brzydka rysa na karoserii
-
- Posty: 148
- Rejestracja: 20 maja 2008, 16:52
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: oświęcim
- Kontakt:
- Andrew
- Posty: 2912
- Rejestracja: 21 wrz 2007, 17:44
- Imię: Andrzej
- Auto: Szwedzkie
- Silnik: Fiata
- Województwo: pomorskie
- Lokalizacja: Za 7 górami, za 7 lasami
Najpierw to miejsce dokładnie zeszlifować i przemyć benzyną ekstrakcyjną przed właściwym malowaniem. Nie znam dokładnego składu bitexu, ale zrobiłem tak przed malowaniem podkładem i jak na razie nic się nie zważyło. Myślę że jakby dokładnie wyczyścić farbę olejną to tez nie byłoby cyrków.
SAAB, born from jets, killed by assholes
-
- Posty: 148
- Rejestracja: 20 maja 2008, 16:52
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: oświęcim
- Kontakt:
- Andrew
- Posty: 2912
- Rejestracja: 21 wrz 2007, 17:44
- Imię: Andrzej
- Auto: Szwedzkie
- Silnik: Fiata
- Województwo: pomorskie
- Lokalizacja: Za 7 górami, za 7 lasami
-
- Posty: 148
- Rejestracja: 20 maja 2008, 16:52
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: oświęcim
- Kontakt:
-
- Posty: 831
- Rejestracja: 26 kwie 2008, 0:11
- Imię: Marecki
- Auto: Vectra B SRi
- Silnik: 1,8xe1
- Lokalizacja: Białystok
- Kontakt:
wazne by blacha goła nie była, najlepiej jaby to był jakis podkład na bazie lakieru samochodowego czy cos takiego. a miejsce gdzie moze dalej odpadac lakier najlepiej odła, pod lakier lubi wchodzic sobie woda i tam robic swoje :]andrew088 pisze:będę o tym pamiętał a jeśli chodzi o zabezpieczenie błotnika, to potraktuj to podkładem antykorozyjnym.joseph 25 pisze:nie do końca kolego,miłem przypadki że czyściłem do gołej blachy i lipa
silnik, 4 koła i mina wesoła
-
- Posty: 148
- Rejestracja: 20 maja 2008, 16:52
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: oświęcim
- Kontakt: