Kupno astra 1.6 1992
-
- Posty: 170
- Rejestracja: 12 sie 2008, 10:43
- Imię: Marcin
- Auto: Opel Astra F
- Silnik: C16NZ
- Lokalizacja: Złoczew
- Kontakt:
-
- Posty: 119
- Rejestracja: 01 kwie 2008, 12:00
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: Cieszyn
- Kontakt:
-
- Posty: 3585
- Rejestracja: 12 lis 2007, 7:35
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: bydgoszcz
- Pomocny: 1 raz
- Kontakt:
cena bedzie sie nieznacznie wachac w zaleznosci od regionu . zadaj pytanie kolegom w dziale lodzkim jakie zaklady polecaja izadzwon . pamietaj ze nie oplaca sie za bardzo oszczedzac na instalacji bo mozesz miec klopoty .
[ Dodano: 2008-08-13, 17:37 ]
co do generacji to podaj typ silnika ,bo nie wiadomo czy jest fabryczny
[ Dodano: 2008-08-13, 17:37 ]
co do generacji to podaj typ silnika ,bo nie wiadomo czy jest fabryczny
marpas 1954
-
- Posty: 170
- Rejestracja: 12 sie 2008, 10:43
- Imię: Marcin
- Auto: Opel Astra F
- Silnik: C16NZ
- Lokalizacja: Złoczew
- Kontakt:
Typ silnika to najprawdopodobniej X16SZ jak napisał kolega wcześniej. To jest chyba 8 zaworowy (niech ktoś potwierdzi jak by mógł). A tak ogólnie lepsze są 16 czy 8 zaworowe i różnica jest w mocy czy w spalaniu?
Jeśli zadaje pytania nieodpowiednie do działu to pokierujcie mnie gdzie powinienem pisać.
Jeśli zadaje pytania nieodpowiednie do działu to pokierujcie mnie gdzie powinienem pisać.
-
- Posty: 119
- Rejestracja: 01 kwie 2008, 12:00
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: Cieszyn
- Kontakt:
to czy lepsze jest 16v czy 8v to rozmowy się już toczyly w wielu tematach, więc tylko streszczę:
16v - nowsza, bardziej zaawansowana budowa, więcej zaworów, dwa walki, droższe niektóre naprawy, więcej mocy, lepsza dynamika na wyższych obrotach, lubią olej, spalanie niby trochę nizsze
8v - silniki bezkolizyjne (1.6, 1.8 i 2.0), prosta budowa silnika, mniej zaworów, jeden walek, trwalość, tańsze niektóre naprawy, latwość zamontowania gazu pierwszych i drugich generacji, czyli dużo tańszych, mniejsza moc, lepiej ciągną od niskich obrotów,
to tak w skrócie
16v - nowsza, bardziej zaawansowana budowa, więcej zaworów, dwa walki, droższe niektóre naprawy, więcej mocy, lepsza dynamika na wyższych obrotach, lubią olej, spalanie niby trochę nizsze
8v - silniki bezkolizyjne (1.6, 1.8 i 2.0), prosta budowa silnika, mniej zaworów, jeden walek, trwalość, tańsze niektóre naprawy, latwość zamontowania gazu pierwszych i drugich generacji, czyli dużo tańszych, mniejsza moc, lepiej ciągną od niskich obrotów,
to tak w skrócie
-
- Posty: 134
- Rejestracja: 02 gru 2007, 16:06
- Imię: Robert
- Auto: Astra Classic F (1998)
- Silnik: 1600 cm3
- Województwo: śląskie
- Lokalizacja: Ruda Śląska
- Kontakt:
-
- Posty: 170
- Rejestracja: 12 sie 2008, 10:43
- Imię: Marcin
- Auto: Opel Astra F
- Silnik: C16NZ
- Lokalizacja: Złoczew
- Kontakt:
Właśnie kupiłem to auto. mam w związku z tym parę pytanek:
1. Pokrętłem od dmuchawy włącza się również ogrzewanie szyby tylnej z tego co się zorientowałem. Ale żeby grzało to pokrętło musi być wepchnięte czy wysunięte?
