opinie na temat silnika 2.0 16v DOHC
-
- Posty: 477
- Rejestracja: 05 wrz 2007, 19:03
- Imię: Adam
- Auto: Opel
- Silnik: słaby..
- Województwo: śląskie
- Lokalizacja: Katowice
- Kontakt:
opinie na temat silnika 2.0 16v DOHC
witam. chcialbym poznac wasze oponie na temat tego silnika. awaryjnosc, jaka cena czesci itd. z gory dziekuje za odpowiedzi
S0 OPEL
-
- Posty: 1334
- Rejestracja: 21 gru 2006, 14:20
- Imię: Leszek
- Silnik: Diesel
- Lokalizacja: Gdańsk
- Kontakt:
-
- Posty: 477
- Rejestracja: 05 wrz 2007, 19:03
- Imię: Adam
- Auto: Opel
- Silnik: słaby..
- Województwo: śląskie
- Lokalizacja: Katowice
- Kontakt:
-
- Posty: 6126
- Rejestracja: 22 gru 2006, 15:18
- Imię: Grzesiek
- Auto: Astra H
- Silnik: Z20LEH+ & Z18XEx2
- Województwo: łódzkie
- Lokalizacja: Łódź
- Wdzięczny: 14 razy
- Pomocny: 132 razy
Ja mogę tylko się wypowiedzieć o c20xe.
Awaryjność - jak nie zadbasz, to każdy silnik ci się popsuje, nie znam przypadku popsucia c20xe przy prawidłowej eksploatacji.
Moje się wkręca na 8000 i jakoś się nie psuje.
Podstawa - 16V nie lubi pałowania na zimnym silniku.
W c20xe warto zwrócić uwagę na glowicę.
Najlepsza jest coscast, KS700 po zrobieniu kanału olejowego też jest ok.
Kanał olejowy właśnie pęka przy pałowaniu na zimnym.....
KS400 nie wyczytałem pochlebnych opinii.
Jest jeszcze KS 859, to lepsiejsza wersja KS700, można zaryzykować.
Awaryjność - jak nie zadbasz, to każdy silnik ci się popsuje, nie znam przypadku popsucia c20xe przy prawidłowej eksploatacji.
Moje się wkręca na 8000 i jakoś się nie psuje.
Podstawa - 16V nie lubi pałowania na zimnym silniku.
W c20xe warto zwrócić uwagę na glowicę.
Najlepsza jest coscast, KS700 po zrobieniu kanału olejowego też jest ok.
Kanał olejowy właśnie pęka przy pałowaniu na zimnym.....
KS400 nie wyczytałem pochlebnych opinii.
Jest jeszcze KS 859, to lepsiejsza wersja KS700, można zaryzykować.
-
- Posty: 1334
- Rejestracja: 21 gru 2006, 14:20
- Imię: Leszek
- Silnik: Diesel
- Lokalizacja: Gdańsk
- Kontakt: