Tracie opon o nadkole
-
- Posty: 1129
- Rejestracja: 02 sty 2007, 19:09
- Imię: Łukasz
- Auto: chrysler 300M
- Silnik: 2,7
- Województwo: pomorskie
- Lokalizacja: Gdynia-Cisowa
- Kontakt:
-
- Posty: 41
- Rejestracja: 31 mar 2009, 11:40
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: Poznań
- Kontakt:
No więc chłopaki gumy nic nie dadza bo springi siadły nieźle.
Jedyna opcja to ich wymiana wg znajomego mechanika.
Teraz sie zastanawiam, czy walnąć na tył seryjne czy jakieś obniżone, ale już nie o 3 cm tylko np. o 1,5 cm.
Druga kwestia - czy jak zamontuje na tył seryjke to czy nie będzie hujowo wyglądać z uwagi na obniżony przód.
Help
Jedyna opcja to ich wymiana wg znajomego mechanika.
Teraz sie zastanawiam, czy walnąć na tył seryjne czy jakieś obniżone, ale już nie o 3 cm tylko np. o 1,5 cm.
Druga kwestia - czy jak zamontuje na tył seryjke to czy nie będzie hujowo wyglądać z uwagi na obniżony przód.
Help
-
- Posty: 47
- Rejestracja: 07 cze 2009, 15:24
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: nml
- Kontakt:
-
- Posty: 1129
- Rejestracja: 02 sty 2007, 19:09
- Imię: Łukasz
- Auto: chrysler 300M
- Silnik: 2,7
- Województwo: pomorskie
- Lokalizacja: Gdynia-Cisowa
- Kontakt:
- wesoł
- Posty: 4890
- Rejestracja: 28 lut 2007, 15:39
- Imię: Paweł
- Auto: VW
- Województwo: zachodniopomorskie
- Lokalizacja: Goleniow
- Pomocny: 34 razy
- Kontakt:
Czegos tu nie rozumiem Trze ci i mowisz ze siadly sprezyny a chcesz wstawic obnizone i co ma niby nie trzec? Teraz masz obnizone o ile wogole siadly. Cos mi sie nie wydaje zeby siadly sprezyny. To nie lanos zeby siadaly. Nie spotkalem sie osobiscie zeby sprezyny siadly w oplu czy vw. Rozumiem pekly ale ze siadly to nie. Sprezyny od omy kiedyc ogladalem i 10 letnie byly takiej samej dlugosciu jak nowe wiec. DObre hartowanie i nie ma prawa nic sie dziać.Vigo pisze:No więc chłopaki gumy nic nie dadza bo springi siadły nieźle.
Jedyna opcja to ich wymiana wg znajomego mechanika.
Teraz sie zastanawiam, czy walnąć na tył seryjne czy jakieś obniżone, ale już nie o 3 cm tylko np. o 1,5 cm.
Kola masz rowne albo prawie rowne z nadkolami i dlatego trze. ET niewlasciwe i tyle. Jakos tak jest ze sie uparli ci wszyscy producenci ze daja takie niskie ET. moze jakos sie sugeruja dosc popularna marka jaka jest VW itp a tam Et jest wlasnie w standardzie rowne 33 i kolo jest jeszcze schowane dosc mocno. Vagiem sie da jezdzic nawet z ET=20. ale przy ET=45 czy 49 to tarcie o wahacz czy cos z ukladu skretnego jest wielce prawdopodobne.
Touran BLS i 2xCAYC wszystko zawirusowane
Diagnostyka OPEL i VAG
Diagnostyka OPEL i VAG
-
- Posty: 41
- Rejestracja: 31 mar 2009, 11:40
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: Poznań
- Kontakt: