Ostatnio brałem udział w niemiłym zdarzeniu w którym człowiek o poziomie inteligencji znacznie poniżej normy kopnął mi w lewy błotnik, w okolice kierunkowskazu. Efektem tego jest nieładne wgniecenie, jest jedno miejsce na samej górze wgniecenia gdzie odprysł kawałek lakieru. No i mam następujące wyjścia:
1. Oddać to do lakiernika (podobno śpiewają za to ok. 300zł bo liczą za element a nie za uszkodzenie)
2.Oddać nadkole w ręce kolegi który troche sie na tym zna i zrobi to bez profesjonalnych narzędzi, mam puszkę z lakierem od samochodu to by pomalował i by nie rdzewiało. (Ale czy da sie to wyklepać tak w miare idealnie?)
3.Zakupić owy element, Myślę że ten: [External Link Removed for Guests] będzie najlepszy i tutaj moje pytanie do was, na zdięciu błotnik ma taki sam kolor jak Moja Astra, jestem tego prawie pewien, czy Astra F występowała tylko w jednym białym kolorze? No i czy takie elementy jakoś "blakną" tak że później będzie widoczne że ten element był wymieniany?
P.S.
Jak temat w złym miejscu to prosiłbym o przeklejenie bo jeszcze nie ogarnąłem tego forum tak dobrze
Przeniosłem ten temat, zakładaj tematy w odpowiednich działach, następnym razem będzie ostrzeżenie
Wymiana błotnika a jego kolor
- LP640
- Posty: 5
- Rejestracja: 24 lip 2008, 0:46
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Wymiana błotnika a jego kolor
Ostatnio zmieniony 08 gru 2008, 22:13 przez LP640, łącznie zmieniany 1 raz.
[External Link Removed for Guests]
-
- Posty: 629
- Rejestracja: 05 lis 2007, 0:46
- Imię: Mateusz
- Auto: Alfa Romeo 156
- Silnik: 1.9 JTD 16v
- Lokalizacja: Gorzów Wlkp.
- Kontakt:
-
- Posty: 158
- Rejestracja: 26 sie 2008, 11:01
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: rypin
- Kontakt:
-
- Posty: 831
- Rejestracja: 26 kwie 2008, 0:11
- Imię: Marecki
- Auto: Vectra B SRi
- Silnik: 1,8xe1
- Lokalizacja: Białystok
- Kontakt:
kolory jasne ze blakną, wystarczy ze błotnik ma wiecej lat, albo np dłuzej przebywał na słoncu, moze był polerowany niewłasciwie, moze malowany. ciezko wyczuc i kolor mimo ze ten sam nie zawsze moze pasowac. acz kolwiek cuda sie zdarzają bądz sa tak małe róznice ze nie rzuca sie w oczy
tak jak pisze kolega powyżej, sprawdz kod lakieru i napisz do gościa. ja jestem zdania ze im mniej szpachli na samochodzie tym lepiej wiec ja polecam wymiane błotnika. ale kazde rozwiązanie które podałes jest dobre, ale zależy od umiejętności lakiernika no i doboru lakieru
tak jak pisze kolega powyżej, sprawdz kod lakieru i napisz do gościa. ja jestem zdania ze im mniej szpachli na samochodzie tym lepiej wiec ja polecam wymiane błotnika. ale kazde rozwiązanie które podałes jest dobre, ale zależy od umiejętności lakiernika no i doboru lakieru
silnik, 4 koła i mina wesoła
-
- Posty: 24
- Rejestracja: 14 gru 2008, 11:00
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: Piła
- Kontakt:
Bialych kolorow jest od licha. Kolor bialy jest dosc odporny na slonce ale tez zmian kolor choc raczej nie blaknie lecz zolknie.
niewiem czy wartto wydawac setki zloty dla jakies pierdoly bo zrobisz i za tydzien ci znowu ktos poprawi faabryke, co innego jak masz blotnik caly zryty . Zeszlifuj rdze, zamaluj zaszpachluj i psiknij
niewiem czy wartto wydawac setki zloty dla jakies pierdoly bo zrobisz i za tydzien ci znowu ktos poprawi faabryke, co innego jak masz blotnik caly zryty . Zeszlifuj rdze, zamaluj zaszpachluj i psiknij
FSO Syrena 104 '67
Astra '95 1.6 LPG - użytkowe kombi
Astra '95 1.6 LPG - użytkowe kombi