2.0 DTi czy 2.2 DTi ktory lepszy?

wilku555

Użytkownik
Posty: 14
Rejestracja: 26 maja 2009, 22:23
Województwo: Zagranica - Inne
Lokalizacja: Działdowo
Kontakt:

2.0 DTi czy 2.2 DTi ktory lepszy?

#1

Nieprzeczytany post autor: wilku555 »

witam za bardzo nie wiedzialem gdzie umiescic tego posta...
ale mam zamiar kupic albo Asterke 2 lub 3 z takim silnikiem albo z Viki B...
jesli ktos moglby sie wypowiedziec na ten temat co do tych silnikow bylbym bardzo wdzieczny...
jedyne co wiem to ze 2.0 am problemy z pompa i ma łańcuch rozrządu a 2.2 malo pali i jest najlepsza konstrukcja dislowska opla...
jeszcze raz prosze o pomoc i przepraszam jesli umiescilem ten post w zlym dziale...

pozdrawiam wilku555

wencik

Astro-maniak
Posty: 1334
Rejestracja: 21 gru 2006, 14:20
Imię: Leszek
Silnik: Diesel
Lokalizacja: Gdańsk
Kontakt:

#2

Nieprzeczytany post autor: wencik »

tego 2.0 DTi 101 KM wogóle nie bierz pod uwagę jak nie chcesz się wkopać ;)
Dobrze słyszałes o tych pompach, a dokładniej o sterownikach...

Kupuj 2.2 i ciesz się życiem :) :D :m
Obrazek Piszę poprawnie po polsku. ? ?
Przynajmniej się staram :)

Spark^

Astro-maniak
Posty: 2926
Rejestracja: 12 paź 2008, 22:21
Imię: Krystian
Auto: Opel Astra G Caravan
Silnik: X20DTL 430kkm
Województwo: podlaskie
Lokalizacja: Sokółka/Białystok/Augustów
Kontakt:

#3

Nieprzeczytany post autor: Spark^ »

w 2-litrówkach jeszcze trzeba zwrócić uwagę na stan przewodów paliwowych, żeby potem nie było zdziwienia, że odpalać nie chce... u mnie takowe wystąpiło :lol:
JB na 100%!!
[External Link Removed for Guests]

marcinos

ex-Staff
Posty: 1860
Rejestracja: 25 paź 2007, 15:18
Imię: Marcin
Auto: ASTRA J
Silnik: A14NET
Województwo: lubelskie
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

#4

Nieprzeczytany post autor: marcinos »

wilku555 pisze:Asterke 2 lub 3
astra 3 nie posiada takich silników!
Chcesz zostać klubowiczem/przyjacielem klubu? [External Link Removed for Guests]
Namiary na Klubowiczów AKP grupa Lublin [External Link Removed for Guests]
Oddział regionalny Klubu, woj lubelskie [External Link Removed for Guests]

Grzana_Pl

Przedstawiciel Regionu
Posty: 770
Rejestracja: 20 mar 2008, 18:45
Imię: Grzesiek
Auto: Astra G Caravan/Volvo S60
Silnik: Y20DTH
Województwo: warmińsko-mazurskie
Lokalizacja: Bartoszyce/Olsztyn/Szczytno/Ostrołęka
Kontakt:

#5

Nieprzeczytany post autor: Grzana_Pl »

Z tymi pompami to nie przesadzajcie za bardzo :] jednym pada innym nie, rożnie to bywa.
Sam mam 2.0 i 110 tys przebiegu i na razie luzik, a niektórym już przy 100 zdycha, nie ma regóły na to tak naprawdę.
Za 2.2 przemawia większa moc, 25 KM róznicy jest odczuwalne, ale zależy też w jakiej budzie to będzie bo wiadomo, że masa robi swoje.

Cieszyn

Astro-maniak
Posty: 871
Rejestracja: 07 lut 2008, 21:36
Imię: Kamil
Auto: Astra H
Silnik: Z17DTH
Województwo: śląskie
Lokalizacja: Katowice
Kontakt:

#6

Nieprzeczytany post autor: Cieszyn »

jeździłem Astrą 2.2 dti 125km, no powiem, Wam, że zbierać się zbiera ładnieee jeszcze jak trafisz na autko z małym przebiegiem to posmigasz długoo ;)

Big_Joe

Astro-maniak
Posty: 182
Rejestracja: 08 maja 2008, 19:05
Imię: Jarek
Auto: Accord
Silnik: F18b2
Województwo: pomorskie
Lokalizacja: Gdańsk-Oliwa
Kontakt:

#7

Nieprzeczytany post autor: Big_Joe »

Sandro01 pisze:jeszcze jak trafisz na autko z małym przebiegiem to posmigasz długoo

Tylko weź traf ;)) To jest tak samo jak znaleść igłę w stogu siana.
Bieraj 2,2 :)
"We Ride Together,We Die Together" Bad Boys for life

[External Link Removed for Guests]

Awatar użytkownika
wesoł

Moderator Techniczny
Posty: 4898
Rejestracja: 28 lut 2007, 15:39
Imię: Paweł
Auto: VW
Województwo: zachodniopomorskie
Lokalizacja: Goleniow
Pomocny: 34 razy
Kontakt:

#8

Nieprzeczytany post autor: wesoł »

2.2 ma w razie wu drozsza pompe. Wyzsza skladka OC w ubezpieczalni i jak sobi epodliczys zkoszta te wszystkie to lepiej 100 konnego 2.0 i zrobic program. Pompy padaja tak samo w 2.0 jak w 2.2 ale 2.2 drozsza jaki trudniej dostac i do tego nie chipowalna mozna powiedziec.
Touran BLS i 2xCAYC wszystko zawirusowane
Diagnostyka OPEL i VAG

wilku555

Użytkownik
Posty: 14
Rejestracja: 26 maja 2009, 22:23
Województwo: Zagranica - Inne
Lokalizacja: Działdowo
Kontakt:

#9

Nieprzeczytany post autor: wilku555 »

a tego nie wiedzialem ze 2,2 chip'owac sie nei da.... ale z tuningem 2.0 to nie jest zla mysl(tym bardziej ze mam zamiar z zagramanicy << dokladnie z belgii>> sprowadzic sobie to z mala akcyza sie w 2.0 zmieszcze... :P a za akcyze ktora wydalbym na 2.2 to chipa moge sobie walnac... ;) )
no i za 2.0 przemawia lancuszek rozrzadu i lepsza dostepnosc czesci...tylko ten przebieg zeby maly byl... :(
mam paru znajomych co mieli/maja 2.0 i sa zadowoleni z tego silniczka...
ja chce w kombi to mocy wieksza masa troche odbierze... :|
dzieki wszystkim za odpowiedzi do posta :)

Zablokowany