2. Dzisiaj jak jechałem to szyby mi tak zaparowały że nic nie było widać. Włączyłem nawiw na przednią szybę ale to niewiele dawało. Dmuchawa chodziła na full a para jak była tak jest. Czy ja ustawiam coś nie tak, czy to normalne przy takiej pogodzie. Dodam że jak nawiw był tylko na przednią szybę to dmuchało również środkową kratką i bocznymi a wg mnie nie powinno. Boczne szyby również zaparowane.
3. W tych samochodach jest kontrolka od świateł mijania czy jej nie ma?
4. Czasami na postoju szczególnie jak auto jest pochylano w przód lub w tył zapala mi się kontrolka chyba coś od hamulca ( ta z lewej od ręcznego), od czego to jest?
5. Kontrolka z symbolem silnika pali się zawsze jak silnik nie pracuje?
6. W waszych samochodach też tak wolno podnosi się wskazówka temp i poziomu paliwa po przekręceniu kluczyka. Czasami wskazówka obrotomierza nie che mi opadać, miał ktoś coś takiego?
1. Pokrętłem od dmuchawy włącza się również ogrzewanie szyby tylnej z tego co się zorientowałem. Ale żeby grzało to pokrętło musi być wepchnięte czy wysunięte?
2. Dzisiaj jak jechałem to szyby mi tak zaparowały że nic nie było widać. Włączyłem nawiw na przednią szybę ale to niewiele dawało. Dmuchawa chodziła na full a para jak była tak jest. Czy ja ustawiam coś nie tak, czy to normalne przy takiej pogodzie. Dodam że jak nawiw był tylko na przednią szybę to dmuchało również środkową kratką i bocznymi a wg mnie nie powinno. Boczne szyby również zaparowane.
3. W tych samochodach jest kontrolka od świateł mijania czy jej nie ma?
4. Czasami na postoju szczególnie jak auto jest pochylano w przód lub w tył zapala mi się kontrolka chyba coś od hamulca ( ta z lewej od ręcznego), od czego to jest?
5. Kontrolka z symbolem silnika pali się zawsze jak silnik nie pracuje?
6. W waszych samochodach też tak wolno podnosi się wskazówka temp i poziomu paliwa po przekręceniu kluczyka. Czasami wskazówka obrotomierza nie che mi opadać, miał ktoś coś takiego?
- Andrew
- Posty: 2912
- Rejestracja: 21 wrz 2007, 17:44
- Imię: Andrzej
- Auto: Szwedzkie
- Silnik: Fiata
- Województwo: pomorskie
- Lokalizacja: Za 7 górami, za 7 lasami
1. pokrętło w czasie grzania jest wyciągnięte, powinna jaśniej się wtedy świecić ta kontrolka w pokrętle
2. może filtr kabinowy jest zalany? Warto sprawdzić jego stan. Nawiew zawsze dmucha kratkami po prostu TTTM tak jak ze środkowego zawsze dmucha zimne
3. nie ma
4. warto sprawdzić poziom płynu hamulcowego, może jest go za mało
5. znaczy się na włączonym zapłonie i wyłączonym silniku? Zawsze
6. w habecie również wolno a w sedanie też niewiele szybciej
2. może filtr kabinowy jest zalany? Warto sprawdzić jego stan. Nawiew zawsze dmucha kratkami po prostu TTTM tak jak ze środkowego zawsze dmucha zimne
3. nie ma
4. warto sprawdzić poziom płynu hamulcowego, może jest go za mało
5. znaczy się na włączonym zapłonie i wyłączonym silniku? Zawsze
6. w habecie również wolno a w sedanie też niewiele szybciej
SAAB, born from jets, killed by assholes
-
- Posty: 170
- Rejestracja: 12 sie 2008, 10:43
- Imię: Marcin
- Auto: Opel Astra F
- Silnik: C16NZ
- Lokalizacja: Złoczew
- Kontakt:
-
- Posty: 180
- Rejestracja: 21 mar 2007, 12:22
- Imię: pio
- Auto: Corsa C
- Silnik: Z14XE
- Województwo: mazowieckie
- Lokalizacja: Radom
- Kontakt: