problem z zapłonem
- agamaxxx
- Posty: 7
- Rejestracja: 19 lip 2008, 19:01
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: szczecin
- Kontakt:
problem z zapłonem
Witam wszystkich jestem tu nowa i jeszcze nie za bardzo wiem jak się poruszac po tej stronie.Tydzień temu kupiłam opla astrę II 99r i mam problem z zapłonem.czasem odpala normalnie od razu ,czasem muszę chwilę poczekać zwłaszcza jak mam rozgrzany silnik.ostatnio w ogóle nie chciała mi odpalić,zaskoczyła dopiero jak powyłączałam światła wentylator itd.jeśli ktoś wie co może być przyczyną i gdzie mogę podjechać na warsztat w Szczecinie to proszę o pomoc pozdrawiam Aga
-
- Posty: 3585
- Rejestracja: 12 lis 2007, 7:35
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: bydgoszcz
- Pomocny: 1 raz
- Kontakt:
99r. czy aku byl wymieniany .sprawdz stan zaciskow (czystosc,zamocowanie).twoj opis sugeruje ze problem wystepuje tylko na cieplym silniku badz na wlaczonych odbiornikach pobierajacych duzo pradu .narazie tyle napisz jak to wyglada z aku oraz dokladniej w jakich warunkach wystepuje problem . na pewno cos sie poradzi .
marpas 1954
- agamaxxx
- Posty: 7
- Rejestracja: 19 lip 2008, 19:01
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: szczecin
- Kontakt:
witam,jeżdżę tym autem od trzech dni i nie wiem co jest w nim normalne a co uznać za niepokojące.Wcześniej jeździłam fordem i jest dużą różnica.Auto trzy tyg temu przechodziło gruntowny przegląd w Szwecji więc jego stan techniczny powinien być ok.Gdy przekręcam kluczyk w stacyjce czasem czuję opór i i temperatura na wskaźniku jest w granicach 85-95 st nie wiem czy to normalne ale teraz przejdę do sedna czyli problemu z odpalaniem.Wciągu trzech dni zdarzyło mi się to kilka razy tak jak pisałam przeważnie na ciepłym silniku.zapaliłam auto na zimnym i pojechałam jakieś 2km po czym odstawiłam auto,po 20 min nie mogłam odpalić,nie próbowałam na siłe bo bałam się że zaleję świece albo zepsuję rozrusznik po jakiś 10 próbach odczekałam z 5 min i wyłączylam wentylator który wcześniej cały czas chodził i auto odpaliło po pierwszej próbie. nie wymieniałam akumulatora i nie wiem w jakim jest stanie dodam,że wszystkie lampki zapalały sie po przekręceniu kluczyka po czym gasły i nic nie sygnalizowało że cos jest nie tak dzieki za pomoc
[ Dodano: 2008-07-20, 14:11 ]
dodam jeszcze że przy odpalaniu obroty są dość wolne i zdycha
[ Dodano: 2008-07-20, 14:11 ]
dodam jeszcze że przy odpalaniu obroty są dość wolne i zdycha
-
- Posty: 950
- Rejestracja: 03 paź 2007, 16:47
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: Płock/Gostynin
- Kontakt:
- agamaxxx
- Posty: 7
- Rejestracja: 19 lip 2008, 19:01
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: szczecin
- Kontakt:
-
- Posty: 3585
- Rejestracja: 12 lis 2007, 7:35
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: bydgoszcz
- Pomocny: 1 raz
- Kontakt:
jezeli wylaczylas wentylator i auto odpalilo tzn.ze problem jest w instalacji el. wydaje sie ze w momecie jak kreci rozrusznik i pracuje wentylator spadek napiecia na instalacji jest tak duzy ze nie starcza pradu na zasilenie obwodu zaplonu . trzeb wykonac te pomiary tak jak wczesniej pisalem . wyl.silnik iodbiorniki -pomiar napiecia na aku. nastepnie wlacz wentylator i ponownie pomiar. jak nie masz nikogo kto ci moze pomoc to kliknij pole skocz do iwybierz zachodniopomorskie chlopaki ze szczecina ci napewno pomoga .
marpas 1954
- agamaxxx
- Posty: 7
- Rejestracja: 19 lip 2008, 19:01
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: szczecin
- Kontakt:
-
- Posty: 3585
- Rejestracja: 12 lis 2007, 7:35
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: bydgoszcz
- Pomocny: 1 raz
- Kontakt:
- agamaxxx
- Posty: 7
- Rejestracja: 19 lip 2008, 19:01
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: szczecin
- Kontakt:
- wesoł
- Posty: 4890
- Rejestracja: 28 lut 2007, 15:39
- Imię: Paweł
- Auto: VW
- Województwo: zachodniopomorskie
- Lokalizacja: Goleniow
- Pomocny: 34 razy
- Kontakt:
Wydaje mi sie ze moze byc gdzies brak styku na jakis wtyczkach od ukladu zaplonowego . Przypomina mi sie moja akcja z przedlaty jak to mi megana gasla lub tez nie moglem odpalic za pierwszym razem. Winą okazal sie wysuwajacy sie lekko pin we wtyczce od ukladu wtryskowego paliwa. Warto od czasu do czasu psiknac w niektore wtyczki i sprawdzic instalace bo jest narazona na wstrzasy bo wiadomo silnik sie trzesie.
Touran BLS i 2xCAYC wszystko zawirusowane
Diagnostyka OPEL i VAG
Diagnostyka OPEL i VAG