Problem z silnikiem

Nitka

Astro-maniak
Posty: 258
Rejestracja: 17 mar 2007, 17:19
Imię: Filip
Auto: Corsa B
Silnik: 1.2 8V
Lokalizacja: Gdańsk
Kontakt:

Problem z silnikiem

#1

Nieprzeczytany post autor: Nitka »

A więc tak pisze w imieniu brata który nie ma neta :) Otóż u niego w asi jest taki problem że auto przy dodaniu gazu dławi sie i dopiero po jakimś czasie wchodzi na obroty :/ Miał ktoś może taki problem i pomoże... :(

eon

Astro-maniak
Posty: 67
Rejestracja: 28 mar 2008, 9:08
Województwo: Zagranica - Inne
Lokalizacja: Mikołów
Kontakt:

#2

Nieprzeczytany post autor: eon »

Na początek:
wymiana świec, kabli, filtrów powietrza i paliwa oraz reset kompa :mrgreen:
pozdro !
EON

lesio822

Astro-maniak
Posty: 512
Rejestracja: 25 lut 2007, 21:19
Województwo: Zagranica - Inne
Lokalizacja: Sanok
Kontakt:

#3

Nieprzeczytany post autor: lesio822 »

świece do wymiany. Poza tym ten silniczek zbiera się dopiero od 3500rpm. więc jak naciśniesz gaz przy 2 tyś to i tak efekt przyspieszania będzie marny. Ale za dławienie u mnie odpowiadały świece. Kupiłem NGK dwuelektrodowe i przestał się dławić. Kable może sprawdzić tylko dla zasady, ale jak nie ma przebicia i nie są zaśniedziałe to powinny być dobre.

Łapa

Użytkownik
Posty: 51
Rejestracja: 10 mar 2007, 14:56
Imię: Michal
Auto: Astra F
Silnik: 1,6
Województwo: pomorskie
Lokalizacja: Gdańsk
Kontakt:

#4

Nieprzeczytany post autor: Łapa »

Witam Kolegów. Neta już mam więdz mogę pisać SAMODZIELNIE :)
Boczek Dzięki za pomoc.
Świece i kable raczej ok. Podczas ściągania fajek :)po kolei, silnik za każdym razem chodzi inaczej.
Może jednak to silniczek krokowy ?
Ostatnio ustawiali mi pasek rozrządu (2 ząbki),i na moment pomogło,ale czy mógł przeskoczyć raz jeszcze ?

dresat

Astro-maniak
Posty: 650
Rejestracja: 25 lut 2008, 9:07
Województwo: Zagranica - Inne
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

#5

Nieprzeczytany post autor: dresat »

Łapa,
Łapa pisze:Świece i kable raczej ok. Podczas ściągania fajek :)po kolei, silnik za każdym razem chodzi inaczej
No i to są właśnie objawy marności świecy lub kabla któregoś albo i wszystkiego naraz; na pewno nie silniczka krokowego. Jeśli nie jesteś pewny poprawności ustawień rozrządu, to w pierwszej kolejności tym się zajmij, inaczej wożna zawsze coś obwiniać, że silnik źle pracuje. 8)
myśleć...też bym umiał!

cr2sher

Astro-maniak
Posty: 826
Rejestracja: 28 mar 2007, 14:14
Imię: Paweł
Auto: oBoRa
Silnik: Benzynowy
Województwo: łódzkie
Lokalizacja: Łódź

#6

Nieprzeczytany post autor: cr2sher »

Łapa, po pierwsze sprawdź ustawienie rozrządu, po drugie zobacz świece i przewody
Łapa pisze:raczej ok.
bo to mnie jakoś nie przekonuje.
Pozdrawiam
Cr2ShEr - Paweł

[External Link Removed for Guests]

------------------------------------------------

Obrazek

Zablokowany