Co to za objawy

GREEN

Użytkownik
Posty: 53
Rejestracja: 18 sie 2007, 12:20
Województwo: Zagranica - Inne
Lokalizacja: płd
Kontakt:

Co to za objawy

#1

Nieprzeczytany post autor: GREEN »

Mam problem , niedokonca uciazliwy bo nic sie niedzieje, ale mnie to niepokoji. Mianowicie co to jest /na fotce w czerwonej ramce/, a w zielonej jest wlasnie wtyczka ktora mi sie poci olejem co jest nie tak.

FOTO [External Link Removed for Guests]

Prosze o informacje w tym temacie.
Pozdrawiam kolegow.

Dzieki.

Bast

Astro-maniak
Posty: 633
Rejestracja: 25 gru 2006, 13:29
Województwo: Zagranica - Inne
Lokalizacja: kujawsko-pomorskie
Kontakt:

#2

Nieprzeczytany post autor: Bast »

To w czerwonej ramce to moduł zapłonu.
>>> [External Link Removed for Guests] <<<
...............................................................................................................................
>>> [External Link Removed for Guests] <<<

ja37

V.I.P.
Posty: 6030
Rejestracja: 22 gru 2006, 15:18
Imię: Grzesiek
Auto: Astra H
Silnik: Z20LEH+ & Z18XEx2
Województwo: łódzkie
Lokalizacja: Łódź
Wdzięczny: 13 razy
Pomocny: 129 razy

#3

Nieprzeczytany post autor: ja37 »

Kupujesz oring, odkręcasz to coś (3 torxy), wymieniasz, przykręcasz i po sprawie.

emilkarys

Astro-maniak
Posty: 115
Rejestracja: 20 wrz 2007, 12:42
Województwo: Zagranica - Inne
Lokalizacja: Kielce
Kontakt:

#4

Nieprzeczytany post autor: emilkarys »

Hmm. Oring ale do czego. Moduł jest przykręcony do obudowy rozrządu. Pod nim nie ma żadnego oringu. Kawał gołego metalu z otworami na śruby.
jest
Obrazek
mały face lifting i będzie
Obrazek

ja37

V.I.P.
Posty: 6030
Rejestracja: 22 gru 2006, 15:18
Imię: Grzesiek
Auto: Astra H
Silnik: Z20LEH+ & Z18XEx2
Województwo: łódzkie
Lokalizacja: Łódź
Wdzięczny: 13 razy
Pomocny: 129 razy

#5

Nieprzeczytany post autor: ja37 »

Jest oring, sam wymieniałem w x14sz.

emilkarys

Astro-maniak
Posty: 115
Rejestracja: 20 wrz 2007, 12:42
Województwo: Zagranica - Inne
Lokalizacja: Kielce
Kontakt:

#6

Nieprzeczytany post autor: emilkarys »

Ja mam C14SE jak zmieniałem obudowe to oringu nie było. Tylko w środku na końcu wałka.
jest
Obrazek
mały face lifting i będzie
Obrazek

GREEN

Użytkownik
Posty: 53
Rejestracja: 18 sie 2007, 12:20
Województwo: Zagranica - Inne
Lokalizacja: płd
Kontakt:

#7

Nieprzeczytany post autor: GREEN »

ja37 pisze:Kupujesz oring, odkręcasz to coś (3 torxy), wymieniasz, przykręcasz i po sprawie.
Cos wiecej na temat tego oringu.... czy to jest uniwersalne czy specjalne dla danego modelu astry, Jakiej kwoty mozna sie spodziewac kupujac taki oring.

ja37

V.I.P.
Posty: 6030
Rejestracja: 22 gru 2006, 15:18
Imię: Grzesiek
Auto: Astra H
Silnik: Z20LEH+ & Z18XEx2
Województwo: łódzkie
Lokalizacja: Łódź
Wdzięczny: 13 razy
Pomocny: 129 razy

#8

Nieprzeczytany post autor: ja37 »

To jest specjalne do DIS-a.
Nie ma znaczenia, czy astra, czy corsa.
Koszt coś koło 4-6zł, nie pamietam.

GREEN

Użytkownik
Posty: 53
Rejestracja: 18 sie 2007, 12:20
Województwo: Zagranica - Inne
Lokalizacja: płd
Kontakt:

#9

Nieprzeczytany post autor: GREEN »

Zrobione :)
Dzieki za pomoc. W jaki sposób mogę na forum podziekować?

ja37

V.I.P.
Posty: 6030
Rejestracja: 22 gru 2006, 15:18
Imię: Grzesiek
Auto: Astra H
Silnik: Z20LEH+ & Z18XEx2
Województwo: łódzkie
Lokalizacja: Łódź
Wdzięczny: 13 razy
Pomocny: 129 razy

#10

Nieprzeczytany post autor: ja37 »

Podziękujesz na zlocie :mrgreen:

Zablokowany