2.0 DTi czy 2.2 DTi ktory lepszy?

Big_Joe

Astro-maniak
Posty: 182
Rejestracja: 08 maja 2008, 19:05
Imię: Jarek
Auto: Accord
Silnik: F18b2
Województwo: pomorskie
Lokalizacja: Gdańsk-Oliwa
Kontakt:

#11

Nieprzeczytany post autor: Big_Joe »

Napisz do Quakow on ma Asterkę 2,2 i ma ją z chipowaną(niewiem czy juz to zrobił) i powie ci wszystko o tym 2,2
"We Ride Together,We Die Together" Bad Boys for life

[External Link Removed for Guests]

Grzana_Pl

Przedstawiciel Regionu
Posty: 770
Rejestracja: 20 mar 2008, 18:45
Imię: Grzesiek
Auto: Astra G Caravan/Volvo S60
Silnik: Y20DTH
Województwo: warmińsko-mazurskie
Lokalizacja: Bartoszyce/Olsztyn/Szczytno/Ostrołęka
Kontakt:

#12

Nieprzeczytany post autor: Grzana_Pl »

wilku555, ja mam 2.0 w Caravanie i idzie bardzo dobrze, wyprzedza się komfortowo i spokojnie :] tak więc możesz spokojnie brać taki zestaw.
Szczerze powiem nie wiedziałem jeszcze caravana 2.2 DTI .

snajpi84

Astro-maniak
Posty: 205
Rejestracja: 15 paź 2008, 13:40
Imię: Michal
Auto: Astra G / Mondeo IV
Silnik: 1,7 DTI / 2,0 TDCI
Województwo: pomorskie
Lokalizacja: Gostomko
Kontakt:

#13

Nieprzeczytany post autor: snajpi84 »

Szczerze powiem nie wiedziałem jeszcze caravana 2.2 DTI
ja za to widziałem wiele caravan i 2,2 dti

ja posiadam 1,7 dti w caravan (sprawną) to i wyprzedzanie idzie jakoś na akceptowalnym poziomie,
oczywiście szału nie ma a i można zapomnieć o podjezdzaniu pod zderzak, oczekiwaniu na wolne miejsce , wyskakiwaniu na drugi pas i but do oporu. nie tędy droga, wyprzedzać niestety trzeba umieć a na kursie nauki jazdy nie uczą.
mysle że 2,0 dti 101 kucy to rozsądny kompromis a jeździ się bardzo przyjemnie. 8)
[External Link Removed for Guests] - jeździdło - Astra G Kombi
[External Link Removed for Guests] - zabawka - Vectra C GTS

Awatar użytkownika
wesoł

Moderator Techniczny
Posty: 4898
Rejestracja: 28 lut 2007, 15:39
Imię: Paweł
Auto: VW
Województwo: zachodniopomorskie
Lokalizacja: Goleniow
Pomocny: 34 razy
Kontakt:

#14

Nieprzeczytany post autor: wesoł »

Big_Joe pisze:Napisz do Quakow on ma Asterkę 2,2 i ma ją z chipowaną(niewiem czy juz to zrobił) i powie ci wszystko o tym 2,2
Ogolnie jest mozliwosc ale niewiele osob( firm chipujacych) to potrafi a jak potrafi to nie chce z pewnych przyczyn. Zreszta niewiele mozna wycisnac z tego 2.2 a poza tym to jak juz niejednokrotnie pisalem to jest 2.0 tylko z wiekszym wykorbieniem. Tloki sa takie same w obu silnikach.

Big_Joe

Astro-maniak
Posty: 182
Rejestracja: 08 maja 2008, 19:05
Imię: Jarek
Auto: Accord
Silnik: F18b2
Województwo: pomorskie
Lokalizacja: Gdańsk-Oliwa
Kontakt:

#15

Nieprzeczytany post autor: Big_Joe »

Z tego co mówił to ten czip miał podnieść powera do 150 kucy ale dawno się z nim nie widziałem więc nie wiem na 100%(nie pamietam dokładnie) :-)
"We Ride Together,We Die Together" Bad Boys for life

[External Link Removed for Guests]

Awatar użytkownika
wesoł

Moderator Techniczny
Posty: 4898
Rejestracja: 28 lut 2007, 15:39
Imię: Paweł
Auto: VW
Województwo: zachodniopomorskie
Lokalizacja: Goleniow
Pomocny: 34 razy
Kontakt:

#16

Nieprzeczytany post autor: wesoł »

