brzydka rysa na karoserii

joseph 25

Astro-maniak
Posty: 148
Rejestracja: 20 maja 2008, 16:52
Województwo: Zagranica - Inne
Lokalizacja: oświęcim
Kontakt:

#21

Nieprzeczytany post autor: joseph 25 »

wszystko spoko,tylko że przy malowaniu takiego elementu który był wcześniej pomalowany np.farbą olejną,moga wyjśc różne jaja,np.może wszystko się ściąć.
także nie polecam takich zabiegów ;)

Awatar użytkownika
Andrew

ex-Staff
Posty: 2912
Rejestracja: 21 wrz 2007, 17:44
Imię: Andrzej
Auto: Szwedzkie
Silnik: Fiata
Województwo: pomorskie
Lokalizacja: Za 7 górami, za 7 lasami

#22

Nieprzeczytany post autor: Andrew »

Najpierw to miejsce dokładnie zeszlifować i przemyć benzyną ekstrakcyjną przed właściwym malowaniem. Nie znam dokładnego składu bitexu, ale zrobiłem tak przed malowaniem podkładem i jak na razie nic się nie zważyło. Myślę że jakby dokładnie wyczyścić farbę olejną to tez nie byłoby cyrków.
SAAB, born from jets, killed by assholes

joseph 25

Astro-maniak
Posty: 148
Rejestracja: 20 maja 2008, 16:52
Województwo: Zagranica - Inne
Lokalizacja: oświęcim
Kontakt:

#23

Nieprzeczytany post autor: joseph 25 »

andrew088 pisze:Myślę że jakby dokładnie wyczyścić farbę olejną to tez nie byłoby cyrków.
nie do końca kolego,miłem przypadki że czyściłem do gołej blachy i lipa :>
mini też nie polecam ;)

[ Dodano: 2009-02-01, 00:19 ]
jeżeli chodzi bitex,to nie wiem

Awatar użytkownika
Andrew

ex-Staff
Posty: 2912
Rejestracja: 21 wrz 2007, 17:44
Imię: Andrzej
Auto: Szwedzkie
Silnik: Fiata
Województwo: pomorskie
Lokalizacja: Za 7 górami, za 7 lasami

#24

Nieprzeczytany post autor: Andrew »

joseph 25 pisze:nie do końca kolego,miłem przypadki że czyściłem do gołej blachy i lipa
będę o tym pamiętał ;) a jeśli chodzi o zabezpieczenie błotnika, to potraktuj to podkładem antykorozyjnym.
SAAB, born from jets, killed by assholes

joseph 25

Astro-maniak
Posty: 148
Rejestracja: 20 maja 2008, 16:52
Województwo: Zagranica - Inne
Lokalizacja: oświęcim
Kontakt:

#25

Nieprzeczytany post autor: joseph 25 »

;)

czaaarny

Astro-maniak
Posty: 831
Rejestracja: 26 kwie 2008, 0:11
Imię: Marecki
Auto: Vectra B SRi
Silnik: 1,8xe1
Lokalizacja: Białystok
Kontakt:

#26

Nieprzeczytany post autor: czaaarny »

andrew088 pisze:
joseph 25 pisze:nie do końca kolego,miłem przypadki że czyściłem do gołej blachy i lipa
będę o tym pamiętał ;) a jeśli chodzi o zabezpieczenie błotnika, to potraktuj to podkładem antykorozyjnym.
wazne by blacha goła nie była, najlepiej jaby to był jakis podkład na bazie lakieru samochodowego czy cos takiego. a miejsce gdzie moze dalej odpadac lakier najlepiej odła, pod lakier lubi wchodzic sobie woda i tam robic swoje :]
silnik, 4 koła i mina wesoła :P

joseph 25

Astro-maniak
Posty: 148
Rejestracja: 20 maja 2008, 16:52
Województwo: Zagranica - Inne
Lokalizacja: oświęcim
Kontakt:

#27

Nieprzeczytany post autor: joseph 25 »

drzwi były do gołej blachy bo nie było innego wyjścia,podkładem wypełniającym nie wyrównał bym tego.
oczywiście zanim lakierowałem drzwi były w podkładzie(primer),inaczej się nie da ;)

Zablokowany