temperatura silnika

towas1

Użytkownik
Posty: 25
Rejestracja: 30 kwie 2008, 11:05
Województwo: Zagranica - Inne
Lokalizacja: Kokorzyn
Kontakt:

#11

Nieprzeczytany post autor: towas1 »

dziwne fakt 1 lambda ok termostat ok sam nie wiem sorki ale już brak pomysłów. Może jednak kolega analyzer64 pomoże a raczej napewno. Powodzenia !!! Sam jestem ciekaw jakia to przyczyna tak dużego spalania?
UNIA - LESZNO
KOLEJORZ
BIAŁO - NIEBIESCY

dresat

Astro-maniak
Posty: 650
Rejestracja: 25 lut 2008, 9:07
Województwo: Zagranica - Inne
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

#12

Nieprzeczytany post autor: dresat »

misiek800115,
misiek800115 pisze:)Spalanie mam 10,5 litra
Trzeba Ci wiedzieć, że spalanie gazu ma prawo być większe do 25% od spalania na benzynie; tak więc policz sobie i...jest w normie jakby? 82 KM też trzeba jakoś nakarmić, co, nie? ;)
myśleć...też bym umiał!

misiek800115

Użytkownik
Posty: 52
Rejestracja: 05 maja 2008, 22:22
Województwo: Zagranica - Inne
Lokalizacja: żarów
Kontakt:

#13

Nieprzeczytany post autor: misiek800115 »

ok rozumiem ale dlaczego nie ma róznicy w spalaniu trasa miasto

Usunięty użytkownik 3235

#14

Nieprzeczytany post autor: Usunięty użytkownik 3235 »

towas1 pisze:Może jednak kolega analyzer64 pomoże a raczej napewno. Powodzenia !!!
Może nie pomogę ale zasugeruję, że kolega ja37 miał ze spalaniem tak samo w swojej corsie. Z tego co pamiętam to miał na początku instalację, którą regulowało się za pomocą śruby, "dołożył" do niej komputer i spalanie spadło, a i było różne w mieście i na trasie.

Jeżeli chodzi o temperaturę to u mnie oscyluje ona w granicach 90-95 stopni.

dresat

Astro-maniak
Posty: 650
Rejestracja: 25 lut 2008, 9:07
Województwo: Zagranica - Inne
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

#15

Nieprzeczytany post autor: dresat »

misiek800115, Napisz, jaką masz instalację: sekwencyjną, czy taką za 1500zł; na wężu od reuktora do wtrysku jest śruba, czy silniczek krokowy - to też jest zawór ilości gazu, tylko sterowany z komputerka gazu. Jeśli jest troszkę nie tak ustawiony, to spalanie może być wyższe, choć dynamika fajna. Temperatura cieczy chłodzącej nie może być tak nisko; chyba, że wskaźnik jest walnięty. :shock:
myśleć...też bym umiał!

misiek800115

Użytkownik
Posty: 52
Rejestracja: 05 maja 2008, 22:22
Województwo: Zagranica - Inne
Lokalizacja: żarów
Kontakt:

#16

Nieprzeczytany post autor: misiek800115 »

instalacja za 1800zł regulowana śrubą

Awatar użytkownika
lukas25

Użytkownik
Posty: 12
Rejestracja: 22 sty 2008, 21:54
Województwo: Zagranica - Inne
Lokalizacja: wielkie radowiska
Kontakt:

#17

Nieprzeczytany post autor: lukas25 »

witam!!
instalacja za 1800zł regulowana śrubą
to sprawa jasna, bo "niezależnie" od obciążenia podaje gazu jak jest na śrubie.

centralka komplet z krokowcem i powinno spaść spalanie
ASTRA F c18nz / głowica c20ne-2mm / wałek 16sh/ wtryski c20xev / ECU c16se = c18se?? ale draka i to jeździ całkiem nieźle

będzie nowiutki wałeczek od 16sh :)

KADETT E C16NZ

Usunięty użytkownik 3235

#18

Nieprzeczytany post autor: Usunięty użytkownik 3235 »

Jeżeli wszystko wymieniłeś (czujniki temp., termostat itd.) to winny temu może być wskaźnik temp. cieczy.

Zablokowany