Sila hamowania tylu

deeper

Astro-maniak
Posty: 414
Rejestracja: 01 kwie 2007, 22:13
Województwo: Zagranica - Inne
Lokalizacja: mnie znasz?
Kontakt:

Sila hamowania tylu

#1

Nieprzeczytany post autor: deeper »

Po wymianie tylnych bebnow oraz szczek, mam problem z sila hamowania tylnych kol.
Wszystko by wskazywalo na korektor sily hamowania,
jednak to jest prosta zwezka i nie ma tam za barodz co sie popsuc.

Dodam ze bebny bardzo mocno sie nagrzewaja, zuzycie bebnow tez jest bardzo intensywne.
Zawsze tyl lapie szybciej niz przod, jest to dosc niebezpiecne szczegolnie jak jest mokro lub na drodze jest zwir/piasek.

Ostatnio mialem sytuacje awaryjnego hamowania, jakis baran zatrzymal sie za slepym zakretem(byl zakaz zatrzymywania sie), zobaczylem go dopiero bedac jakies 15m za nim, jadac okolo 60km/h... gwaltowne hamowanie, pech chcial ze wlasnie na tym zakrecie bylo przejscie dla pieszych...a pasy zrobione z jakiegos sliskiego gowna, ktore naprasowuja na goraco na asfalt(cholernie sliskie)... tylem mi zarzucilo tak ze znalazlem sie polowa samochodu na przeciwnym pasie... idiota ktory stal zaraz za zakretem zdziwiony ruszyl i zjechal w uliczke obok...

Tutaj jeszcze raz chcialbym wszystkich przestrzec przed bardzo sliskimi pasami na przejsciach dla pieszych. Jak sa wilgotne to jest istna masakra !

Wracjac do hamulcow... ma ktos jakis pomysl co moze byc nie tak ?
Z racji pracy nie mam zbytnio czasu zeby siedziec przy aucie i glowkowac, wiec moze ktos podsunie jakis pomysl?

Awatar użytkownika
wesoł

Moderator Techniczny
Posty: 4890
Rejestracja: 28 lut 2007, 15:39
Imię: Paweł
Auto: VW
Województwo: zachodniopomorskie
Lokalizacja: Goleniow
Pomocny: 34 razy
Kontakt:

#2

Nieprzeczytany post autor: wesoł »

Podjedz na stacje diagnostyczna to ci sprawdza jak jest roznica tyl przod, sparawdza ile powinna wynosic roznica.
Touran BLS i 2xCAYC wszystko zawirusowane
Diagnostyka OPEL i VAG

deeper

Astro-maniak
Posty: 414
Rejestracja: 01 kwie 2007, 22:13
Województwo: Zagranica - Inne
Lokalizacja: mnie znasz?
Kontakt:

#3

Nieprzeczytany post autor: deeper »

No tak tylko to mi nic nie pomoze, ja wiem ze tyl jest zbyt mocny, tylko szukam przyczyny.

JunioR

Astro-maniak
Posty: 3510
Rejestracja: 21 gru 2006, 16:54
Lokalizacja: Lębork
Pomocny: 1 raz

#4

Nieprzeczytany post autor: JunioR »

może to głupie ale zawsze coś...:

czy bębny kupiłeś takie same ? jak te już zużyte ?wiem, że są z ABSem i bez ABSu, wiem, że są w dwóch rozmiarach..

a druga sprawa dotyczy linki... czy przypadkiem linka gdzieś nie jest zapieczona i nie odpuszcza do końca ?

Zasugerowałem to co przyszło mi do głowy...Pozdrawiam i życzę szybkiej likwidacji problemu :roll:

deeper

Astro-maniak
Posty: 414
Rejestracja: 01 kwie 2007, 22:13
Województwo: Zagranica - Inne
Lokalizacja: mnie znasz?
Kontakt:

#5

Nieprzeczytany post autor: deeper »

Linka tez byla wymienione i jest wyregulowane tak jak powinno.
Bebny na 100% sa ok.
Zaczynam podejrzewac piaste, mam wrazenie ze jest troche krzywa.

JOszi

Astro-maniak
Posty: 4227
Rejestracja: 22 gru 2006, 14:37
Imię: Marek
Auto: astra f, insignia, fiat 125P
Województwo: kujawsko-pomorskie
Lokalizacja: Bydgoszcz
Kontakt:

#6

Nieprzeczytany post autor: JOszi »

deeper pisze:Tutaj jeszcze raz chcialbym wszystkich przestrzec przed bardzo sliskimi pasami na przejsciach dla pieszych. Jak sa wilgotne to jest istna masakra !
o tym to ja już zrobiłem osobny temat kiedyś :D

misiek

Astro-maniak
Posty: 1063
Rejestracja: 22 gru 2006, 6:27
Województwo: Zagranica - Inne
Lokalizacja: gdansk / penarth uk
Kontakt:

#7

Nieprzeczytany post autor: misiek »

joszi proze bez OT

jak juz rozmawialismy to ten efekt hamowania z abs to moze byc tak jak mowisz piasta albo czop piasty

ps czop piasty do corsy kosztuje 35 zl
Pozdrawiam Misiek.
Moje maszynki w dziale dla zaprzyjaznionych
audi 90 Quattro
audi 80 Quattro
ford escort - sold
audi 100 - RIP
renault super 5 - RIP
Volvo 440 1.9 TDI - sold

[External Link Removed for Guests]

Zablokowany