problem z zapłonem

Awatar użytkownika
agamaxxx

Użytkownik
Posty: 7
Rejestracja: 19 lip 2008, 19:01
Województwo: Zagranica - Inne
Lokalizacja: szczecin
Kontakt:

problem z zapłonem

#1

Nieprzeczytany post autor: agamaxxx »

Witam wszystkich jestem tu nowa i jeszcze nie za bardzo wiem jak się poruszac po tej stronie.Tydzień temu kupiłam opla astrę II 99r i mam problem z zapłonem.czasem odpala normalnie od razu ,czasem muszę chwilę poczekać zwłaszcza jak mam rozgrzany silnik.ostatnio w ogóle nie chciała mi odpalić,zaskoczyła dopiero jak powyłączałam światła wentylator itd.jeśli ktoś wie co może być przyczyną i gdzie mogę podjechać na warsztat w Szczecinie to proszę o pomoc pozdrawiam Aga

marian paszek

Astro-maniak
Posty: 3585
Rejestracja: 12 lis 2007, 7:35
Województwo: Zagranica - Inne
Lokalizacja: bydgoszcz
Pomocny: 1 raz
Kontakt:

#2

Nieprzeczytany post autor: marian paszek »

99r. czy aku byl wymieniany .sprawdz stan zaciskow (czystosc,zamocowanie).twoj opis sugeruje ze problem wystepuje tylko na cieplym silniku badz na wlaczonych odbiornikach pobierajacych duzo pradu .narazie tyle napisz jak to wyglada z aku oraz dokladniej w jakich warunkach wystepuje problem . na pewno cos sie poradzi .
marpas 1954

Awatar użytkownika
agamaxxx

Użytkownik
Posty: 7
Rejestracja: 19 lip 2008, 19:01
Województwo: Zagranica - Inne
Lokalizacja: szczecin
Kontakt:

#3

Nieprzeczytany post autor: agamaxxx »

witam,jeżdżę tym autem od trzech dni i nie wiem co jest w nim normalne a co uznać za niepokojące.Wcześniej jeździłam fordem i jest dużą różnica.Auto trzy tyg temu przechodziło gruntowny przegląd w Szwecji więc jego stan techniczny powinien być ok.Gdy przekręcam kluczyk w stacyjce czasem czuję opór i i temperatura na wskaźniku jest w granicach 85-95 st nie wiem czy to normalne ale teraz przejdę do sedna czyli problemu z odpalaniem.Wciągu trzech dni zdarzyło mi się to kilka razy tak jak pisałam przeważnie na ciepłym silniku.zapaliłam auto na zimnym i pojechałam jakieś 2km po czym odstawiłam auto,po 20 min nie mogłam odpalić,nie próbowałam na siłe bo bałam się że zaleję świece albo zepsuję rozrusznik po jakiś 10 próbach odczekałam z 5 min i wyłączylam wentylator który wcześniej cały czas chodził i auto odpaliło po pierwszej próbie. nie wymieniałam akumulatora i nie wiem w jakim jest stanie dodam,że wszystkie lampki zapalały sie po przekręceniu kluczyka po czym gasły i nic nie sygnalizowało że cos jest nie tak dzieki za pomoc

[ Dodano: 2008-07-20, 14:11 ]
dodam jeszcze że przy odpalaniu obroty są dość wolne i zdycha

Cobrettii

Astro-maniak
Posty: 950
Rejestracja: 03 paź 2007, 16:47
Województwo: Zagranica - Inne
Lokalizacja: Płock/Gostynin
Kontakt:

#4

Nieprzeczytany post autor: Cobrettii »

agamaxxx, ten przegląd to robił ten od kogo kupiłaś auto ?? Jeżeli tak to bym nie sugerował sie tym...

a czy w trakcie odpalania, kontrolki przygasają ??
[External Link Removed for Guests]

