bylo VB, bedzie Astra Coupe

triplex

#11

Nieprzeczytany post autor: triplex »

Kostek pisze:na twoim miejscu sklonilbym sie jednak na Y22DTR. Ostatnimi czasy mialem okazje sie przekonac co potrafia diesle i musze przyznac, ze jak na to spalanie, osiagi sa niesamowite, jednostki sa naprawde bez awaryjne, oraz maja ogromny moment obrotowy. Nie wspomne o efektywnym chipowaniu, ktore przynosi wiecej korzysci niz w innych silnikach ;) Wiec gdybys chcial sie babrac w silniku to zamiast tego uzbierac na chip i spadnie ci spalanie i do stadniny zawita kolo 20 koników :D :D :D

Co do obaw odnosnie turbo. Po to wlasnie oglada sie samochod przed zakupem, patrzysz czy nie kopci, czy turbo nie pracuje za glosno, czy nie klekocze nieciekawie i jak masz obiekcje to dajesz na warsztat. Wszycho...

POZDRO ;)
tak jak kolega wyzej nizej. Tego silnika sie nie da chipowac.Box na 150hp to koszt ok.2k

niby masz racje, ale pozostaje jeszxcze kwestia odpornosci pompy paliwa na nasza rope, a jak zdechnie pompka to 2.5k w plecy :(

przemysle jeszcze wszystkie za i przeciw

dzieki za pomoc :)

ja37

V.I.P.
Posty: 6033
Rejestracja: 22 gru 2006, 15:18
Imię: Grzesiek
Auto: Astra H
Silnik: Z20LEH+ & Z18XEx2
Województwo: łódzkie
Lokalizacja: Łódź
Wdzięczny: 13 razy
Pomocny: 129 razy

#12

Nieprzeczytany post autor: ja37 »

Ja nigdy nie miałem diesla, nawet nie miałem okazji jeździć, może dlatego skłaniam się do benzynki, jak założysz dobry gaz, to nie powinno być kłopotów, ja bym się skłaniał w kierunku 2,2 :m
Może dlatego, że widziałem chipowaną astrę H 1,7 w dieslu, 130kucy, którą każdy objeżdżał jak tylko chciał :mrgreen:
Na zlocie było widać :mrgreen:

Zablokowany