Tracie opon o nadkole

Awatar użytkownika
wesoł

Moderator Techniczny
Posty: 4890
Rejestracja: 28 lut 2007, 15:39
Imię: Paweł
Auto: VW
Województwo: zachodniopomorskie
Lokalizacja: Goleniow
Pomocny: 34 razy
Kontakt:

#11

Nieprzeczytany post autor: wesoł »

Vigo, Podaj parametry felg oraz opon.

W tych z profilem 40 jakbys zaladowal nieco wiecej do bagaznika to tez by tarlo. Ewentualnie wieksza dziura i tez jak dobije do konca albo i nawet nie to przytrze jak nic.
Touran BLS i 2xCAYC wszystko zawirusowane
Diagnostyka OPEL i VAG

Czelus

Astro-maniak
Posty: 1129
Rejestracja: 02 sty 2007, 19:09
Imię: Łukasz
Auto: chrysler 300M
Silnik: 2,7
Województwo: pomorskie
Lokalizacja: Gdynia-Cisowa
Kontakt:

#12

Nieprzeczytany post autor: Czelus »

Dyziowaty pisze:lbo gumy usztywniające w spręzyny
ja mialem gumy na seryjnym zawieszeniu kolego

Vigo

Użytkownik
Posty: 41
Rejestracja: 31 mar 2009, 11:40
Województwo: Zagranica - Inne
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

#13

Nieprzeczytany post autor: Vigo »

No więc chłopaki gumy nic nie dadza bo springi siadły nieźle.
Jedyna opcja to ich wymiana wg znajomego mechanika.

Teraz sie zastanawiam, czy walnąć na tył seryjne czy jakieś obniżone, ale już nie o 3 cm tylko np. o 1,5 cm.

Druga kwestia - czy jak zamontuje na tył seryjke to czy nie będzie hujowo wyglądać z uwagi na obniżony przód.

Help

abramm

Użytkownik
Posty: 47
Rejestracja: 07 cze 2009, 15:24
Województwo: Zagranica - Inne
Lokalizacja: nml
Kontakt:

#14

Nieprzeczytany post autor: abramm »

bo w Jego przypadku to nei wina ET . pisze ze wstawil wiekszy profil opony i dlatego mu trze. Felga jest ta sama.
Konstrukcji zawieszenia nei widzialem.. slyszalem tylko z opowiesci ludzi pod kioskiem.

Czelus

Astro-maniak
Posty: 1129
Rejestracja: 02 sty 2007, 19:09
Imię: Łukasz
Auto: chrysler 300M
Silnik: 2,7
Województwo: pomorskie
Lokalizacja: Gdynia-Cisowa
Kontakt:

#15

Nieprzeczytany post autor: Czelus »

kolego ja mam w astrze z przodu nizej o 5 cm a z tylu mam seryjne springi i wyglada rewelacyjnie
niezmianiam z tylu sprezyn bo mi sie bardzo podoba jest malutka roznica przod siedzi troszeczke nizej

ale to nic nie robi

Awatar użytkownika
wesoł

Moderator Techniczny
Posty: 4890
Rejestracja: 28 lut 2007, 15:39
Imię: Paweł
Auto: VW
Województwo: zachodniopomorskie
Lokalizacja: Goleniow
Pomocny: 34 razy
Kontakt:

#16

Nieprzeczytany post autor: wesoł »

Vigo pisze:No więc chłopaki gumy nic nie dadza bo springi siadły nieźle.
Jedyna opcja to ich wymiana wg znajomego mechanika.

Teraz sie zastanawiam, czy walnąć na tył seryjne czy jakieś obniżone, ale już nie o 3 cm tylko np. o 1,5 cm.
Czegos tu nie rozumiem Trze ci i mowisz ze siadly sprezyny a chcesz wstawic obnizone i co ma niby nie trzec? Teraz masz obnizone o ile wogole siadly. Cos mi sie nie wydaje zeby siadly sprezyny. To nie lanos zeby siadaly. Nie spotkalem sie osobiscie zeby sprezyny siadly w oplu czy vw. Rozumiem pekly ale ze siadly to nie. Sprezyny od omy kiedyc ogladalem i 10 letnie byly takiej samej dlugosciu jak nowe wiec. DObre hartowanie i nie ma prawa nic sie dziać.

Kola masz rowne albo prawie rowne z nadkolami i dlatego trze. ET niewlasciwe i tyle. Jakos tak jest ze sie uparli ci wszyscy producenci ze daja takie niskie ET. moze jakos sie sugeruja dosc popularna marka jaka jest VW itp a tam Et jest wlasnie w standardzie rowne 33 i kolo jest jeszcze schowane dosc mocno. Vagiem sie da jezdzic nawet z ET=20. ale przy ET=45 czy 49 to tarcie o wahacz czy cos z ukladu skretnego jest wielce prawdopodobne.
Touran BLS i 2xCAYC wszystko zawirusowane
Diagnostyka OPEL i VAG

Vigo

Użytkownik
Posty: 41
Rejestracja: 31 mar 2009, 11:40
Województwo: Zagranica - Inne
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

#17

Nieprzeczytany post autor: Vigo »

wesoł,
Opony: 215/45/17
Falga: 17 cali, szeroka na 7,5 cala, ET: 44.

Zablokowany