Problem ze stacyjką

Jacek1984

Problem ze stacyjką

#1

Nieprzeczytany post autor: Jacek1984 »

Mam pytanie może ktoś będzie mi w stanie pomóc.
Od jakiegoś czasu mam problem ze stacyjką a mianowicie po wyjęciu kluczyka nie blokuje się trzeba nią poruszać i dopiero zaskakuje ma ktoś jakiś sposób żeby to naprawić???
Jeśli tak to prosił bym o pomoc z góry dziękuje.

Awatar użytkownika
wesoł

Moderator Techniczny
Posty: 4890
Rejestracja: 28 lut 2007, 15:39
Imię: Paweł
Auto: VW
Województwo: zachodniopomorskie
Lokalizacja: Goleniow
Pomocny: 34 razy
Kontakt:

#2

Nieprzeczytany post autor: wesoł »

Szkoda tylko ze nie napisales o jaka astre Ci sie rochodzi noi nie uzyles szukajki bo np o AG napewno jest jak rozebrac jak zlozyc itp.
Touran BLS i 2xCAYC wszystko zawirusowane
Diagnostyka OPEL i VAG

RelaX

Użytkownik
Posty: 26
Rejestracja: 19 maja 2008, 22:01
Imię: Adam
Auto: Opel Tigra Twintop
Silnik: 1,3 CDTI
Województwo: śląskie
Lokalizacja: Zabrze
Kontakt:

#3

Nieprzeczytany post autor: RelaX »

WD40 mi pomogło :) po co od razu rozbierać??
JuSt RelaX ;)

Awatar użytkownika
wesoł

Moderator Techniczny
Posty: 4890
Rejestracja: 28 lut 2007, 15:39
Imię: Paweł
Auto: VW
Województwo: zachodniopomorskie
Lokalizacja: Goleniow
Pomocny: 34 razy
Kontakt:

#4

Nieprzeczytany post autor: wesoł »

Kazdy klucznik Ci powie ze tylko nie WG40 czy CX80 psoka sie zamki. Masz nasmarowac a nie zabrac wszelki smar czy olej z zamka.
Touran BLS i 2xCAYC wszystko zawirusowane
Diagnostyka OPEL i VAG

ziarenko

Astro-maniak
Posty: 358
Rejestracja: 26 kwie 2009, 19:18
Imię: Rafał
Województwo: wielkopolskie
Lokalizacja: POZnan*
Kontakt:

#5

Nieprzeczytany post autor: ziarenko »

wesoł, Zgadzam sie z Toba. WD czy CX wyplukuje tylko smar a nie smaruje. A co do stacyjki w AF i AG to sa takie same :) A ze blokada nie wyskakuje to jest wina takiego malego elementu we wkladzie stacyjki ktory znajduje sie odrazu przy wlocie lkucza do stacyjki. Po jakims czasie sie wyciera tak jak nie powinien i dlatego nie wyskakuje blokada. Jest jeszcze jeden wariant. na drugim koncu wkladki tez jest takie male cos ktore musi miec dobry slizg. Wtedy zeby bylo dobrze to trzeba zeszlifowac (wyrownac) to miejsce na obudowie wkladki gdzie sie to porusza i powinn byc git. Nie zdziw sie jak kiedys sie zablokuje tak ze nie bedziesz mogl odpalic :) Wtedy sa lekkie schodu a dla Ciebie troche wieksze koszty nic by byly jkaby stacyjka sie tylko przycinala :P
Forumowicz bez ostrzeżenia to jak żołnierz bez karabinu
[External Link Removed for Guests]

Awatar użytkownika
wesoł

Moderator Techniczny
Posty: 4890
Rejestracja: 28 lut 2007, 15:39
Imię: Paweł
Auto: VW
Województwo: zachodniopomorskie
Lokalizacja: Goleniow
Pomocny: 34 razy
Kontakt:

#6

Nieprzeczytany post autor: wesoł »

Ja tam w swojej AG te mialem lekka przycinak no to rozabralem ja na drobny mak- lacznie z zapadkam. Mloteczek i lekko wszytsko wyklapalem, przeczyscilem z syfu benzyna, nowego smaru nałozylem i pieknie smigala. Sprezynki porozcizgalem troszke i przez dalszy okres uzytkowania nie mialem ani razu problemu.
Touran BLS i 2xCAYC wszystko zawirusowane
Diagnostyka OPEL i VAG

cucek

Astro-maniak
Posty: 67
Rejestracja: 12 gru 2008, 13:42
Województwo: Zagranica - Inne
Lokalizacja: kujawsko-pomorskie
Kontakt:

#7

Nieprzeczytany post autor: cucek »

Też rozbierałem stacyjkę w drobny mak włącznie z zapadkami po oczyszczeniu i nasmarowaniu miód-malina, jak nówka

Zablokowany