zaparowane szyby !!! :-(

kola

Astro-maniak
Posty: 204
Rejestracja: 10 lis 2007, 22:08
Województwo: Zagranica - Inne
Lokalizacja: słupsk
Kontakt:

#21

Nieprzeczytany post autor: kola »

analyzer64 pisze:Jeżeli komuś nie chce się bawić z uszczelnianiem to po prostu może wyjąć filtr PP i to powinno pomóc.
ja jeżdżę bez filtra już od około roku,ale problem ten mam nadal ponieważ cieknie mi gdy pada deszcz przez uszczelki przy bocznych tylnych szybach(kombi),ale to chyba już po prostu wiek mojej asterki(16 wiosenek) i poza tym kurzu bardzo dużo sie zbiera i czasem listkiem dostane w oczko. :)

Belial

Astro-maniak
Posty: 126
Rejestracja: 18 lis 2007, 11:45
Województwo: Zagranica - Inne
Lokalizacja: kartuzy
Kontakt:

#22

Nieprzeczytany post autor: Belial »

U mnie był ten sam problem parujących szyb i tak jak koledzy piszą wczesniej pomogło z wymianą filtra PP z tym ze ja go nie wymieniałem tylko poprostu uszczelniłem podszybie bo ta uszczelka która jest przy plastiku i przy szybie z czasem sie "wypacza" i woda leci prosto na filtr. A najlepszym uszczelniaczem jest poprostu silikon za 9zł :D
Pozdrawiam

Awatar użytkownika
FalconTech

Server Admin
Posty: 5508
Rejestracja: 29 paź 2007, 19:30
Imię: Paweł
Auto: NaN
Województwo: dolnośląskie
Wdzięczny: 14 razy
Pomocny: 29 razy
Kontakt:

#23

Nieprzeczytany post autor: FalconTech »

Belial pisze:A najlepszym uszczelniaczem jest poprostu silikon za 9zł :D
Co polecacie jako prawdziwy uszczelniacz do takich spraw? Jeśli nic się nie znajdzie to też będę zmuszony z czarnym silikonem polecieć :D

Generalnie w Oplu zasada jest taka:
czerwony kabel stały plus, czarny plus po zapłonie, brązowy masa.

morieris

Astro-maniak
Posty: 3359
Rejestracja: 20 wrz 2007, 21:09
Imię: Wojtek
Auto: F cabrio i G kombi
Silnik: X16SZ i 22DTR
Województwo: mazowieckie
Lokalizacja: Warszawa / Natolin
Kontakt:

#24

Nieprzeczytany post autor: morieris »

Dobrym sposobem na parowanie podobno jest wywalenie filtra PP i naciągniecie ponczochy na obudowe ;] Jak bede miał chwile to to zrobie u siebie :)
[External Link Removed for Guests]

Brodigy

Astro-maniak
Posty: 293
Rejestracja: 06 wrz 2007, 10:36
Województwo: Zagranica - Inne
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

#25

Nieprzeczytany post autor: Brodigy »

morieris pisze:naciągniecie ponczochy na obudowe
moim zdaniem nie jest to najlepszy pomysł bo woda bedzie ci sie lała do nagrzewnicy co może spowodować jej uszkodzenie..

Najlepszym sposobem jest ściągnięcie plastiku podszybia i oglądnięcie uszczelek ( są dwie ) i uzycie jakiegokolwiek silikonu i po sprawie, jest przy tym troche roboty ale efekt jest niesamowity żadnego parowania...
Imperare sibi maximum est imperium - panować nad sobą to najwyższa władza.

[External Link Removed for Guests]

Belial

Astro-maniak
Posty: 126
Rejestracja: 18 lis 2007, 11:45
Województwo: Zagranica - Inne
Lokalizacja: kartuzy
Kontakt:

#26

Nieprzeczytany post autor: Belial »

Brodigy ma całkowita racje. U mnie te uszczeliki były juz pokręcone ze nic a nic nie uszczelniały a po urzyciu silikonu wszystko ustało :D

Awatar użytkownika
FalconTech

Server Admin
Posty: 5508
Rejestracja: 29 paź 2007, 19:30
Imię: Paweł
Auto: NaN
Województwo: dolnośląskie
Wdzięczny: 14 razy
Pomocny: 29 razy
Kontakt:

#27

Nieprzeczytany post autor: FalconTech »

Znajdę gdzieś manual jak się dostać do tych uszczelek i co zakleić, żebym czasem czegoś potrzebnego nie zakleił :D

Generalnie w Oplu zasada jest taka:
czerwony kabel stały plus, czarny plus po zapłonie, brązowy masa.

Brodigy

Astro-maniak
Posty: 293
Rejestracja: 06 wrz 2007, 10:36
Województwo: Zagranica - Inne
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

#28

Nieprzeczytany post autor: Brodigy »

FalconTech pisze:Znajdę gdzieś manua
manual jest na [External Link Removed for Guests] i tam jest dość obszerny artykuł na ten temat
Imperare sibi maximum est imperium - panować nad sobą to najwyższa władza.

[External Link Removed for Guests]

Belial

Astro-maniak
Posty: 126
Rejestracja: 18 lis 2007, 11:45
Województwo: Zagranica - Inne
Lokalizacja: kartuzy
Kontakt:

#29

Nieprzeczytany post autor: Belial »

FalconTech, wystarczy ze zakleisz tylko to łącze podszybia z szybą. Bo woda sie dostaje własnie tamtędy na filtr.

Mariusz.b86

Astro-maniak
Posty: 353
Rejestracja: 28 gru 2007, 11:58
Województwo: Zagranica - Inne
Lokalizacja: Warszawa - Bemowo
Kontakt:

#30

Nieprzeczytany post autor: Mariusz.b86 »

morieris pisze:Dobrym sposobem na parowanie podobno jest wywalenie filtra PP i naciągniecie ponczochy na obudowe ;] Jak bede miał chwile to to zrobie u siebie
Kurcze a ja się zastanawiałem dlaczego u mnie jest pończocha zamiast filtra. :)
Nawet zastanawiałem się nad kupnem tego filtra.
I tu moje pytanie odradzacie mi kupno filtra :?:
!BYŁA!Astra F Hatchback 2/3D 1.4 #[C14NZ]#

Zablokowany