Problem z mocą Astry!!!
Problem z mocą Astry!!!
Witam!
Mam Astrę G 2000 r 2,0 DTI automat, problem jaki pojawia się w samochodzie jest następujący:
1. Praktycznie zawsze po odpaleniu auta i przejechaniu kilkuset metrów odpala mi się kontrolka "CHECK" (oznaczona silnikiem na konsoli), a co za tym idziesamochód w tym momencie traci moc (wciskanie pedału gazu nic nie daje, samochów poprostu się toczy).
Po przekroczeniu prędkości 35-40 km/h( lub magicznej bariery 2100 obrotów) kontrolka gaśnie a samochód jedzie jakby się nic nie działo.
2. Często przy jednostajnej jeździe z prędkością ok 110 km/h sytuacja się powtarza, lecz by przywrócić auto do normalnej pracy należy zatrzymać auto (zgasić, wyciągnąć kluczyk, itd).
Byłem z tym u elektromechanika, który wymienił mi przepływomierz (nic nie dało), a teraz chciał mi wymieniać elektrozawór lub zawór egr.
Jeśli ktoś z Was miał taki problem to proszę o pomoc. Interesuje mnie szczególnie jaką część należy wymienić by zlikwidować ten problem. Tą:
[External Link Removed for Guests]
?
czy tą:
[External Link Removed for Guests]
?
To są propozycje mojego elektromechanika, chyba że macie inne propozycje.
Proszę o pomoc.
flowhere
Mam Astrę G 2000 r 2,0 DTI automat, problem jaki pojawia się w samochodzie jest następujący:
1. Praktycznie zawsze po odpaleniu auta i przejechaniu kilkuset metrów odpala mi się kontrolka "CHECK" (oznaczona silnikiem na konsoli), a co za tym idziesamochód w tym momencie traci moc (wciskanie pedału gazu nic nie daje, samochów poprostu się toczy).
Po przekroczeniu prędkości 35-40 km/h( lub magicznej bariery 2100 obrotów) kontrolka gaśnie a samochód jedzie jakby się nic nie działo.
2. Często przy jednostajnej jeździe z prędkością ok 110 km/h sytuacja się powtarza, lecz by przywrócić auto do normalnej pracy należy zatrzymać auto (zgasić, wyciągnąć kluczyk, itd).
Byłem z tym u elektromechanika, który wymienił mi przepływomierz (nic nie dało), a teraz chciał mi wymieniać elektrozawór lub zawór egr.
Jeśli ktoś z Was miał taki problem to proszę o pomoc. Interesuje mnie szczególnie jaką część należy wymienić by zlikwidować ten problem. Tą:
[External Link Removed for Guests]
?
czy tą:
[External Link Removed for Guests]
?
To są propozycje mojego elektromechanika, chyba że macie inne propozycje.
Proszę o pomoc.
flowhere
-
- Posty: 741
- Rejestracja: 05 paź 2007, 20:55
- Imię: Sławek
- Auto: astra F caravan '97
- Silnik: x16szr
- Lokalizacja: Kamień_M./Witnica/Gorzów_W.
- Kontakt:
- OBERSCHLESIEN71
- Posty: 7
- Rejestracja: 12 mar 2009, 23:45
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: śląsk
- Kontakt:
A mi asterka bardzo muli i check się zapala - byłem dziś na kompie wyswietla PO 400Anonymous pisze:Odczytałem błędy i niby je skasował, lecz jak się okazuje to nic nie pomogło. Przed zmianą przepływki samochód był słaby cały czas, a teraz tylko w pewnych zakresach obrotów (lub prędkościach) - bardziej chodzi na pewno o zakres obrotów.
ktoś kuma - egr ?? czy dziurawe przewody ?? a może zawór do turbo lub elektrozawory ???
- kaczorek
- Posty: 9
- Rejestracja: 15 paź 2008, 10:51
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: ostrołęka
- Kontakt:
Witam i zaraz bardzo proszę o pomoc. moja asterka ma problem z przyspieszeniem ale dzieje sie tak w granicach obrotów do 1500 a po przekroczeniu 1500obrotów/minutę dostaje jakby nagle kopa i rwie się do przodu...do tego rzecz się dzieje również , że jak jest zimna to rownież gaśnie po odpaleniu...natomiast jak ją podtrzymać okolo 1500 obrotów/minutę przez okolo 10 sekund to juz nie gaśnie...co może tu być przyczyną??
nadmienię , że przepływka jest w porządku...tylko nadal nie wiem co jest przyczyną , na komputer jej nie wrzucałem , a taki problem wyszedł rano ostatniego dnia....
POMÓŻCIE!!
nadmienię , że przepływka jest w porządku...tylko nadal nie wiem co jest przyczyną , na komputer jej nie wrzucałem , a taki problem wyszedł rano ostatniego dnia....
POMÓŻCIE!!
-
- Posty: 770
- Rejestracja: 20 mar 2008, 18:45
- Imię: Grzesiek
- Auto: Astra G Caravan/Volvo S60
- Silnik: Y20DTH
- Województwo: warmińsko-mazurskie
- Lokalizacja: Bartoszyce/Olsztyn/Szczytno/Ostrołęka
- Kontakt:
- kaczorek
- Posty: 9
- Rejestracja: 15 paź 2008, 10:51
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: ostrołęka
- Kontakt:
- wesoł
- Posty: 4890
- Rejestracja: 28 lut 2007, 15:39
- Imię: Paweł
- Auto: VW
- Województwo: zachodniopomorskie
- Lokalizacja: Goleniow
- Pomocny: 34 razy
- Kontakt:
Jakimkolwiek sie dojedzie co jest nie teges. Czy to bedzi etech 2 na PC( laptopa czy stacjonara) czy ten oryginalny tech z ASO. OBD2 to standard wtyczek jaki wszedl w1996 roku i producenci aut po tym czasie zaczeli je stosowac. OBD- on board diagnostic. Wczesniej byla wolna amerykanka i kazdy mial swoje wtyczki itp.
Touran BLS i 2xCAYC wszystko zawirusowane
Diagnostyka OPEL i VAG
Diagnostyka OPEL i VAG
- kaczorek
- Posty: 9
- Rejestracja: 15 paź 2008, 10:51
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: ostrołęka
- Kontakt: