zbieznosc i wywazenie
-
- Posty: 231
- Rejestracja: 08 maja 2007, 19:50
- Imię: Jacek
- Auto: Astra 2.2 SRI
- Silnik: Z22SE
- Lokalizacja: Northampton, UK
- Kontakt:
zbieznosc i wywazenie
Czy Wy tez macie problem ze znalezieniem warsztatu gdzie sa fachowcy ktorzy wiedza jak to robic.. Jak do tej pory to jezdzilem od jednego amatora do drugiego i wiecej napsuli niz naprawili Mialem problem z wywazeniem kol, bo mialem jakiej dziadostwo ktore dostalem za darmo razem z felgami Jezdzilem od warsztatu do warsztatu az wreszcie wywazyli mi dobrze kola (ktore i tak w 100% wywazac sie nie dawaly ) ale zepsuli mi niestety zbieznosc gdy regulowali i od tamtego czasu moje przednie opony wycieraly sie w zastraszajacym tepie.. szczegolnie przod z lewej strony po wewnetrznej stronie opony byl kompletnie lysy. Wymienilem opony i pojechalem wreszcie do jednego drogiego miejsca gdzie wreszcie zrobili robote jak nalezy!
Zajelo mi dwa lata zeby znalezc wreszcie fachowcow.. Czy w Polsce tez tak macie?
Zajelo mi dwa lata zeby znalezc wreszcie fachowcow.. Czy w Polsce tez tak macie?
2004 VAUXHALL ASTRA G 2.2 SRI
PRODRIVE BODYKIT, SPRĘŻYNY APEX 35/35, FELGI 17 CALI Z VAUXHALL VECTRA ELITE, WYDECH IRMSCHER
OPONY HANKOOK VENTUS V12 EVO 215/40 R17 Y
PRODRIVE BODYKIT, SPRĘŻYNY APEX 35/35, FELGI 17 CALI Z VAUXHALL VECTRA ELITE, WYDECH IRMSCHER
OPONY HANKOOK VENTUS V12 EVO 215/40 R17 Y
-
- Posty: 4227
- Rejestracja: 22 gru 2006, 14:37
- Imię: Marek
- Auto: astra f, insignia, fiat 125P
- Województwo: kujawsko-pomorskie
- Lokalizacja: Bydgoszcz
- Kontakt:
- major_25
- Posty: 672
- Rejestracja: 24 lip 2007, 11:00
- Imię: Tomek
- Auto: brak
- Silnik: brak
- Województwo: mazowieckie
- Lokalizacja: Warszawa/Gdańsk
- Kontakt:
-
- Posty: 3024
- Rejestracja: 26 mar 2007, 11:34
- Imię: mam i ja
- Auto: Opel
- Silnik: całkiem spory
- Województwo: mazowieckie
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
-
- Posty: 4227
- Rejestracja: 22 gru 2006, 14:37
- Imię: Marek
- Auto: astra f, insignia, fiat 125P
- Województwo: kujawsko-pomorskie
- Lokalizacja: Bydgoszcz
- Kontakt:
-
- Posty: 2788
- Rejestracja: 22 gru 2006, 1:02
- Imię: Pawel
- Auto: Nissan Murano
- Silnik: 3,5 V6
- Województwo: pomorskie
- Lokalizacja: GDANSK
- Kontakt:
-
- Posty: 231
- Rejestracja: 08 maja 2007, 19:50
- Imię: Jacek
- Auto: Astra 2.2 SRI
- Silnik: Z22SE
- Lokalizacja: Northampton, UK
- Kontakt:
No do tych co poszedlem tym razem mieli nowy sprzet i od razu wiedzialem ze warto dac te 50 funtow i niech zrobia porzadnie.. i nareszcie jest ok...VRx pisze:Czasem problem leży w samej wyważarce... właściciele/pracownicy nie są świadomi, że czasem należy ją skalibrować.....
On maja taki sprzet [External Link Removed for Guests] (to z ich strony)
+ to
Nie zawiodlem sie, robota wykonana znakomicie. Szkoda tylko ze zajelo mi lata zeby ich znalezc
2004 VAUXHALL ASTRA G 2.2 SRI
PRODRIVE BODYKIT, SPRĘŻYNY APEX 35/35, FELGI 17 CALI Z VAUXHALL VECTRA ELITE, WYDECH IRMSCHER
OPONY HANKOOK VENTUS V12 EVO 215/40 R17 Y
PRODRIVE BODYKIT, SPRĘŻYNY APEX 35/35, FELGI 17 CALI Z VAUXHALL VECTRA ELITE, WYDECH IRMSCHER
OPONY HANKOOK VENTUS V12 EVO 215/40 R17 Y
-
- Posty: 76
- Rejestracja: 09 lis 2007, 11:44
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: Kalisz
- Kontakt:
faktycznie różne wyważarki mają różne dokładności i tolerancje w firmie w której ostatnio robiłem szef kupił nowa dokładniejszą i sprawdzaliśmy koło wyważone na starej (wynik 0 0) nowa pokazała 0 5 i nie była to wada tej starej bo na innych kołach było różnie ale zawsze wskazania sie nieco róźniły, generalnie wyważenie koła (szczególnie stalówki) to żadna filozofia i myśle że w każdym warsztacie powinni to zrobić dobrze, jak widać jednak nawet z tym niektórzy maja problemy strach pomyśleć co sie dzieje przy poważniejszych naprawach to świadczy jedynie o osobach zatrudnionych w warsztatach
- Konradopel
- Posty: 607
- Rejestracja: 02 wrz 2007, 19:24
- Imię: Konrad
- Auto: "Czekoladka"
- Silnik: A14NET
- Województwo: kujawsko-pomorskie
- Lokalizacja: Grudziądz
- Kontakt:
Co do zbieżności to kiedyś robił mi to znajomy w stacji kontroli pojazdów za flachę. Szybki zabieg, nie wymagający wiele pracy ale za to wiedzy. No i przede wszystkim drogi laserowy sprzęt stacji kontroli! Z doświadczenia wiem że darcie opon to głównie kwestia zbieżności, zaś nie wyważone koła odczuwamy jako wibracje na kierownicy lub w tyle wozu.
MOC BŁYSKAWICY W ZAKLĘTYM KRĘGU - OPEL
Fotki ze zlotów i wypraw - [External Link Removed for Guests]
Moja Astra - [External Link Removed for Guests]
Fotki ze zlotów i wypraw - [External Link Removed for Guests]
Moja Astra - [External Link Removed for Guests]