jaki olej do astry g 1.7dtl

Cobrettii

Astro-maniak
Posty: 950
Rejestracja: 03 paź 2007, 16:47
Województwo: Zagranica - Inne
Lokalizacja: Płock/Gostynin
Kontakt:

#11

Nieprzeczytany post autor: Cobrettii »

wesoł, czyli jakie są roznice między tymi silniczkami prócz mocy ??
[External Link Removed for Guests]

Awatar użytkownika
wesoł

Moderator Techniczny
Posty: 4890
Rejestracja: 28 lut 2007, 15:39
Imię: Paweł
Auto: VW
Województwo: zachodniopomorskie
Lokalizacja: Goleniow
Pomocny: 34 razy
Kontakt:

#12

Nieprzeczytany post autor: wesoł »

Cobrettii pisze:wesoł, czyli jakie są roznice między tymi silniczkami prócz mocy ??
Sterowanie pompa za pomoca elektroniki jest w AG. Ogolnie pewnie jeszcze sporo inncy roznic jest w tych silnikach ale to juz osprzetowe jak i konstrukcyjne.

Cobrettii

Astro-maniak
Posty: 950
Rejestracja: 03 paź 2007, 16:47
Województwo: Zagranica - Inne
Lokalizacja: Płock/Gostynin
Kontakt:

#13

Nieprzeczytany post autor: Cobrettii »

wesoł, w samej konstrukcji bloku silnika sie coś zmieniło ? czy nie wiesz ? Bo przeglądałem troche posty ale nie znalazlem nic konkretnego
[External Link Removed for Guests]

Awatar użytkownika
wesoł

Moderator Techniczny
Posty: 4890
Rejestracja: 28 lut 2007, 15:39
Imię: Paweł
Auto: VW
Województwo: zachodniopomorskie
Lokalizacja: Goleniow
Pomocny: 34 razy
Kontakt:

#14

Nieprzeczytany post autor: wesoł »

Napewno sa roznice i to spore mozna zec ze wiecje je rozni jak przypomina.
Touran BLS i 2xCAYC wszystko zawirusowane
Diagnostyka OPEL i VAG

Gość

#15

Nieprzeczytany post autor: Gość »

tylko czy zmieniło sie na lepsze?

Dzafi

Użytkownik
Posty: 32
Rejestracja: 22 sty 2008, 15:13
Województwo: Zagranica - Inne
Lokalizacja: Płock
Kontakt:

#16

Nieprzeczytany post autor: Dzafi »

Oleju niby wchodzi 5,5 litra ale ja zawsze wlewam 5 nie ma co przesadzać bo uszczelniacze mogą tego nie wytrzymać. A jeśli chodzi o 1,7 a 2.0 blok jest zupełnie inny.
Rzeczywistość! Trzeba walczyć!

Gość

#17

Nieprzeczytany post autor: Gość »

a na zimny do ilu ja kręcisz zeby jej nie zaszkodzic?

Usunięty użytkownik 1683

#18

Nieprzeczytany post autor: Usunięty użytkownik 1683 »

zimny 1500-2000 może 2200 i wystarcza to żeby ten samochód jechał w miarę sprawnie
w normalnym użytkowaniu 2000-3000 max 3500 bo potem już moc się nie zwiększa odczuwalnie a hałas rośnie strasznie.
Oleju wchodzi 5,5l ja w ojca mam przebieg licznikowy 130,000 niecałe ale na pewno ma znacznie więcej. Zalana Mobil 1 super "S" Turbo Diesel i wszystko jest w najlepszym porządku.
Ogólnie nie wiem jakie zmiany są w samym bloku ale osprzęt to już inna bajka jest.
Przykładem jest ta pompa. W F sterowana mechanicznie kosztuje 500zł a w G sterowana elektroniką kosztuje 5000zł.

Gość

#19

Nieprzeczytany post autor: Gość »

ale ta pompę to już chyba jakoś taniej da sie zregenerować tylko ciekawe ile wtedy pochodzi i jak tego uniknąć? ostatnio znajomemu w tym silniku 2.0dtl padla i za 1100 zrobil, a do tego mojego modelu jakie moga byc ceny(możne juz powinienem zbierac
;)

Usunięty użytkownik 1683

#20

Nieprzeczytany post autor: Usunięty użytkownik 1683 »

Ja regenerowałem ją zaraz na początku stycznia i wyszło z robotą jakieś 2000.
Teraz auto stoi u mechanika od 2 tygodni bo znowu ta pompa nawaliła. Jutro może będę coś wiedział bo chce żeby mi to zrobili jako "gwarancję" ale nikt takiej nie daje. Jak się czegoś dowiem to dam znać.

Zablokowany