Zmiana tłumika końcowego w 1.7 DTI

Pawka87

Astro-maniak
Posty: 612
Rejestracja: 19 mar 2008, 16:24
Imię: Pawka
Auto: Kle kle kle diesel nic nie słyszę.
Silnik: Y17DT
Województwo: pomorskie
Lokalizacja: Zjednoczone Emiraty Kwidzyńskie / Księstwo Gdańskie
Kontakt:

Zmiana tłumika końcowego w 1.7 DTI

#1

Nieprzeczytany post autor: Pawka87 »

A więc tak... chcę zmienić tłumik końcowy w swoim Asterixie 1.7 DTI 16v, zależy mi bardziej na ładnym wyglądzie tyłu i efektach dźwiękowych. Nie chcę kupywać samej końcówki bo to nie o to chodzi.
Zdaje sobię sprawę, że Diesel to Diesel i nie oczekuję cudów bo wiem, że w rzeczy samej nie uzyskam takiego efektu jak w benzynach ale jednak pozostaję nadal przy chęci zmiany tłumika końcowego.
Nie piszcie proszę, żebym został przy serii czy robił chiptunning itd. itp. bo nie tego tyczy się ten temat. Widziałem na you tube diesle ze zmienonymi tłumikami więc jest to możliwe.

Tłumiki nad którymi się zastanawiam:

TŁUMIK SPORTOWY FIRMY KM MALON dedykowany dla:
OPLA ASTRY G również z silnikiem diesla model: SPO

--->>> [External Link Removed for Guests]


LUB

NOWY TŁUMIK KOŃCOWY WM SPORT Z WKŁADKĄ WYCISZAJACĄ ( SILENCEREM),

[External Link Removed for Guests]


To co myślę... pierwszy tłumik jest o wiele ładniejszy i "delikatniejszy", z kolei tłumik MUGEN to taka rynna i "lekki przerost formy nad treścią", ale w moim przypadku jeśli mam diesla, to przy zbyt słabym tłumiku sportowym jeśli przegazuję to "przód zagłuszy mi tył" dlatego tyle co się orientuję im większa średnica (w granicach przyzwoitości) tłumika tym pewniejszy i lepszy efekt dźwięku (w moim przypadku).

Wiem, że duży tłumiki ala rynny mogą się podobać lub nie, i że w moim przypadku taka rynna może być przerostem formy nad treścią, ale zależy mi na tym, żeby oprócz efektu wzrokowego był też jakiś dźwiękowy. A z racji tego, że diesle nie kręcą się na takich obrotach jak benzyny to też myślę, że dzięki Mugenowi z racji na jego przepustowość zyskałbym chyba lepszy dźwięk, czy może się myle ?

Proszę o rady i opinie, może ktoś z was zmieniał tłumik w dieslu, lub dysponuje jakimś doświadczeniem praktycznym lub teoretycznym, posty jak najbardziej wskazane i mile widziane. Jeśli się mylę w wypowiedziach to proszę i sprostowanie i jednocześnię pomoc w wyborze lub sugestię.
Stay tuned ;)

Koji

Użytkownik
Posty: 46
Rejestracja: 17 mar 2008, 18:36
Województwo: Zagranica - Inne
Lokalizacja: Rzeszów
Kontakt:

#2

Nieprzeczytany post autor: Koji »

ten pierwszy fajny, tez zaniedlugo bede sie musial przymierzyc do jakiegos tlumika, bo moj sie powoli wykrusza :D (doslownie) :D
We can do everything
We will make it

Gość

#3

Nieprzeczytany post autor: Gość »

ja mam w swojej (diesel) zmieniony tłumik na taką ładna dwururke i mruczy ładnie nawet. Oczywiście z przodu słychać tylko kle kle kle kle ale z tyłu jest przyjemny dzwięk:)

Pawka87

Astro-maniak
Posty: 612
Rejestracja: 19 mar 2008, 16:24
Imię: Pawka
Auto: Kle kle kle diesel nic nie słyszę.
Silnik: Y17DT
Województwo: pomorskie
Lokalizacja: Zjednoczone Emiraty Kwidzyńskie / Księstwo Gdańskie
Kontakt:

#4

Nieprzeczytany post autor: Pawka87 »

a mógłbyś napisać coś wiecęj o tym tłumiku ?? jakiej firmy ? ile kosztował?? i zamieścić jakiś filmik albo wysłaś mi go na emaila ?
Stay tuned ;)

JunioR

Astro-maniak
Posty: 3510
Rejestracja: 21 gru 2006, 16:54
Lokalizacja: Lębork
Pomocny: 1 raz

#5

Nieprzeczytany post autor: JunioR »

ja proponuje ... tłumik dwururkę w postaci końcówek ala'buzzer ( trapezy )

w dieslu tłumik pełni raczej formę ozdobną aniżeli miałby oddawać jakieś walory dźwiękowe :)

Zablokowany