Chodzi Ci o kolejność przykręcania śrub, z jaką siłą, i to ,że nie wolno 2 raz zakładać tych samych śrub od głowicy ?
[ Dodano: 2008-05-26, 11:33 ]
aaa i blok lekko papierem ściernym trochę potraktuj, tak,żeby syfy zeszły.
Poszukuje osoby ktora robila remont silnika
-
- Posty: 1334
- Rejestracja: 21 gru 2006, 14:20
- Imię: Leszek
- Silnik: Diesel
- Lokalizacja: Gdańsk
- Kontakt:
-
- Posty: 1334
- Rejestracja: 21 gru 2006, 14:20
- Imię: Leszek
- Silnik: Diesel
- Lokalizacja: Gdańsk
- Kontakt:
dla mnie to bzdury trochę.Magik pisze:i mowil ze jak dokrece wszystkie sroby tak samo silo miesni
Klucz mógłbym Ci pożyczyć,ale na nic Ci się zda bo zaczyna się od 70nm.
Dokładnie nie powiem Ci z jakim momentem. Ale to nie jest tak,że lecisz z przykręcaniem śrub od lewej do prawej na maxa.
Wpierw przykręcało się śruby z momentem coś koło 40nm, i to w określonej kolejności. To było chyba w ksążce sam naprawiam. A później wszystko dokręcasz z momentem 70. Tak na 2 raty się przykręca. A jak będziesz "na pałę" przykręcać i urwiesz, przekręcisz,albo za słabo przykręcisz to podwójna robota i koszty Cię czekają.
[ Dodano: 2008-05-26, 11:45 ]
ten moment to tak przykładowo podałem, bo nie pamiętam z jakim to należy przykręcać.
Piszę poprawnie po polsku. ? ?
Przynajmniej się staram
Przynajmniej się staram
-
- Posty: 1334
- Rejestracja: 21 gru 2006, 14:20
- Imię: Leszek
- Silnik: Diesel
- Lokalizacja: Gdańsk
- Kontakt: