drążki kierownicze zbieżność

Maryś

V.I.P.
Posty: 896
Rejestracja: 16 cze 2007, 12:25
Imię: Maciej
Silnik: 2.0
Województwo: pomorskie
Lokalizacja: Gdańsk

#11

Nieprzeczytany post autor: Maryś »

Fakt, inaczej zalozyc sie nie da, w koncu to sa 3 otwory do spasowania. Ale da sie uzyskac bledna zbieznosc jesli wczesniej byl np nitowany a teraz jest skrecany na sruby ;) Jest to rowniez mozliwe przy zmianie "srobowanego" na "srubowany" :mrgreen: Zawsze istnieja male luzy miedzy otworami a sruba/nitem. Czasem te male luzy moga powodowac rozbieznosc. Ale co by nie ukrywac, czasem warto dac ciut wiecej i spac spokojnie ;)
No i co najwazniejsze - wymiana koncowek drazkow kierowniczych jest glownym powodem koniecznosci ustawiani zbieznosci ;)
Amen :mrgreen:
Mechanika pojazdowa. Gdańsk tel 530-612-613.

Zablokowany