Awatar użytkownika
agamaxxx

Użytkownik
Posty: 7
Rejestracja: 19 lip 2008, 19:01
Województwo: Zagranica - Inne
Lokalizacja: szczecin
Kontakt:

#5

Nieprzeczytany post autor: agamaxxx »

hej kontrolki zachowują się całkiem normalnie tylko od akumulatora swieci ze dwie sekundy dłuzej

[ Dodano: 2008-07-20, 14:37 ]
a na przegląd mam papiery mój znajomy był w szwecji przy tymi ja też robiłam tutaj pierwszy przegląd we wtorek wszystko bylo oki

marian paszek

Astro-maniak
Posty: 3585
Rejestracja: 12 lis 2007, 7:35
Województwo: Zagranica - Inne
Lokalizacja: bydgoszcz
Pomocny: 1 raz
Kontakt:

#6

Nieprzeczytany post autor: marian paszek »

jezeli wylaczylas wentylator i auto odpalilo tzn.ze problem jest w instalacji el. wydaje sie ze w momecie jak kreci rozrusznik i pracuje wentylator spadek napiecia na instalacji jest tak duzy ze nie starcza pradu na zasilenie obwodu zaplonu . trzeb wykonac te pomiary tak jak wczesniej pisalem . wyl.silnik iodbiorniki -pomiar napiecia na aku. nastepnie wlacz wentylator i ponownie pomiar. jak nie masz nikogo kto ci moze pomoc to kliknij pole skocz do iwybierz zachodniopomorskie chlopaki ze szczecina ci napewno pomoga .
marpas 1954

Awatar użytkownika
agamaxxx

Użytkownik
Posty: 7
Rejestracja: 19 lip 2008, 19:01
Województwo: Zagranica - Inne
Lokalizacja: szczecin
Kontakt:

#7

Nieprzeczytany post autor: agamaxxx »

dzieki bardzo jutro to sprawdze pozdrawiam

marian paszek

Astro-maniak
Posty: 3585
Rejestracja: 12 lis 2007, 7:35
Województwo: Zagranica - Inne
Lokalizacja: bydgoszcz
Pomocny: 1 raz
Kontakt:

#8

Nieprzeczytany post autor: marian paszek »

nie zapomnij podac wynikow . jak bedzie zle to poradzimy ale
musimy miec jakies dane
pozdrawiam
marpas 1954

Awatar użytkownika
agamaxxx

Użytkownik
Posty: 7
Rejestracja: 19 lip 2008, 19:01
Województwo: Zagranica - Inne
Lokalizacja: szczecin
Kontakt:

#9

Nieprzeczytany post autor: agamaxxx »

hej kolega zrobił mi dzis pomiar akumulatora i mowi ze jest oki wiec wina jest gdzie indziej,on sugeruje ze to może byc zamoknięta instalacja.nie wiem co o tym myslec bo np dzis odpalalam na swiatlach i wentylatorze i bylo ok.

Awatar użytkownika
wesoł

Moderator Techniczny
Posty: 4890
Rejestracja: 28 lut 2007, 15:39
Imię: Paweł
Auto: VW
Województwo: zachodniopomorskie
Lokalizacja: Goleniow
Pomocny: 34 razy
Kontakt:

#10

Nieprzeczytany post autor: wesoł »

Wydaje mi sie ze moze byc gdzies brak styku na jakis wtyczkach od ukladu zaplonowego . Przypomina mi sie moja akcja z przedlaty jak to mi megana gasla lub tez nie moglem odpalic za pierwszym razem. Winą okazal sie wysuwajacy sie lekko pin we wtyczce od ukladu wtryskowego paliwa. Warto od czasu do czasu psiknac w niektore wtyczki i sprawdzic instalace bo jest narazona na wstrzasy bo wiadomo silnik sie trzesie.
Touran BLS i 2xCAYC wszystko zawirusowane
Diagnostyka OPEL i VAG

Zablokowany