drążki kierownicze zbieżność
drążki kierownicze zbieżność
Witam....
Przy wymianie jakich elementów zawieszenia w Astrze F istnieje konieczność ustawiania geometrii???
Jestem przed wymiana końcówek drążków kierowniczych i przy tej okazji chciałem zapytać co powinno się jeszcze wymienić, żeby nie powtarzać później niepotrzebnie ustawiana zbieżności...
miałem popękane gumy na końcówkach i jeszcze dobiłem je przy wymianie sprężyn....
Pozdrawiam....
Przy wymianie jakich elementów zawieszenia w Astrze F istnieje konieczność ustawiania geometrii???
Jestem przed wymiana końcówek drążków kierowniczych i przy tej okazji chciałem zapytać co powinno się jeszcze wymienić, żeby nie powtarzać później niepotrzebnie ustawiana zbieżności...
miałem popękane gumy na końcówkach i jeszcze dobiłem je przy wymianie sprężyn....
Pozdrawiam....
-
- Posty: 896
- Rejestracja: 16 cze 2007, 12:25
- Imię: Maciej
- Silnik: 2.0
- Województwo: pomorskie
- Lokalizacja: Gdańsk
-
- Posty: 896
- Rejestracja: 16 cze 2007, 12:25
- Imię: Maciej
- Silnik: 2.0
- Województwo: pomorskie
- Lokalizacja: Gdańsk
Laczniki w asterkach to standard
"Puk puk.....
....Kto tam?...
....Lacznik stabilizatora"
Z reguły zbieznosc ustawiasz gdy grzebiesz przy wahaczu ( sworzen, gumy/tuleje wahacza) lub wymieniasz drazki kierownicze. Ale zdarza sie ( nie mowie ze czesto - lecz znam przypadki) gdy po wymianie samego amora, czy tez peknietej sprezyny nalezalo ustawic zbieznosc Jest to jednak rzadziej spotykane.
Zreszta jesli bedzie bardzo przestawiona to od razu to wyczujesz. Ja mialem kiedys sasiada ktory sprawdzal sobie zbieznosc...malujac czolo opony biala farba...po X-kilometrach sprawdzal czy farba zdziera sie rownomiernie na calej szerokosci Cwaniak byl i oszczedzal Ale widok nieziemski...dotykal oponki czy nie robi sie ciepla i sprawdzal farbke
"Puk puk.....
....Kto tam?...
....Lacznik stabilizatora"
Z reguły zbieznosc ustawiasz gdy grzebiesz przy wahaczu ( sworzen, gumy/tuleje wahacza) lub wymieniasz drazki kierownicze. Ale zdarza sie ( nie mowie ze czesto - lecz znam przypadki) gdy po wymianie samego amora, czy tez peknietej sprezyny nalezalo ustawic zbieznosc Jest to jednak rzadziej spotykane.
Zreszta jesli bedzie bardzo przestawiona to od razu to wyczujesz. Ja mialem kiedys sasiada ktory sprawdzal sobie zbieznosc...malujac czolo opony biala farba...po X-kilometrach sprawdzal czy farba zdziera sie rownomiernie na calej szerokosci Cwaniak byl i oszczedzal Ale widok nieziemski...dotykal oponki czy nie robi sie ciepla i sprawdzal farbke
Mechanika pojazdowa. Gdańsk tel 530-612-613.