Jak mozna przewidywac ze na tyle podniesie. Zawsze mowie ze wymiana wtryskow w TDI na VP na 216 podnosi moc ale wyniki sa rozne i zaleza od wielu czynnikow. Byly przypadki z epodnioslo ze 110 do 137KM ale byly tez wyniki ledwo co 120-125KM. Podobnie z programem jest. Najwyzsy wynik jaki widzialem ( po wymianie wtryskow na "216" oraz progrmie- cos takiego mnie interesuje) to 172KM ale byly tez wyniki 147KM z tej samej konfiguracji. 150 KM z silnika 2.2 to juz zdaje sie jego max i ciezko to wycisnac bo przewaznie jest kolo 145 przy dobrej motorowni. Samym programem nie ma mozliwosci podniesc mocy o 30KM- nie realne. VW 1.9TDI maja w serii tzw "gifty" w postaci kilku KM czyli zamiast seryjnych 110KM maja 119-121 gdzie np HDI francuzow nie moga utrzymac serii i miewaja po 97-103 KM zamiast katalogowych 110. Czemu tak jest to nie wiem ale np 2.5TDI tez tak ma ze zdrowy moz emeic to co fabryka podaje ale nie musi.
Touran BLS i 2xCAYC wszystko zawirusowane
Diagnostyka OPEL i VAG

Awatar użytkownika
Quakow

V.I.P.
Posty: 877
Rejestracja: 21 gru 2006, 21:30
Imię: Tomek
Auto: Astra J ST OPC Line 160+++
Silnik: A20DTH
Województwo: pomorskie
Lokalizacja: 3City
Kontakt:

#17

Nieprzeczytany post autor: Quakow »

Silniczek jak [dizelek] klekocze ale pali trochę więcej od 2.0 ,no ale kosztem dobrego przyspieszenia.Jeżeli chodzi o chip to tak jak napisał wesoł nie wiele firm to potrafi (ja jeszcze nie znalazłem takiej)proponowali mi boxa ---ale ja nie wstawię tego ,bo za mały przyrost mocy i pompa dostaje (lanie) :lol: .Po mieście spalanie wg komputera 8,2 -8,5(mam ciężką nogę) na trasie 5,2-5,7.Przy max V ponad 200 spalanie 11,5 :m .Jeżeli chodzi o jazdę to jest super na trasie -wyprzedzanie to tylko mała chwilka .Użytkuje go ponad rok i nic się nie dzieje.Ja z czystym sumieniem mogę go polecić.
----Diagnozy OP-COM-programowanie także ASTRA J---

wilku555

Użytkownik
Posty: 14
Rejestracja: 26 maja 2009, 22:23
Województwo: Zagranica - Inne
Lokalizacja: Działdowo
Kontakt:

#18

Nieprzeczytany post autor: wilku555 »

witam po dlugiej przerwie :) po dlugich i ciezkich poszukiwaniach znalazlem w koncu cos co bylo warte uwagi...:D( mam nadzieje ze sie nie wpakuje w jakies ogromne wydatki... :( :) kupilem opelka z silniczkiem 2.0 DTI... niestety nie jest to asterka a vici b caravan polift z 1999 roku... :P ale moaja bety jeszcze posiadam takze z forum mnie nei usuwajcie :P
dzieki wielkie wszystkim za pomoc co do silniczka... pozdrawiam ;) wilku555

Awatar użytkownika
wesoł

Moderator Techniczny
Posty: 4898
Rejestracja: 28 lut 2007, 15:39
Imię: Paweł
Auto: VW
Województwo: zachodniopomorskie
Lokalizacja: Goleniow
Pomocny: 34 razy
Kontakt:

#19

Nieprzeczytany post autor: wesoł »

wilku555, gratuje. Oby sie spisywala bdobrze i bezawaryjnie.

Jeszcze chcialem dodac mala wypowiedz Mastersa na temat chipowania 2.2 DTR:

"systemy PSG-16 nie dłubią się....ale to rocznik 2003-4 (viki B a w astrz ewlasnie wszystki ebyly na PSG-16 i tez od rocznikow 2003)"

"dłubniecie tego to tak jak całowanie w dupe lwa...przyjemnośc żadna a ryzyko wielke. W przypadku wysrania się kompa (nieważne z jakich przyczyn) wiaze sie to z wymianą całej einspritzpumpe...a ona kosztuje troche no i roboty jest na 2 dni najmarniej. "

Mam nadziej ze nie bedzie mial mi zazłe cytowanie jego slow ale On tu raczej nie zaglada.
Touran BLS i 2xCAYC wszystko zawirusowane
Diagnostyka OPEL i VAG

Zablokowany