wymiana łożyska w tylnym kole
-
- Posty: 22
- Rejestracja: 18 gru 2008, 19:59
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: SOLEC KUJAWSKI
- Kontakt:
wymiana łożyska w tylnym kole
szukałem takiego tematu ale nie znalazłem.chce wymienic łożysko w tylnim kole ale niewiem jak sie do tego zabrac,jak by ktos wiedzial to prosze o porady
-
- Posty: 22
- Rejestracja: 18 gru 2008, 19:59
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: SOLEC KUJAWSKI
- Kontakt:
-
- Posty: 1105
- Rejestracja: 24 gru 2007, 19:30
- Auto: Astra F Irmscher
- Silnik: C20xe
- Województwo: małopolskie
- Lokalizacja: Tylmanowa--RudaŚl.
- Pomocny: 3 razy
- Kontakt:
Wymienia się całą piastę z tyłu. Do G 1.4-1.6 i do wszystkich F (poza F 200TS, która ma 5śrub) są takie same piasty. Ja kupowałem na allegro jakieś niemieckie noname'y za 190zł/szt z ABS. Allegrowicz Mis-bis. Bez ABS są znacznie tańsze.
-
- Posty: 22
- Rejestracja: 18 gru 2008, 19:59
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: SOLEC KUJAWSKI
- Kontakt:
-
- Posty: 4227
- Rejestracja: 22 gru 2006, 14:37
- Imię: Marek
- Auto: astra f, insignia, fiat 125P
- Województwo: kujawsko-pomorskie
- Lokalizacja: Bydgoszcz
- Kontakt:
No i przygotuj się na rozbieranie bo do wymiany piasty będziesz musiał zrzucić bęben, klocki, wszystkie sprężynki, linki, tarcze kotwiczną i jak dobrze pamiętam to też i przewód hamulcowy odkręcić, co wiąże się z odpowietrzeniem układu, a wspomnę jeszcze że zazwyczaj przewód i zaworek do odpowietrzania jest bardzo ciężko odkręcić.
Nie chcę straszyć ale lepiej być na to przygotowanym
Nie chcę straszyć ale lepiej być na to przygotowanym
Wcale nie.JOszi pisze:No i przygotuj się na rozbieranie bo do wymiany piasty będziesz musiał zrzucić bęben, klocki, wszystkie sprężynki, linki, tarcze kotwiczną i jak dobrze pamiętam to też i przewód hamulcowy odkręcić, co wiąże się z odpowietrzeniem układu, a wspomnę jeszcze że zazwyczaj przewód i zaworek do odpowietrzania jest bardzo ciężko odkręcić.
Nie chcę straszyć ale lepiej być na to przygotowanym
Wymieniłem to u siebie w niecałe 40minut
Ściągasz koło, bęben i odkręcasz 4 śruby mocujące piastę. Dodatkowo odpinając wtyczkę ABSu jeśli w taki astra autora tematu jest wyposażona(żadnych okładzin nie demontujesz, przewodów hamulcowych itd).
Wyciągasz kompletną piastę, zakładasz nową i skręcasz wszystko do kupy.
Cała robota
-
- Posty: 4227
- Rejestracja: 22 gru 2006, 14:37
- Imię: Marek
- Auto: astra f, insignia, fiat 125P
- Województwo: kujawsko-pomorskie
- Lokalizacja: Bydgoszcz
- Kontakt: