ja jeżdżę bez filtra już od około roku,ale problem ten mam nadal ponieważ cieknie mi gdy pada deszcz przez uszczelki przy bocznych tylnych szybach(kombi),ale to chyba już po prostu wiek mojej asterki(16 wiosenek) i poza tym kurzu bardzo dużo sie zbiera i czasem listkiem dostane w oczko.analyzer64 pisze:Jeżeli komuś nie chce się bawić z uszczelnianiem to po prostu może wyjąć filtr PP i to powinno pomóc.
zaparowane szyby !!! :-(
-
- Posty: 204
- Rejestracja: 10 lis 2007, 22:08
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: słupsk
- Kontakt:
-
- Posty: 126
- Rejestracja: 18 lis 2007, 11:45
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: kartuzy
- Kontakt:
U mnie był ten sam problem parujących szyb i tak jak koledzy piszą wczesniej pomogło z wymianą filtra PP z tym ze ja go nie wymieniałem tylko poprostu uszczelniłem podszybie bo ta uszczelka która jest przy plastiku i przy szybie z czasem sie "wypacza" i woda leci prosto na filtr. A najlepszym uszczelniaczem jest poprostu silikon za 9zł
Pozdrawiam
Pozdrawiam
- FalconTech
- Posty: 5508
- Rejestracja: 29 paź 2007, 19:30
- Imię: Paweł
- Auto: NaN
- Województwo: dolnośląskie
- Wdzięczny: 14 razy
- Pomocny: 29 razy
- Kontakt:
Co polecacie jako prawdziwy uszczelniacz do takich spraw? Jeśli nic się nie znajdzie to też będę zmuszony z czarnym silikonem poleciećBelial pisze:A najlepszym uszczelniaczem jest poprostu silikon za 9zł
Generalnie w Oplu zasada jest taka:
czerwony kabel stały plus, czarny plus po zapłonie, brązowy masa.
-
- Posty: 3359
- Rejestracja: 20 wrz 2007, 21:09
- Imię: Wojtek
- Auto: F cabrio i G kombi
- Silnik: X16SZ i 22DTR
- Województwo: mazowieckie
- Lokalizacja: Warszawa / Natolin
- Kontakt:
-
- Posty: 293
- Rejestracja: 06 wrz 2007, 10:36
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
moim zdaniem nie jest to najlepszy pomysł bo woda bedzie ci sie lała do nagrzewnicy co może spowodować jej uszkodzenie..morieris pisze:naciągniecie ponczochy na obudowe
Najlepszym sposobem jest ściągnięcie plastiku podszybia i oglądnięcie uszczelek ( są dwie ) i uzycie jakiegokolwiek silikonu i po sprawie, jest przy tym troche roboty ale efekt jest niesamowity żadnego parowania...
Imperare sibi maximum est imperium - panować nad sobą to najwyższa władza.
[External Link Removed for Guests]
[External Link Removed for Guests]
-
- Posty: 126
- Rejestracja: 18 lis 2007, 11:45
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: kartuzy
- Kontakt:
- FalconTech
- Posty: 5508
- Rejestracja: 29 paź 2007, 19:30
- Imię: Paweł
- Auto: NaN
- Województwo: dolnośląskie
- Wdzięczny: 14 razy
- Pomocny: 29 razy
- Kontakt:
-
- Posty: 293
- Rejestracja: 06 wrz 2007, 10:36
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
-
- Posty: 126
- Rejestracja: 18 lis 2007, 11:45
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: kartuzy
- Kontakt:
-
- Posty: 353
- Rejestracja: 28 gru 2007, 11:58
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: Warszawa - Bemowo
- Kontakt:
Kurcze a ja się zastanawiałem dlaczego u mnie jest pończocha zamiast filtra.morieris pisze:Dobrym sposobem na parowanie podobno jest wywalenie filtra PP i naciągniecie ponczochy na obudowe ;] Jak bede miał chwile to to zrobie u siebie
Nawet zastanawiałem się nad kupnem tego filtra.
I tu moje pytanie odradzacie mi kupno filtra
!BYŁA!Astra F Hatchback 2/3D 1.4 #[C14NZ]#