikowej obudowy (w obudowie sa metalowe tuleje, latwo je wyrwac z plastiku)
- zablokowanie tlokow i pompy w odpowiednich pozycjach, bardzo przydaja sie oryginalne szpilki do tego
- do regulacji naciagu paska mialem specjalny przyrzad, warto sie o niego postarac, chociaz wiekszosc warsztatow pasek naciaga na wyczucie!!